Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מפחיד: הגיעה עם בעיית ראייה, נפטרה במהלך הטיפול – בית החולים נתבע ב-2.5 מיליון שקלים

מפחיד: הגיעה עם בעיית ראייה, נפטרה במהלך הטיפול – בית החולים נתבע ב-2.5 מיליון שקלים

אישה שהגיעה לבית חולים בגלל תלונות על בעיות בראייתה, עברה סדרת בדיקות שרק החריפו את מצבה. בהמשך - לאחר מספר כשלים, כך על פי כתב תביעה - היא נפטרה. עו"ד אנה אונגר הגישה לאחרונה תביעת נזיקין בטענה לרשלנות רפואית נגד בית החולים וקופת חולים המפעילה אותו

האם הרופאים בבית חולים בצפון ביצעו בתושבת חיפה בדיקות מיותרות שגרמו למותה? שאלה זו עומדת במרכז תביעה מקוממת אותה הגישה עוה”ד אנה אונגר ממשרד עורכי הדין אונגר-שויגמן כנגד בית חולים וכנגד קופת חולים המפעילה אותו.

התביעה מגוללת מסלול התדרדרות מחריף והולך, שכל כולו, כך נטען, נובע מטיפול לקוי ורשלני של הרופאים בקשישה בריאה ומתפקדת.

על פי התביעה, הגיעה המנוחה לבית החולים עם תלונות על ירידה משמעותית בראייתה, ואובחנה כסובלת מהיצרות בעורקי הצוואר עקב טרשת עורקים. הרופאים ביצעו שורה של בדיקות, לרבות אקו לב – במהלכן שללו כי הסיבה לתופעה נובעת מאירוע לב.

לדברי עו”ד אונגר, חרף האבחון המדויק לבעיה ממנה היא סובלת, וחרף שיפור במצבה, הוחלט משום מה לבצע שתי בדיקות נוספות ומיותרות: CT אנגיו – הדמיית כלי דם הכרוכה בהעמסה כבדה של נוזלים, ובדיקת CT עם חומר ניגוד – הכרוכה אף היא בהעמסת נוזלים.

על פי התביעה, טרם הבדיקה, מצבה הכללי של המנוחה היה טוב – היא הייתה בהכרה מלאה, שיתפה פעולה עם הצוות הרפואי, ולא היו לה תלונות יוצאות דופן. אך כתוצאה מהעמסת הנוזלים פיתחה המנוחה בצקת ריאות ובהמשך הופיעו הפרעות בקצב הלב, וטופלה בהנשמה מלאכותית ומכת חשמל.

כדי להתמודד עם הפרעות הקצב הורו הרופאים על מתן טיפול תרופתי נוגד קרישה, אשר בעקבותיו, כך על פי התביעה, פיתחה המנוחה דימום במערכת העיכול, וערכי ההמוגלובין שלה החלו לצנוח. חרף כך, הרופאים לא הורו על הפסקת הטיפול במדללי הדם, אלא דווקא על מתן עירוי דם – שגרם להעמסת נוזלים נוספת על גופה של המנוחה – שכתוצאה ממנה התדרדר מצבה עוד יותר, וכעבור מספר ימים היא נפטרה.

לתביעה שהגישו ילדיה של המנוחה, באמצעות עו”ד אנה אונגר, צורפה חוות דעת של ד”ר רוברט דרגו, מומחה לרפואה פנימית ולקרדיולוגיה, אשר קבע כי “אלמלא בדיקת ה-CT שלא הייתה הכרחית, ושגרמה לבצקת ריאות ולפרפור פרוזדורים, טיפול נוגד קרישה כפי שניתן למנוחה לא היה נדרש, והייתה נמנעת חשיפתה לסכנות מיותרות כגון דימום ממערכת העיכול”.

במסגרת חוות דעתו מתח ד”ר דרגו ביקורת קשה על צוות בית החולים, על כך שבפרק זמן של כ-5 ימים לא נקט כלל בצעדים הנדרשים על מנת לברר את מקור הדימום על מנת להפסיקו.

“בנוסף לכל אלו, ובאופן תמוה, הרופאים התבצרו בעמדתם, המוטעית ביסודה, כי התסחיף העיני שגרם לעיוורונה של המנוחה מקורו בהפרעת הקצב מסוג פרפור פרוזדורים, וזאת בעת שהמנוחה לא סבלה מפרפור פרוזדורים בעברה”, הוסיף המומחה. “כך המנוחה המשיכה לקבל טיפול מיותר שהביא להחמרת מצבה. קיבעונם המחשבתי מנע מהרופאים לבחון אפשרויות טיפוליות אחרות, והם אף הרחיקו לכת בעת שנתנו מנות דם תוך כדי המשך מתן נוגדי קרישה, שהוא כשלעצמו גורם לדימום” דברי ד”ר דרגו.

לאור כל זאת, הגישה עו”ד אונגר לאחרונה תביעת נזיקין בטענה לרשלנות רפואית נגד בית החולים וקופת חולים המפעילה אותו. התביעה הוגשה בסכום המקסימלי שבסמכות בית המשפט (2.5 מיליון) ונדונה בימים אלה בביהמ”ש השלום ברחובות.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן