Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

אחרי שהמכרז הסתבך: הבריכה בבנימינה-גבעת עדה תפתח את קיץ 2024 עם הנחות לתושבי המושבות

בריכת השחייה בגבעת עדה: מליאת מועצת בנימינה גבעת עדה אישרה השבוע באופן סופי החלטה קודמת מלפני חודש (18.4.23, נעשתה טלפונית) – בנוגע להתקשרות בלא מכרז לבריכת השחייה, לאחר 3 מכרזים שלא צלחו.

המועצה יצאה כאמור למספר מכרזים שלא צלחו, לאחר שלא השתלמו למפעילי הבריכות. בעקבות כך נעשו שינויים במכרז על מנת לנסות בכל זאת למשוך משקיעים ומפעילים שייקחו תחת חסותם את הבריכה. לבסוף הצליחה המועצה למצוא קונסטלציה להפעלת המקום, עם שני אנשים שחברו יחד לשיתוף פעולה: גור בר סייג, מפעיל בריכות בטירת הכרמל ובמקומות נוספים, בשת”פ נדב, תושב גבעת עדה המפעיל גם הוא עסקים מקומיים. השניים חתמו יחדיו ויפעילו בצוותא את הבריכה, האחד מהפן של תחזוק המקום והשני בנתינת שירות ופסיליטיז לבאי המקום.

עו”ד חולי. צילום: מהפייסבוק

חברת המועצה עו”ד ענת חולי לא אהבה את התהליך שהתרחש, על אף שאישרה אותו לבסוף: “זה לא תקין לתת את הנושא הזה ללא מכרז. אני בעד לעשות מכרז שיעבור, לתקן על מנת שיעבור. אנחנו לא רוצים לעשוק משקיעים. ההסכם צריך להיות טוב לשני הצדדים. יש שינויים מהותיים בין ההסכם למכרז, וקראתי את שניהם. כולם נאלצו להסכים כי אנו רוצים שב-1 ביוני תפתח הבריכה. אבל, איפה למשל האזרחים הוותיקים בהסכם? אין הנחה לאזרחים הוותיקים וחבל”.

ראש המועצה גיל חנניה, סיפר: “הדבר הכי חשוב בהפעלת בריכה זה בריאות הציבור. ההנחיה הברורה שמה דגש על כך. היה לנו מקרה של עודף כלור ועוד. הדבר הנוסף הוא לראות איך המושבות מרוויחות גם כסף ולא רק משקיעות כסף. סיימנו שם שיפוץ גדול סביב הבריכה, עברנו את אישורי הנגישות והבטיחות עם השלמה בימים אלה כמו בחשמל. ההשקעה הייתה גדולה ורבה. כחלק מההסכם – 37 אלף שקל לעונה – זה הסכום שהמועצה תרוויח מהבריכה. הרשות חייבת לקבל כסף ממפעיל כזה או אחר.

על פי הפרטים הראשוניים, מנוי משפחתי צפוי לעלות כ-1,500 ש”ח למשפחה. במקום ינתנו שירותי קפה ומזנון, ציוד ועוד. כמו כן, ניתנן הנחה של 30% לתושבי המושבות בנימינה גבעת עדה.

היועץ המשפטי למועצה, עו”ד אריאל פישר, אמר בנושא: “במסגרת המו”מ התפשרנו על דברים מסוימים מלבד בטיחות – שזה דיני נפשות, שמירה וכל ההפעלה, החשמל והחוקים – הכל פרפקט. בנושא ההנחות – ממילא יש 30% לתושבי המושבות, לכן לא חשבנו להוסיף על כך גם את נושא הוותיקים”.

ילדים בבריכה חופש גדול קייטנה צילום: Juan Salamanca, PEXELS

גזבר המועצה אבישי יצחקי: “ברור שמדובר בשירות נטו לאזרח. השקענו שם מאות אלפי שקלים, לא הכסף זה האישיו. ישנם 12 ערבים בהם תלמידי המושבות יוכלו להשתמש. בנוסף, ישנו קופון לרווחה של 5,000 ש”ח שיוכלו לתת למי שצריך. מדובר בנטו שירות לתושבים שלנו, אין לנו כאן רווח מהעסק הזה שנקרא בריכה יישובית”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
3 .
Inline Feedbacks
View all comments
אילן
אילן
22/05/2024 21:35

כדאי מאד שגם יאכפו את החניה בבריכה, שלא ככל שנה נאלצים כל שבת להזעיק משטרה לפנות רכבים שחוסמים את הכביש לשכונה

דילוג לתוכן