Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

הושק מקטע ‘שביל הים’ הלאומי בחוף הכרמל – המקטע הארוך ביותר בשביל

בימים האחרונים (מאי 2024) התקיים אירוע חגיגי בחוף נווה ים שבחוף הכרמל לציון השקת מקטע חוף הכרמל ב”שביל הים” הלאומי, שהוא המקטע הארוך ביותר בשביל המאפשר טיולי הליכה לאורך רצועת החוף הארוכה בישראל.

“שביל הים” מציע מסלולי טיול רגליים לאורך קו החוף הכרמלי, שמשתרע על פני כ-42 ק”מ, מחופי כפר גלים והחותרים בצפון ועד למעגן מיכאל, שדות ים וקיסריה בדרום. הפרויקט בוצע בידי החברה הממשלתית לתיירות – זרוע הביצוע של משרד התיירות.

אסיף איזק, ראש מועצה חוף הכרמל תא”ל (במיל’) דני שחר, מנכ”ל משרד התיירות | צילום: דוברות מועצה אזורית חוף הכרמל

באירוע השקת המקטע השתתפו מספר גורמים בולטים בניהם ראש המועצה האזורית חוף הכרמל אסיף איזק, מנכ”ל משרד התיירות דני שחר, מנכ”ל פורום רשויות החוף אופיר פינס, מנהל מרחב צפון של רשות הטבע והגנים גיא כהן, מנהל פרויקט “שביל הים” ד”ר אליק אדלר ובכירים נוספים.

הרעיון של “שביל הים” הלאומי הוא תוצר של השילוב בין התפתחות תרבות הטיולים בשבילים בארץ ובעולם עם הצורך להנגיש את חופי הים לכלל הציבור. מטרות השביל הן לאפשר גישה חופשית לים וחופיו ולחזק את תחושת הבעלות הציבורית על משאביו הייחודיים.

השביל מבוסס על עקרונות של שמירה על הסביבה והשתמשות בתשתיות קיימות, וישמש גם כפלטפורמה לפעילות חינוכית עם מעורבות רחבה של הקהילות השונות.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
1 .
Inline Feedbacks
View all comments
יעל מיינהרדט
יעל מיינהרדט
18/05/2024 12:02

יפה מאד. כל הכבוד. הציגו את המסלול. בבקשה. תחנות יציאה למי שאינו יכול ללכת את כולו. נגישות?

דילוג לתוכן