Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

בעקבות מגבלות הקורונה וההנחיות הקפדניות: חגיגות המימונה והעצמאות באור עקיבא בוטלו

בעקבות מגבלות הקורונה וההנחיות הקפדניות: חגיגות המימונה והעצמאות באור עקיבא בוטלו

במימונה היו אמורים להופיע פאר טסי ומני ממטרה במופע לילדים. טקס יום השואה ישודר בלייב ברשתות החברתיות וביום הזיכרון ייערך טקס בהיכל התרבות על פי התו הירוק

אם חשבתם שחיסוני הקורונה יוציאו אתכם היישר לחגיגות פסח, מימונה ועצמאות מול במות, קצף לבן, זיקוקי דינור וזמרים שעושים שמח לכבוד יום ההולדת למדינה, באור עקיבא החליטו לעשות אחורה פנה, והודיעו: חגיגות המימונה והעצמאות השנה – כמו בשנה שעברה בתחילת משבר הקורונה – יבוטלו. 

משרד הבריאות פרסם הערב (רביעי) את המתווה לקיום אירועים בחג הפסח, ימי הזיכרון ויום העצמאות. לפי המתווה, הכניסה לבתי העלמין לא תוגבל, וביום העצמאות יתאפשרו אירועים בהתאם לתו הירוק. עם זאת, מרבית הרשויות לא יקיימו אירועים המוניים ביום העצמאות.

גם באור עקיבא, הוחלט שלא לקיים את אירועי המימונה המתקיימים בפארק האקליפטוס ואת אירועי העצמאות המתקיימים ברחבת העירייה – שניהם אירועים המוניים בהשתתפות ילדים ובני נוער מתחת לגיל 16 שאינם מחוסנים ולכן אלה לא יכולים כלל להשתתף בהם.

פאר טסי. היה אמור להופיע במימונה. צילום: ויקיפדיה

בחגיגות המימונה היה צפוי להופיע הזמר פאר טסי וכן הופעה לילדים של מני ממטרה. באירועי העצמאות היה צפוי להופיע דודו אהרון. אירועי יום הזיכרון לשואה ולחללי צה”ל יערכו – אך במתכונת קצת שונה. בערב יום השואה יתקיים “זיכרון בסלון” ביוזמת העירייה ומרכז הנוער שיועבר בשידור חי במדיות השונות וברשתות החברתיות.

מיד לאחר מכן יתקיים טקס ערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה באשכול הפיס (20:00) שיערך ללא קהל, היות והמשתתפים בטקס הינם בני נוער. הטקס יצולם וישודר ברשתות החברתיות.

בערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל יתקיים הטקס העירוני בהיכל התרבות בעיר בהתאם לתו הירוק, ועם כניסה מוגבלת של עד כ-450 בני אדם. על פי המתווה של משרד הבריאות, בני משפחות שכולות יוכלו להשתתף גם אם לא חוסנו – יוקצה עבורם אזור מתוחם שבו יוכלו להתכנס בקפסולות של עד 20 איש במקום סגור או 50 איש בשטח פתוח. יתר המשתתפים בטקס יחויבו בדרכון ירוק.

ביום הזיכרון, יום רביעי (14.4, ב’ באייר), תתאפשר הגעה של המשפחות השכולות בלבד לבתי העלמין. הציבור יתבקש לכבד את המשפחות ולאפשר להן להגיע לבתי העלמין ולהתייחד עם זכר יקיריהן תוך שמירה על בריאותן. מיום שישי ה-9.4 ועד ערב יום הזיכרון ה-13.4, הציבור הרחב יוזמן לפקוד את בתי העלמין הצבאיים ולחלוק כבוד לנופלים. עובדי משרד הביטחון וחיילי צה”ל יקבלו את פני המגיעים ויחלקו להם מים ופרחים.

הערב (רביעי) בפתח מליאת מועצת העיר אור עקיבא, אמר ממלא מקום ראש העיר שמחה יוסיפוב כי “מאוד רציתי שיתקיימו אירועים, אך המגבלות לא מאפשרות. אור עקיבא חוגגת 70 שנה, ואנחנו מתכוונים לחגוג זאת בהמשך. רכשנו דגלים ותפאורה יפה לעיר”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן