Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

|בחירות באור עקיבא| נתניהו: “יוסיפוב ואבני – חיזרו הביתה, לליכוד”



ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף שלשום (רביעי) אחר הצהריים בכנס תמיכה בראש העיר המכהן יעקב אדרי וברשימת מחל למועצת העיר. הכנס נערך בביתו של מימון לוי, יו”ר סניף הליכוד בעיר. לנתניהו התלוו גם ח”כ דוד ביטן ושר התקשורת איוב קרא והם השתתפו באירועי תמיכה נוספים במועמדים לרשויות המקומיות באזור – בין היתר בביתו של יואב קעטבי בפרדס חנה-כרכור, ובחריש, עם ראש העיר יצחק קשת.

“יש פה אהדה רבה מאוד, העיר הזו כולה שלך, ואתה שכן שלנו, על זה נאמר: טוב שכן קרוב מאח רחוק”, אמר ראש העיר אדרי לנתניהו בפתח דבריו. “לראש  הממשלה יש פינה חמה לאור עקיבא. לפני מספר חודשים הייתי באודסה, עשיתי סיור סביב אבות הציונות. ראש הממשלה התקשר אליי. אמרתי לו, שאני מסתכל על העבר שלנו. הוא אמר לי – טוב שאתה מסתכל על העבר, זה חשוב מאוד, אבל אתה חייב להמשיך בשביל העתיד של אור עקיבא. כשהוא אמר לי את זה, החלטתי להתמודד שוב. אני חשבתי לפרוש, אבל כשראש הממשלה מבקש זה יום פקודה. נעניתי ואנו ממשיכים למען הציבור.

אדרי שיבח את השר איוב קרא וח”כ דוד ביטן (“אתם ידידי אמת של אור עקיבא, דוד ביטן הקדיש לילות ימים על מנת לפתור בעיות בעיר. אתה איש עם לב גדול”), את מימון לוי (“האכסניה של אנשי הליכוד, ראש הממשלה התארח אצלך מספר פעמים, תודה למימון ומשפחתו”) ואת חברי רשימתו (“אלה הם חברי מועצת העיר העתידיים, זה העתיד של אור עקיבא, הוא נמצא פה”).

 

“אני לא צעיר, אבל אני רוצה למסור את הלפיד לצוות שאיתי, אין לי ספק שאתם תמשיכו”, ציין עוד אדרי. “אני באור עקיבא 35 שנה מוביל את אור עקיבא, עם הפסקה של 10 שנים כשר וחבר כנסת, שמחתי לשרת את המדינה בכל התחומים. כשראש ממשלה מגיע לביקור מספרים לו על הפיתוח. לראש הממשלה נתניהו לא צריך לספר. הוא קרוב אלינו, עובר באור עקיבא ורואה את כל השינויים”.

אדרי הדגיש כי במכרז האחרון במסגרת תכנית “מחיר למשתכן” בעיר, 25 קבלנים ביקשו להצטרף למכרז, כאשר 4,000 יחידות דיור ייבנו בשכונה החדשה “אור ים”. “יגיע יום שקיסריה יבקשו להתאחד עם אור עקיבא”, אמר אדרי וגרם לנתניהו לחייך. “אנחנו שכנים טובים, שכנות טובה, זה הכי טוב מהכל. יש לנו שיתוף פעולה גדול מאוד. ראש הממשלה נתניהו התערב בהסכם בין המדינה לקרן רוטשילד קיסריה, בשיתוף אור עקיבא, והעיר תקבל סכומים כסך בלתי מבוטלים לאורך השנים הבאות.

“אור עקיבא נמצאת במקום מצוין, בין שני כבישים ראשיים של מדינת ישראל, ליד קיסריה והים, במרכז הארץ. הממשלה וראש הממשלה בראשותה תמכו באור עקיבא לאורך כל הדרך. כל משרדי הממשלה פתוחים ועומדים לרשותנו. את ראש הממשלה אני משתדל לא להטריד, אבל כשיש נושא חשוב – ראש הממשלה נענה.

אדרי סיכם ואמר כי “ראש הממשלה במדינת ישראל הוא תפקיד מורכב, וזה כבוד לליכוד שראש הממשלה נתניהו עומד בראש המדינה. ואין מתחרים. לא יעזור לאף אחד, אין מתחרים”.

