Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

כתב אישום עם ריבוי מעשי אלימות הוגש לאחרונה כנגד תושב חדרה כבן 37. על פי האישומים, הגבר תקף בני משפחה, שבר חפצים, תקף אדם נוסף בתחנת המשטרה ומואשם סך הכל ב-6 עבירות – הכל סביב אירוע אחד בחודש אוקטובר 2020. 

על פי כתב האישום, לפני חצות הלילה באחד מימי חודש אוקטובר האחרון, הנאשם היה נתון בגילופין, ושהה בכניסה לבניין מגוריו כשבמקום שהו גם חבורת צעירים. הנאשם אמר לצעירים כי “הוא יזיין אותם, כי הוא יהרוג אותם אם הם יעשו רעש, וכן זרק לעברם בקבוק זכוכית אשר התנ]ץ על הקיר הסמוך אליהם”.

במקביל, הגיעה אחותו של הנאשם, אחזה בו והכניסה אותו לבית המשפחה, שם שהה גם אבי המשפחה. הנאשם משך בשערות ראשה של אחותו, הכה בגבה ובעורפה מספר פעמים באמצעות מכות אגרוף, וגרם לה חבלות ואדמומיות.

האב ניסה להרגיע את בנו, אך זה לפת את גרונו של צווארו של אביו, ובהמשך שבר שתי טלוויזיות לאחר שהשליך אותן אל הרצפה וניפץ אותן. שוטרים שהוזעקו לדירה הובילו את הנאשם אל מחוץ לדירה, והנאשם אמר לאחותו: “אני אזיין את אמא שלך, את גמורה”, וכן ירק על אביו.

וזה לא הסתיים כאן: כאשר הגיע הנאשם אל תחנת המשטרה, הוכנס לתא מעוכבים, והתקרב אל אדם אחר ששהה בתא, ונגח בו באמצעות מצחו בפניו.

משפטו של הנאשם החל והוא מתברר בימים אלה.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן