Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

חבר מועצת בנימינה-גבעת עדה שלומי סלמה: “הצומח במושבות מתייבש מהזנחה”

חבר מועצת בנימינה-גבעת עדה, שלומי סלמה, אומר השבוע כי בתקופת כהונתו של ראש המועצה איתי וייסברג, ישנה הזנחה בתחום ההשקיה והטיפול בצמחיה ובעצים ברחבי המושבות. 

באחת הדוגמאות, מציין סלמה עצי הדר שהועתקו לשכונת זרעוניה, סמוך לבאר האנטילית, שסובלים לטענתו מהזנחה. “אי שם בתקופת כהונתו של ראש המועצה לשעבר אריה זיתוני בראש סדר העדיפות היה גינון, צמחיה וחשיבות עליונה לעצי הדר”, אומר סלמה.

“כ-37 עצי פרי האשכולית היפה והרעננה הועתקו משטח שנסלל לשטח בשכונת זרעוניה בסמיכות לבאר האנטילית, חאן זרעוניה. אך מה שהיה “פעם” עבר חלף. מדוע לא לשמור על הקיים?

“מזה כשלוש שנים ומאז כניסתו של מר ויסברג לתפקיד ראש המועצה קרה הנורא ובנימינה גבעת עדה מתייבשות, ולא אנו לא בבצורת. אנו בהזנחה וחוסר אכפתיות שנראה לעין כל הציבור. 37 עצי פרי האשכולית הומתו כי לא זכו למים, צנרת ההשקיה שהייתה בוטלה, נהרסה ולא קיימת והעצים גססו מקיץ לקיץ עד שמתו טוטלית”.

Image may contain: 1 person
סלמה || צילום: פרטי, מהפייסבוק

לדברי סלמה, “במקום להשקותם, לגזום, לטפח, למקם ספסלי פיקניק בין העצים אנו עדים לגדמים עצובים, מה הסיבה? אין תשובה. מה יאמר ראש המועצה? גרעון? מים? אין תקציב? ועוד כל מיני מכבסת מילים לא ראויה? זה ברור לכולם כי ככה נראית אי עשיה וזלזול בתושבים, הבזבוז ענק במועצה ועל מה?”.

מהמועצה המקומית בנימינה-גבעת עדה נמסר בתגובה: “בשנה האחרונה המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה משקיעה משאבים רבים בנושא ההשקייה והגינון, ולראיה שודרגו מערכות המים, הוחלף קבלן הגינון ומפקח גינון חדש נכנס לתפקידו. את תוצאות ההשקעה אנו רואים בכל רחבי המושבות ותושבים רבים מביעים את תודתם על כך. ולכן טענתו הכללית של מר סלמה מוזרה ואינה עומדת בקנה אחד עם המציאות. יחד עם זאת, טענתו הנקודתית בדבר מטע האשכוליות שיובש, לכאורה, תיבדק בימים הקרובים”.

ראש המועצה איתי וייסברג
דילוג לתוכן