נתניהו: “כשאני בא לקיסריה אני רואה שאור עקיבא נבנית עוד ועוד וזה מחמם את הלב”

ראש הממשלה הודה בדבריו למימון לוי, והזכיר את הצילום שלו עם לוי לפני 20 שנה. “אתה נשארת צעיר”, אמר ראש הממשלה ללוי.

“העבודה שדוד ביטן עושה למען המדינה שלנו, למען היישובים ולמען אור עקיבא. הכרתי את דוד לפני שבאנו לכנסת, אבל לא באמת הכרתי אותו. למדתי לראות אדם חם, לב ענק ויכולת ענקית והוא רותם אותה לטובת הציבור. לא לטובת עצמו. כך גם אני נהנה מחברי השר איוב קרא, איוב הוא ציוני בכל רמח אבריו, העולם הערבי נפתח אלינו בצורה שאי אפשר לתאר, איוב נוטל חלק בזה, בשיח הציבורי עם העולם הערבי, וזה דבר שעוד ידובר בו.

ראש הממשלה ציין כי “מעל הכל אני שמח להיות כאן, עם חברי וידידי ראש העיר הבא של אור עקיבא, יעקב אדרי. יעקב הוא סמל, כמו שאור עקיבא היא סמל. סמל של התחדשות, של שבירת המחיצות, של עשייה, של כישרון, ניסיון, אתם רואים סביבכם מה האיש הזה עשה. כולם תרמו לבניית היישוב הזה, הפיכתה של אור עקיבא לעיר ואם בישראל, ליעקב לך התרומה הגדולה והחשובה ביותר. הוא התחיל במתנ”ס וצבר את הניסיון ועשה את העשייה, ואתם מסתכלים סביבכם, אתם רואים את המגדלים. אני, אגב, כשאני בא לקיסריה אני רואה עוד ועוד מגדלים, עוד עבודות עפר. זה הולך ונבנה וזה מחמם את הלב. זה החזון שלנו, החלום שלנו, לחבר את כולם, לתת הזדמנות.

הוא סיפר כי “בשירות הצבאי שלי הייתי חייל ומפקד בסיירת מטכ”ל, היינו נוסעים לשתי מקומות – רמת הגולן וסביבותיה ובתעלת סואץ ובסביבותיה. היינו צריכים לנסוע צפונה ודרומה. היינו נוסעים שעות בכבישים. אני גמרתי אומר שהגעתי לתפקיד ראש הממשלה, אנחנו נבטל את הפריפריה, נשים כאן כבישים ורכבות, ומחלפים. ועכשיו הכל פורח – קרית גת פורחת, יקנעם פורחת.

“אני חשבתי שצריך לבטל לא רק את הפריפריה הגיאוגרפית אלא גם את הפריפריה החברתית. זה מתחיל בשכונות בדרום תל אביב וזה נמשך לתוך יישובים באור עקיבא. מה פתאום שאור עקיבא לא תזנק למעלה? היא תזנק אם רק ניתן לה את ההזדמנות. זה בדיוק מה שקורה. אנחנו רואים את המדינה שלנו צומחת ומתפתחת. ישראל היא היום כח עולמי עולה – בכלכלה, בבטחון, בטכנולוגיה, בסייבר. אבל זה מתחיל פה, ביישובים, באנשים, בלבבות”.

בסיום, קרא ראש הממשלה לראש העיר לשעבר שמחה יוסיפוב ולחבר הליכוד, שלומי אבני, להצטרף חזרה לרשימת הליכוד. “בשם האחווה והאחדות אני קורא מכאן – לחברנו שמחה יוסיפוב שיחזור הביתה, תצטרף אלינו, ואני מבקש מאבני, תצטרף גם כן. זה הבית שלכם, זה הבית של כולנו.

“אני רוצה להודות לכם על התמיכה והאהבה הכבירה שאתם מרעיפים עליי ועל רעייתי, בייחוד בימים האלה, זה רק מחזק אותנו להמשיך בעשייה שלנו למדינת ישראל ולאור עקיבא לשנים הבאות”.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן