Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

חלוץ הרכש החדש של הפועל חדרה שובל גוזלן החלים מקורונה. גוזלן שהה בבידוד בשבועיים האחרונים ולא פיתח תסמינים – ועל כן הוא חופשי לצאת החוצה ויחל להתאמן עם חבריו החדשים בחדרה.

החלוץ בן ה-26 גילה כי נדבק בתחילת החודש לאחר ששב מחופשה קצרה באילת ומיד נכנס לבידוד. הוא חתם בחדרה לאחר שסיים חוזה במ.ס.אשדוד.

ובינתיים, חדרה ממשיכה לבנות את עצמה לקראת העונה הבאה. הקשר יא יה מלדג’ה, בן 23, חתם השבוע בקבוצה לשנתיים. מלדג’ה, שמשחק בתפקיד הקשר האחורי, מגיע לחדרה מברו סטארה זגורה הבולגרית, מהליגה הבכירה. מלדג’ה השתייך לסגל הנבחרת הצעירה של חוף השנהב, והוא חתם בחדרה באמצעות סוכנו בועז גורן. הקשר אמור להגיע לארץ בסוף השבוע.

לאחר החתימה אמר מלדג’ה: “שמעתי הרבה דברים טובים על הליגה בישראל, ואני מחכה להיות חלק מזה. הבנתי שחדרה קבוצה יחסית חדשה בליגת העל, ושמדובר בקבוצה מאוד צעירה ושאפתנית. מקווה להצטרף במהרה לחברים החדשים שלי ולהתחיל כבר את העונה”.

בתוך כך, יואב ג’רפי, בן 26, 1.82, שוער סגל נבחרת ישראל, חתם השבוע גם הוא בהפועל חדרה לעונה אחת. ג’רפי שיחק העונה בהפועל תל אביב ולפני כן רשם 97 הופעות במועדון ספורט אשדוד.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן