Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

בגלל טנק מקרטון בהפגנה בקיסריה: תלונה במח”ש נגד מפקד תחנת משטרת חדרה

מפגין מארגון “לוחמי יום כיפור 73” הגיש תלונה במח”ש (המחלקה לחקירות שוטרים) נגד מפקד משטרת חדרה, סגן-ניצב עמית פולק. זאת לאחר שנעצר בחשד שהתכוון להציג דגם של טנק מקרטון בהפגנה מול בית ראש הממשלה בקיסריה. כך מפרסם לראשונה האתר N12.

סנ”צ עמית פולק | צילום ארכיון: דוברות המשטרה

על פי עדותו של המפגין, שמי עטר, ב-13 באפריל הגיעו כ-10 חברים מהארגון לביתו בקיסריה, וביחד איתם משאית שנשאה מיצג של טנק מקרטון – סמל המחאה המוכר של הארגון. כעבור זמן קצר הגיע שוטר ממשטרת חדרה, שהזעיק את סנ”צ פולק, ובעקבותיו הגיעו כוחות משטרה גדולים שהקיפו את ביתו.

לדברי עטר, פולק איים על הנהג להזיז את המשאית או שיעצרו אותו. כשהנהג לא עשה כן, פרצו לדבריו “שערי גיהינום” – כוחות המשטרה תקפו אותו באלימות קשה, הכו אותו ועצרו אותו בכוח רב תוך שימוש בלתי נדרש באמצעי ריסון – הכל ללא הצדקה ובניגוד לחוק, כפי שטען.

עטר, שהשתתף בקרבות יום כיפור ונפצע קשה בהם, תיאר את האירוע כ”גיהינום נורא יותר” מקרבות אכזריים שחווה. ממשטרת ישראל נמסר ל-N12 כי לא ניתן להתייחס לפרטי התלונה בעקבות הגשתה למח”ש.

לידיעה המלאה

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
5 .
Inline Feedbacks
View all comments
רמי
רמי
18/05/2024 12:59

יש להגדיר את מפקד חדרה המפקד הטוב לשנת 2024.ולתת לו להדליק משואה .

דילוג לתוכן