Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

לאחר 3 שנות הפסקה בעקבות הקורונה: הטורניר לזכרו של קונסטנטין דנילוב ז”ל מאור עקיבא חוזר

בטורניר צפויים להשתתף חברים, משפחה וחברים לנשק, 20 שנה ללכתו של דנילוב

3 שנות הפסקה הגיעו לקיצם: אגף הספורט בעיריית אור עקיבא יערוך ב-29.3.2022 את טורניר הכדורגל לזכרו של קונסטנטין (קוסטה) דנילוב ז”ל באור עקיבא, חלל צה”ל שנפל בשנת 2002 במהלך היתקלות עם מחבלים. לטורניר שותפים משמר הגבול, עיריית אור עקיבא, עמותת יפתח ועמותת קש”ב. 

בטורניר צפויים להשתתף חברים, משפחה וחברים לנשק, 20 שנה ללכתו של גיבור ישראל. דנילוב, בן ללודמילה וגרגורי, נולד ברוסיה בי”ג באייר תשל”ט (10.5.1979). את לימודיו סיים במוסקבה.

May be an image of ‎1 person and ‎text that says '‎יפתח עמותת ESHE עיריית הגבול כשמר הססורט אגף עקיבא עיריית הזמנה לזכרו השנתי רגל הקט לטורניר ז"ל דיילוב ווונננטון של ביום אי"ה שיתקיים 29.3.22 תשפ"ב ב באדר י"א ז"ל שוורץ אושרי ע"ש במגרש יאנסן) עליזה חา) בתכנית: משחקים והגרלת פנים קבלת התכססות 18:00 הטורניר תחילת 18:30 גביעים וחלוקת לזכרו טקס 20:30 לוי אורי אגף מנהל הספורט משפחת דיילוב הגבול משמר‎'‎‎

ב-1994 עלה קונסטנטין ארצה עם הוריו. בהגיעו התחיל ללמוד עברית, ובמקביל החל לעבוד על מנת לעזור למשפחה. קונסטנטין אהב מאוד את המדינה וראה את עצמו כאיש צבא, ולכן התנדב כבר אז ל”משמר האזרחי”.

קונסטנטין היה בחור חכם ואהוב, שידע לעזור ולסייע. אהב מאוד את משפחתו. הוא אהב לקרוא ספרים, אהב מוזיקה, תמיד היה מוקף בחברים ואהב להיות בחברתם.
ב-1997 התגייס קונסטנטין לצה”ל וקיבל הפניה למשמר הגבול. במשך שירותו במג”ב סיים קורס חובשים קרביים. בשנת 2000 סיים קונסטנטין את שירותו הסדיר והתחיל לעבוד.

ביולי 2001 הוא הגיש בקשה להמשך שירותו במג”ב וקיבל על כך אישור. מאותה שנה קונסטנטין שירת במג”ב בתפקיד חובש קרבי בפלוגת חריש.
ביום י”ז בניסן תשס”ב (30.3.2002) נפל רב-סמל קונסטנטין במהלך היתקלות כוח מג”ב עם מחבלים בבקה אל גרביה. בן עשרים ושלוש בנפלו. הוא נטמן בבית העלמין באור עקיבא. הותיר אחריו הורים – גרי ולודמילה, אח, ואת חברתו לחיים יוליה. אחרי נפלו הוענק לקונסטנטין עיטור האומץ של המשטרה.

עדכון ראשון: 3.3.22, 19:18

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

בן 22 נדקר בקטטה באור עקיבא

אלימות באור עקיבא במוצאי השבת. בשעה 18:05 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב שרון על פצוע מאירוע אלימות באור עקיבא. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן