כמו בן אדם: הכלב נפצע בתאונת דרכים והלך לתחנת מד"א כדי לקבל טיפול

קאיו, כלב אקיטה, ברח מביתו ונפגע באורח קל ממכונית ברחוב. דקות לאחר מכן, הגיע הכלב אל תחנת מד"א ודרש טיפול. אנשי מד"א איתרו את בני המשפחה החוששת, שחיפשו אותו במשך ארבע שעות. כשהגיעו לפנות אותו לווטרינר -  הוא הסכים להתפנות רק באמצעות אלונקה ובסיוע של הצוות הרפואי

המקרה המוזר של הכלב קאיו נשמע בתחילה מוזר והזוי – אבל קרה במציאות: לפני כשבוע, בשעות הצהריים, ניגשו מספר ילדים אל תחנת מד"א בגן יבנה ושאלו את אנשי התחנה אם נתקלו בכלב אקיטה שאבד. אנשי התחנה ענו בשלילה והילדים המשיכו בדרכם לחפש את הכלב המשפחתי – קאיו בן השלוש וחצי.

כעבור מספר דקות, דליה מגידי, אחראית המתנדבים בתחנת מד"א בגן יבנה, זכתה לביקור לא צפוי של אורח מיוחד במשרדה – כלב אקיטה סקרן וחששן. מגידי הזעיקה את אנשי הצוות של האמבולנס שבדקו את הכלב והבחינו כי הכלב נפצע באורח קל מדריסה ועל פניו מעט שפשופים וחבלות. הם אבחנו את מצבו וגילו מספר שריטות שטחיות.

צוות האמבולנס של מד"א נזכרו כי מספר ילדים חיפשו אותו דקות לפני כן – אך הילדים כבר לא היו ברחוב. חובש נהג אמבולנס, ספיר אכסלרוד נכנס מיד אל פורום תושבי גן יבנה  ונתקל בפוסט פייסבוק של בני המשפחה המבקשת את עזרת הציבור באיתור הכלב המשפחתי שאבד ארבע שעות קודם.

אכסלרוד הנלהב צלצל אל בני משפחת אזולאי, שהתרגשו ולא האמינו כי הכלב המשפחתי, קאיו, נפגע ופינה עצמו אל תחנת מד"א. כשהמשפחה הגיעה אל התחנה, החיבור מחדש עם קאיו היה מרגש לכל הצדדים, אך הכלב הסקרן סירב להתפנות לטיפול רפואי אצל הווטרינר.

כעבור מספר דקות בהן קאיו התיישב על הרצפה וסירב לזוז – הציעו אנשי מד"א לפנות אותו לרכב באלונקה, וכך היה. הכלב הנרגש עמד על האלונקה ויחד עם ארבעה אנשי צוות ובני המשפחה נכנס אל הרכב בדרכו לטיפול הרפואי, כשמצבו טוב והוא נובח ומקשקש בזנבו יחד עם משפחתו.

צילומים: דוברות מד"א

על האירוע הייחודי, סיפרה אחראית המתנדבים של תחנת מד"א גן יבנה, דליה מגידי: "הופעתי מאוד מהביקור המיוחד שהמתין לי במשרד. אני רגילה לטפל בבני אדם במהלך שגרת היום, אבל לטפל בכלב זה יוצא דופן בהחלט. הכלב היה מקסים ואהב להיות בתחנה.

"מיד הבחנתי שהוא כנראה נדרס, אבל מלבד שריטות קטנות הוא היה שמח ועמד על רגליו. אני שמחה ונרגשת מאוד שהסיפור הסתיים בהצלחה ובצורה חיובית".

על הנחישות לאתר את המשפחה, הוסיף חובש מד"א אכסלרוד: "כמה רגעים לאחר שהכלב נכנס לתחנה, נזכרנו בילדים שחיפשו כלב והסתובבו ברחוב. אבל הם כבר לא היו  שם ולא ידענו מה לעשות.

"ואז החלטתי להיכנס לפורום התושבים בפייסבוק – ולשמחתי הגדולה איתרתי את המשפחה, שכבר ארבע שעות מחפשת בדאגה את קאיו. צלצלתי אליהם ומיד שמעתי מהצד השני התרגשות ושמחה גדולה. האיחוד היה מאוד מרגש ומשמח. אנחנו רגילים לטפל בבני אדם – והיום זכינו לעזור גם לכלב".

בעליו של קאיו, עומרי אזולאי סיפר בהתרגשות: "כשגילינו שהוא נעלם מאוד דאגנו וכל המשפחה והחברים התגייסו לחפש אותו בכל גן יבנה. פתאום קיבלתי טלפון מספיר ממד"א – שהודיע שהכלב ממתין לנו בתחנה. בכינו מהתרגשות וקאיו היה קצת בטראומה, אבל שמח מאוד לראות אותנו.

"היום הוא כבר רץ וקופץ בבית ושכח לגמרי מהתאונה או מהבריחה מהבית. אנחנו רוצים להודות לאנשי מד"א שטיפלו בו וסייעו לנו מאוד, אין לנו מילים להודות".

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן