Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

חינוך מסוג אחר: בחדרה לומדים בבית הספר צילום, אילוף כלבים, אפייה והשקעות בנדל”ן

חינוך מסוג אחר: בחדרה לומדים בבית הספר צילום, אילוף כלבים, אפייה והשקעות בנדל”ן

המודל החינוכי שהופך את כל העיר לבית ספר אחד גדול: ביום שישי האחרון נפתחה תכנית 'שישי ערכי, הפועלת בבתי הספר היסודיים והעל יסודיים כחלק ממודל חדרה לחינוך שפותח בצל הקורונה בהובלת אגף החינוך ואגף נוצ"ץ בעיריית חדרה

הסמסטר הראשון של תכנית ‘שישי ערכי’ בחדרה יצא לדרך: מודל חדרה לחינוך פותח בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, כחלק מהתמודדות עם המגבלות הנובעות מהמשך נוכחותו של הנגיף ובמטרה להבטיח את קיומה של שגרת לימודים עשירה וחדשנית בבתי הספר ברחבי העיר.

התכנית מציעה לבני נוער בחטיבות ובתיכונים בחדרה קורסים וסדנאות במגוון תחומים אותם לא לומדים בדרך כלל בבית הספר, ביניהם קורס צילום, קורס אילוף כלבים, קורס אפייה, קורס ניהול DATA, קורס השקעות בנדל”ן ועוד, אשר מסובסדים באופן משמעותי על ידי עיריית חדרה.

גם תלמידי בתי הספר היסודיים בעיר, נהנים מהתכנית, במסגרתה מתקיימים מדי שישי מפגשים חווייתיים וערכיים בין מדריכים מתנועות הנוער לבין התלמידים, זאת באמצעות מערך הדרכה שעוסק בערכים כגון אחריות, עבודת צוות, מעורבות חברתית, קבלת האחר ועוד.

התכנית, שנפתחה כאמור בשישי האחרון (15.10.21), רשמה הצלחה גדולה בקרב תלמידי בתי הספר העל יסודיים, עם רישום של עשרות רבות של תלמידים שהגיעו לקורסים השונים ברחבי העיר ונהנו ללמוד ממיטב המנחים והמורים.

תוכנית “שישי ערכי” בחדרה | צילומים: דוברות העירייה

ליהיא כהן, תלמידת כיתה י”ב בבית הספר הרב תחומי חדרה לוקחת חלק בפרויקט ומספרת: “אפייה זה תחביב שאני משקיעה בו כבר כמה שנים. כשראיתי שיש קורס אפייה בשישי ערכי נרשמתי מיד! בזכות התכנית אני מתמקצעת, לומדות טכניקות חדשות ולוקחת את התחביב שלי צעד קדימה. כיף שיש אפשרות להתפתח בדברים שמעניינים אותי”

התכנית פועלת כל יום שישי ברחבי העיר. כל הפרטים להרשמה לסמסטר הבא ניתן למצוא בעמוד האינסטגרם של NOAR.HADERA או במספר הטלפון של מחלקת הנוער חדרה- 053-4914752

גם בקרב בתי הספר היסודיים בעיר נרשמה הצלחה לתכנית, המבוססת על איגום משאבים עירוניים ועל שיתוף פעולה בין מסגרות החינוך הפורמלי ומסגרות החינוך הבלתי פורמלי, ובמסגרתה נפגשו בשישי האחרון כ- 1,500 תלמידי יסודי מכל בתי הספר בעיר עם מדריכי תנועות נוער ועברו פעולות כחלק מערך הדרכה שנבנה ע”י מחלקת הנוער שבאגף נוצ”ץ בשיתוף עם נציגים בוגרים מתנועות הנוער.

הפרויקט יפעל בבתי הספר היסודיים לאורך שנת הלימודים הקרובה ובמהלכו יתקיימו שיתופי פעולה נוספים, כמו פעולות סביב מעגל החגים, יוזמות חברתיות בקהילה ועוד. גליה לבן אבוהב, מנהלת תחום התנדבות, מעורבות חברתית ותנועות הנוער חדרה: “אני מתרגשת משיתוף הפעולה הפורץ דרך בין החינוך הפורמלי לבלתי פורמלי עם כל בתי הספר היסודיים בעיר.

“שישי ערכי זו פלטפורמה ששמה ערכים חשובים בחזית ומאפשרת חינוך מזווית אחרת. תנועות הנוער שלנו מורכבות ממדריכים מוכשרים וערכיים ובכניסתם לביתי הספר הם עוזרים לטפח את דור המנהיגות הבא של העיר ומעוררים בתלמידים השראה.”

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מפחיד לצאת מהבית: אחד מכל שני הולכי רגל הרוגים – הולך רגל ותיק; כמה בחדרה, אור עקיבא ופרדס חנה?

ב-20 במרץ 2024, בשעות הצהריים, נהרגה הולכת רגל בשנות ה-70 לחייה בתאונת דרכים באזור התעשיה ברחובות. הולכת הרגל הוותיקה נפצעה קשה מפגיעת כלי רכב ומתה זמן קצר לאחר מכן בבית החולים קפלן.

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן