Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מחקר: הקירבה לפארק התעסוקה בקיסריה מעלה את מחירי הדירות בשכונת אור ים

מחקר: הקירבה לפארק התעסוקה בקיסריה מעלה את מחירי הדירות בשכונת אור ים

סקירה מיוחדת של סביבות מגורים בדקה השפעת פארקי התעסוקה המובילים בארץ על מחירי הנדל"ן: "קיומן של חברות איכותיות בפארק תעסוקה מוצלח מושך אוכלוסיה איכותית לערים והשכונות הנמצאות בסמיכות אליו"

לקירבה לפארקי תעסוקה ישנה השפעה ישירה על מחירי הנדל”ן באותה עיר ובשכונות הסמוכות – כך עולה מסקירה מיוחדת שערך אלון גרינברג – מתכנן ערים ואזורים ומנכ”ל סביבות מגורים. הסקירה מיפתה את פארקי התעסוקה המובילים בישראל והשפעתם על מחירי הנדל”ן, ומצאה כי פארק תעסוקה מוצלח משדרג את תדמיתה של העיר, הוא מושך הון והשקעות מקומיות, מייצר מקומות עבודה, מושך אוכלוסייה איכותית, תורם לצמיחת עסקים מקומיים, מייצר תשלומי מיסים עירוניים ומעלה את ערכי הנדל”ן באזור.

בין פארקי התעסוקה המובילים במרחב שבין תל אביב לחיפה מצוי פארק העסקים החכם של קיסריה הסמוך ליישובים פרדס חנה, בנימינה, אור עקיבא וקיסריה. המתחם מנוהל ע”י החברה לפיתוח קיסריה ומועסקים בו למעלה מ-10,000 עובדים, כש-60% מהם מתגוררים בסביבה ו-40% מגיעים מאזור תל אביב או חיפה.

תמהיל העסקים הפועלים בפארק, הוא בעיקר הייטק וביוטק, וכולל גם מרלו”גים, מטות ומעבדות של תאגידים בינלאומיים רבים. תכנית חדשה שמקודמת כיום תאפשר את הרחבת המתחם, תוך קליטה של חברות הייטק גדולות ותוספת של שטחי לוגיסטיקה, מסחר ושירותים. בפארק פועלות כ-200 חברות, ביניהן: Edwards Lifesciences (חברה אמריקאית גדולה למכשור רפואי), סיסקו ומפעל של HP לייצור מדפסות. ענקית הספורט דקטלון מקימה בפארק מרכז לוגיסטי ענק שישתרע על כ-35 דונם.

לדברי עופרה חדד, סמנכ”לית ומבעלי חברת יורו ישראל הבונה בשכונת אור ים שבאור עקיבא, “קיומן של חברות איכותיות בפארק תעסוקה מוצלח מושך אוכלוסיה איכותית לערים והשכונות הנמצאות בסמיכות אליו. ואכן, עם רוכשי  הדירות בפרויקט שלנו נמנים עובדים המועסקים בפארק התעסוקה קיסריה, שייהנו מקרבה מיידית ונגישות טובה למקום העבודה שלהם”.

יורו ישראל מתקדמת כיום עם בניית פרויקט צמודי הקרקע “וילה יורו באור ים” בשכונת אור ים הכולל 91 יח”ד צמודות קרקע בנות 6 חדרים במספר גדלים – 177-180 מ”ר, עם גינות של 30-110 מ”ר, הנמכרות ב-2.69-2.99 מיליון שקל.

שכונת אור ים מתוכננת על ידי הקרן לפיתוח קיסריה וצפויה לכלול כ-3,500 יח”ד. אור ים תוכננה כסביבת מגורים מודרנית, איכותית ומגוונת, 60% משטחיה מיועדים לצרכי ציבור, דרכים ושטחים ירוקים: פארק לינארי לכל אורך השכונה, מערכת שבילים המחברת בין גני ילדים ובתי הספר ובממשק עם הפארק המרכזי. כמו כן, תוכננה השכונה מתוך מחשבה השמה לדגש את צרכיהם של הילדים, הולכי הרגל ורוכבי האופניים, ולכן השטחים הירוקים מנותקים לגמרי מכבישים ובכך מהווים מתחם ירוק ובטוח לילדים. שכונת אור ים מאופיינת בריבוי שצ”פים – כ-40% משטח התוכנית. היא מקושרת היטב לכביש 4 (תל אביב-חיפה) ולכביש 2 (כביש החוף), ומצויה במרחק של 40 דקות מתל אביב ו-30 דקות מחיפה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן