Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

תושב בנימינה השתחרר מהכלא, הפר צו שיפוטי, איים ותקף את שכנו

הנאשם נהג להגיע בשבועות האחרונים מספר פעמים אל שכנו, פגש גם בבתו, ותקף באמצעות אבנים, קילל ואיים כי יפגע בשכנו ואף ירצח אותו - זאת על רקע דרישת הנאשם משכנו לקבל סכום של 100,000 ש"ח

אסיר משוחרר תושב בנימינה, שריצה עונש מאסר של מספר חודשים והשתחרר בחודש יולי 2020, הסתבך שוב: כנגד האסיר, כבן 42, הוגש לאחרונה כתב אישום בגין עבירות רבות – וזאת כנגד שכנו. הסיבה: סכסוך כספי.

על פי כתב האישום, לפני כ-4 חודשים נהג המתלונן במכוניתו ברחוב שמחוץ לבית. הנאשם חסם את דרכו של המתלונן, וירק של שמעת המכונית שלו. המתלונן יצא מהמכונית ודחף את הנאשם, וזה בתגובה אמר כי ישליך אבנים עליו. אחיו של הנאשם הגיע להרגיעו, הנאשם אמר כי לא ידרוש יותר כספים מהמתלונן, אך במספר הזדמנויות נוספות הנאשם המשיך לפגוש במתלונן, צעק עליו ודרש כי ישלם לו כספים.

לפני כחודשיים, הנאשם עמד מחוץ לבית המתלונן, פגש בקטינה ודרש ממנה לקרוא למתלונן. הקטינה נכנסה לבית וחזרה אל הנאשם כשהיא אומרת לו שאביה נח. הנאשם בתגובה הרים את קולו וצעק: “אתה תראה מה יהיה היום, אתה תבין מה הולך להיות”. בהמשך אותו יום נגרם נזק למכוניתו של המתלונן, הנאשם נעצר ושוחרר.

יומיים לאחר מכן, פגש הנאשם שוב את הקטינה מחוץ לבית, אמר לה כי “יקרע” את אביה. בהמשך פגש הנאשם את המתלונן, ואמר לו כי בשל מעצרו עליו לשלם לו 100,000 ש”ח אחרת יהרוג אותו ואת בנו, ו”ירסס” את הבית באבנים.

הנאשם החל לאסוף סלעים ואבנים, הניח אותם בערימה בסמוך לבית ואף אחז אבן בידו, התקרב אל עבר הבית שם שהו המתלונן ובני משפחתו, ביניהם ילדים קטינים אשר בכו. המתלונן יצא מביתו, אחז במעדר, ניגש אל הנאשם ודחף אותו, חבט בו ברגלו באמצעות המעדר ובתגובה, הנאשם השליך אבנים על המתלונן, פגע בו בגבו וברגלו והשליך אבן בשכן שניסה להרגיע את האווירה.

מספר ימים לאחר מכן, במהלך הלילה, חזר הנאשם אל בית המתלונן כשהוא אוחז בטוריה ובתרסיס רעיל לריסוס תיקנים. הנאשם ניגש אל שער הבית וניסה להיכנס אך לא הצליח. המתלונן ניגש אל הנאשם כדי להרגיעו, והנאשם אמר לו באותו מעמד כי יש לו חזיונות לפיהם בנו של המתלונן ימות. בהמשך, צעק הנאשם כי הוא מתכוון לבוא איתו חשבון וכי יהרוג את בני משפחתו.

המתלונן פנה לאחר מספר ימים לבית המשפט בבקשה למתן צו למניעת הטרדה מאיימת. בית המשפט נתן לאחר מספר ימים צו, לאחר דיון במעמד שני הצדדים, התקרב הנאשם אל המתלונן בבית המשפט בתור למעליות. גם יומיים לאחר הדיון, נעמד הנאשם במרחק קרוב לביתו של המתלונן וצעק לעברו ש”זה לא נגמר”.

במקרה נוסף, על פי כתב האישום, החביא הנאשם משקולת בתוך גרב, ניסה להיכנס לבית המתלונן, וצעק מחוץ לשער: “ארצח אותך, אגמור אותך, לא אתן לך שקט, אזיין לך את המשפחה”, והוסיף קללות ואיומים נוספים.

כתב האישום מתברר בימים אלה בבית המשפט.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן