Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

תוספת של 4 מיליון ש”ח יוקצו לתכנון אזור התעשייה הצפוני החדש באור עקיבא

רשות מקרקעי ישראל מוסיפה תקציב של למעלה מ-4 מיליון ש”ח עבור תכנון אזור התעשייה הצפוני החדש באור עקיבא. את התוספת לסכום אישרה מליאת מועצת העיר. מדובר באחד מהתב”רים (תקציב בלתי רגיל) שאושרו בישיבה, שניהל מ”מ ראש העיר שמחה יוסיפוב.

עוד אושר העברת תקציב של כ-338,000 ש”ח לטובת חידוש מבנים בבית הספר היסודי חנה סנש בשכונת אורות, במסגרת תכנית מישרים של משרד החינוך.

ב”אולפנית-אמי”ת” לבנות אושר תקציב של 30,000 ש”ח להנגשת כיתה לליקויי שמיעה. עוד אושרו, במסגרת תב”רים לבתי הספר, עיצוב של מרחבי הלמידה בבתי הספר רבי עקיבא, חנה סנש ואמי”ת עתידים, כל מרחב בסכום של 80,000 ש”ח ממשרד החינוך.

במסגרת פרויקט ייעודי של משרד התחבורה לסימון כבישים והתקני בטיחות ברחבי העיר, אושר תב”ר של כ-102,000 ש”ח. עוד אושר תקציב של כ-12,000 של הרשות הלאומית לבטחות בדרכים לטובת הסברה ופעילות עירונית.

באותה ישיבה, אישרה מליאת מועצת העיר כי העיר תצטרף כיזמית  במסגרת התכנית להעתקת קווי הדלק בצמוד לכביש 4 וחיבור לתוואי הקיים מצומת אור עקיבא ועד נחל עדה.

דילוג לתוכן