ליאם בקר מחדרה וסעיד אבו פול מבאקה אל גרביה – זכו בפרס הארצי למתנדבים מצטיינים ע"ש אלעד ריבן ז"ל

ליאם מתנדב במד"א חדרה ויזם שיתוף פעולה בין מד"א ובין תוכנית "הכי אחי" לבניית תוכנית הדרכה המותאמת לילדים עם צרכים מיוחדים ● סעיד סייע לילדים בלמידה מרחוק, ומדריך בקבוצת "ארגון אות הנוער הבינלאומי" ● השניים זכו להוקרה על התנדבותם בשנה האחרונה ובייחוד בתקופת הקורונה

כבוד לליאם בקר וסעיד אבו פול, נציגי מחוז חיפה, שהתבשרו כי זכו בפרס הארצי למתנדבים מצטיינים ע"ש אלעד ריבן ז"ל על התנדבותם בשנה האחרונה ובייחוד בתקופת הקורונה. 

ליאם בקר, תלמיד כיתה י"ב בבית הספר הרב תחומי למדעים ואמנויות בחדרה, לומד במגמת מדעי הרפואה. הוא נער ערכי, אחראי, אכפתי, רגיש הרואה את האחר וקשוב לו וניכר כי ההתנדבות היא ערך חשוב ומרכזי בחייו.

ליאם מתנדב בכמה מסגרות בהן הוא לוקח תפקיד משמעותי: במסגרת ארגון אקים בחדרה שם הגיע כשנתיים באופן עקבי כל שבוע לביצוע פעילות עם דיירי אקים, הפעיל קבוצת דיירים בשעות הפנאי ושמש כחונך אישי לדיירים שלהם קשיים במיומנויות החברתיות/ תקשורתיות.

בנוסף, שימש חונך בתוכנית "הכי אחי" במרכז למשפחה בחדרה. הוא היווה חונך קבוצתי לאחים עם צרכים מיוחדים וחונך פרטני קבוע לאחד החניכים. במסגרת תפקיד זה בנה את תכניי המפגשים והעביר אותם לחניכים וכן יצר קשר משמעותי כחונך אישי.

ליאם מתנדב במד"א חדרה החל מכיתה י' ומבצע את תפקידו באופן רציני ואחראי ואף יזם שיתוף פעולה בין מד"א ובין תוכנית "הכי אחי" לבניית תוכנית הדרכה המותאמת לילדים עם צרכים מיוחדים.

"הפעילות של ליאם יוצאת דופן במחויבות ובמסירות בהם הוא פעל במסגרות שבהם הוא התנדב. ליאם פעל מיוזמתו האישית שהובילה אותו להגיע להתנדב במקומות שונים ובכל מסגרת בה לקח חלק ליאם היה משמעותי, יזם פעל ועשה מעבר למצופה ממנו. על כל אלה, נמצא ליאם בקר ראוי לפרס המתנדב המצטיין ע"ש אלעד ריבן ז"ל", ציינה הוועדה של משרד החינוך.

סעיד אבו פול, תלמיד כיתה י"ב בבית ספר ע"י אלקאסמי, באקה אלגרבייה, הוא  אחד הנערים היוזמים והמובילים ביישוב באקה אלגרביה עיר מגוריו , מוכר כאחד המתנדבים הבולטים, אשר נותן מכל הלב בכל מקום אפשרי ובכל מסגרת שמאפשרת התנדבות, יוזם ועוקב וזמין לכל פעילות התנדבותית אשר נעשית במחלקת הנוער ובמתנ"ס.

סעיד הצטרף למחלקת הנוער כחניך בקבוצת מנהיגות "ארגון אות הנוער הבינלאומי" ואחרי שנתיים הפך למדריך קבוצה שמבחינתם הוא הפך לאח גדול אשר פונים אליו ומתייעצים איתו בכל דבר, דאג בכל תקופת התנדבותו להביא חדשנות לקבוצות אשר בהן הוא נמצא ומלווה , עם הרבה שייכות למקום שממנו הוא בא.

בתקופת הקורונה ובמסגרת יוזמות אשר הובילו במחלקת הנוער ברשות, סעיד החליט לקחת על עצמו לתעד את כל היוזמות אשר נעשות ולהפוך אותם לחוברת שהופצה ברשתות החברתיות וזכתה לפידבקים חיוביים ביותר בקרב בני הנוער ומקבלי ההחלטות.

נוסף לכך, סעיד זיהה צורך אצל קבוצת ילדים אשר מתקשים בלמידה מרחוק, יזם שיחה באמצעות מחלקת הנוער עם בתי הספר והציע את עצמו כעוזר ותומך לילדים אלו, יצר סביבו קבוצת נוער השולטים בתחום המחשוב – והתחילו לתקשר עם ילדים אלו ולהדריך אותם ולהתחבר אליהם חברתית ולעזור להם גם לימודית.

"זהו דבר אשר מעיד על האכפתיות שלו כלפי היישוב ורוח ההתנדבות והנתינה הטמונה בערכיו", ציינה הוועדה מטעם משרד החינוך. "סעיד התנדב בשנים האחרונות בפרויקט עידוד קריאה אצל ילדים בשיתוף הספרייה העירונית ועוד פרויקטים התנדבותיים נוספים".

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן