Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

כ-10 אלף פנסי לד חכמים הותקנו בחדרה ויהפכו בעתיד למשהו מפתיע

כ-10 אלף פנסי לד חכמים הותקנו בחדרה ויהפכו בעתיד למשהו מפתיע

בהשקעה של 30 מיליון שקלים: פנסי רחוב חוסכי אנרגיה וחשמל הותקנו בעיר | ניתן להדליק ולכבות את הפנסים לפי הצורך, ולבחור בהדלקה חלקית | עמודי החשמל יהפכו לנכס: יוכלו לשמש בעתיד כעמדות טעינה לרכב חשמלי ולהקרנות שונות לאחר השלמת שלבי ההתקנה של מערכות הבקרה והשליטה, כמו גם מצלמות וחיישנים

טרם תחילת חג החנוכה, הסתיים פרויקט להתקנת כ 10,000 פנסי רחוב חדשניים חוסכי אנרגיה ברחבי בחדרה אשר הובילה עבור העירייה החברה הכלכלית חדרה.

הפרויקט בוצע בשיתוף פעולה מלא בין מחלקת החשמל בעירייה בראשות רפי אדרי, לבין חברת געש תאורה ספקית הציוד, וא.א.כ.י, הקבלן המבצע אשר זכה במכרז שהוציאה החברה הכלכלית חדרה אשר מובילה את הפרויקט העירוני להתייעלות אנרגטית.

במסגרת הפרויקט, הוחלפה כאמור כל התאורה הציבורית הקיימת בתאורת לד חסכונית הכוללת יכולות לחיבור תקשורת, שליטה ובקרה, על גבי עמודי התאורה ברחובות העיר חדרה. היקף הפרויקט הכולל נאמד בסכום של 30 מיליון שקל. החיסכון המוערך מסך צריכת החשמל לתאורה עומד על 55% לכל הפחות. תוך כדי ביצוע הפרויקט, חודשה וטויבה גם תשתית עמודי התאורה היכן שהיה צורך.

תחילתו של הפרויקט בקול קורא שהוציאה הרשות להשקעות במשרד הכלכלה שמטרתו הפחתת פליטות חשמל מזהמות וחיסכון בעלויות לצריכת האנרגיה במשק. עיריית חדרה.

הגישה בקשה למענק שאושר על סך של 4.280 מיליון שקל , כאשר חלקו של המענק אושר בגין התקנה מסחרית ראשונה של טכנולוגיה ישראלית להתקנה כאמור של גופי תאורה מבוקרים של חברת ‘געש תאורה’.

“המטרה הייתה לייצר עמוד תאורה שהוא בעצם נכס ” מציין שי ארנט-כהן מנכ”ל החברה הכלכלית חדרה “על הפנס החדש יותקנו בשלב הבא מערכות חכמות של בקרה ושליטה ובשלב הבאיותקנו מצלמות וחיישנים נוספים.  ניתן יהיה  להשתמש במערכת הבקרה ל”סטרימינג” של אודיו ווידאו. למשל ניתן יהיה להתקין על עמוד תאורה הסמוך לפארק או הטיילת בחוף הים מצלמות או סנסורים על מנת לפקח ולמנוע “ונדליזם”, וכן לחבר לעמוד עמדת טעינה לרכב חשמלי”.

קראו גם >>
בפעם המי יודע כמה: הפסקת חשמל בצפון אור עקיבא; מנכ”ל העירייה ייפגש עם מנכ”ל חברת החשמל
החל שיווק שטחי המסחר במתחם הקאנטרי קלאב העתידי בחדרה
ברק פגע בעץ וגרם לדליקתו בבנימינה; שריפה פרצה בבניין מגורים בחדרה [וידאו]

עוד הוסיף ארנט-כהן כי, “חדרה כידוע מתקדמת בצעדי ענק ל כעיר האנרגיה של ישראל ועל כן חשוב לנו בחברה הכלכלית ליישם בפועל ולהראות כיצד אפשר לייצר מרחב עירוני חכם, ירוק, המבטיח איכות חיים גבוהה יותר וחוסך כסף”.

את פנס התאורה המשוכלל פיתחה כאמור חברת געש לד-אגודה שיתופית חקלאית בע”מ. ניתן  להדליק כל אחד מהפנסים בנפרד או את חלקם, לעמעם או לכבות  פנס לפי הצורך. כיום גופי התאורה נדלקים ונכבים לפי שעון אסטרונומי במועדים קבועים דבר הגורם לצריכת חשמל מוגברת ולא יעילה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
3 .
Inline Feedbacks
View all comments
LP
LP
12/12/2023 13:14

אני ממש מקווה שהפנסים הללו מפחיתים את כמות זיהום האור.

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

די.ג’יי, פעילויות לכל המשפחה וסדנאות שעושות טוב לטבע: זה מה שצפוי בפסטיבל במעיין צבי ליד זכרון יעקב

פסטיבל קיימות וא.נשים חוזר בפעם השניה! אזור התעשייה המתחדש מעיין צבי יארח פסטיבל שמח לכל המשפחה ברוח הקיימות והקהילה. סדנאות מיחזור, קיימות ויצירה בחומרים אקלוגים ומתכלים, סיורי אמנות ומייקרים, דוכנים

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן