Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

בגלל בנם התינוק: הגרוש תובע חצי מיליון שקלים מגרושתו

"האישה גרמה לבעלה לשעבר נזקים אדירים – לרבות פגיעה נפשית קשה, פגיעה באוטונומיה, עוגמת נפש, סבל רב, בושה, השפלה, פגיעה בשם הטוב, פגיעה במהלך חיים תקין ושליו ונזקים כספיים רבים, פגיעה ביכולתו להמשיך בחייו האישיים לרבות בניית מערכת יחסים חדשה ועוד", טוענת עו"ד לב שהגישה את התביעה

סכסוך גירושים מכוער שנדון בביהמ”ש למשפחה, הוליד תביעת נזיקין נדירה.

לדברי עוה”ד עינבר לב, המייצגת האב, סרבה האם, שבתחילת הסכסוך נשאה בבטנה את בנו של התובע, לגלות לו מתי מועד הלידה, וכן סירבה שיהיה נוכח בלידה. על פי התביעה האישה הגדילה לעשות, וארגנה בסתר את אירוע ברית המילה של הבן, אליו הוזמנו רק בני משפחתה ומכרים מהצד שלה, תוך שהיא מסתירה את האירוע מאבי הפעוט וממשפחתו.

לדברי עוה”ד לב, האם מנעה מהאב לראות את בנו לאורך 44 ימים מהלידה, ולבסוף הסכימה כי הם יתראו רק בתחנת המשטרה, דרישה שנדחתה על ידי בית המשפט. בהמשך סירבה האם שהאב יחזיק את הילד בידיו, וניסתה לטרפד כמה שיותר את הקשר ביניהם – “אך ללא הועיל – הילד נקשר לאביו משום שבגילו הרך לא ניתן להסיתו” דברי עוה”ד לב.

לדברי עוה”ד לב, הסתרת לידתו של הבן הפעוט, הצטרפה לניכור הורי מתמשך המונע ממנו להיפגש עם ילדיהם הבוגרים של השניים.

בימים אלה הגישה עוה”ד עינבר לב, בשם האב, תביעת לפיצויים נגד האם במסגרתה היא טוענת כי לאב נגרמו נזקים נפשיים קשים כתוצאה ישירה ממעשיה, בכך שהיא מונעת בכל דרך את הקשר בינו לבין ילדיו, לרבות פגיעה ביכולתו לשמש כאב “נורמלי” עבור ילדיו.

עו”ד עינבר לב. צילום: משה רון איילון

“האישה גרמה לבעלה לשעבר נזקים אדירים – לרבות פגיעה נפשית קשה, פגיעה באוטונומיה, עוגמת נפש, סבל רב, בושה, השפלה, פגיעה בשם הטוב, פגיעה במהלך חיים תקין ושליו ונזקים כספיים רבים, פגיעה ביכולתו להמשיך בחייו האישיים לרבות בניית מערכת יחסים חדשה ועוד”, טוענת עו”ד לב.

“כל ההון שבעולם לא ישיב לתובע את הזמן שאיבד עם ילדיו, את טקס הברית של בנו שנאלץ להפסיד, ואין סכום שירפא את הפגיעה שנגרמה לתובע, לנפשו ולשמו הטוב. אף סכום לא ישיב את הגלגל לאחור ויפצה את התובע ואת הילדים, ולא ישיב לו את שמחת החיים שאבדה לו בתקופת שפל זו”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מפחיד לצאת מהבית: אחד מכל שני הולכי רגל הרוגים – הולך רגל ותיק; כמה בחדרה, אור עקיבא ופרדס חנה?

ב-20 במרץ 2024, בשעות הצהריים, נהרגה הולכת רגל בשנות ה-70 לחייה בתאונת דרכים באזור התעשיה ברחובות. הולכת הרגל הוותיקה נפצעה קשה מפגיעת כלי רכב ומתה זמן קצר לאחר מכן בבית החולים קפלן.

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן