הפעיל החדרתי ראובן מוסט נפטר בגיל 67

מוסט, פעיל פוליטי ואיש תקשורת מחדרה, הלך לעולמו בסוף השבוע האחרון כשהוא בן 67. מוסט היה תושב מוכר ונודע גם ברחבי האזור. הוא הפעיל אתר אינטרנט חדשותי בחדרה והאזור, והיה חלק ממטות בחירות ברשויות מקומיות באזור, בהן חדרה ואור עקיבא. 

ראובן מוסט, פעיל פוליטי ואיש תקשורת מחדרה, הלך לעולמו בסוף השבוע האחרון כשהוא בן 67. מוסט היה תושב מוכר ונודע גם ברחבי האזור. הוא הפעיל אתר אינטרנט חדשותי בחדרה והאזור, והיה חלק ממטות בחירות ברשויות מקומיות באזור, בהן חדרה ואור עקיבא. 

משה נעים, הבעלים של רשת התקשורת "כאן נעים" ספד לו וכתב: "צמרמורת. הלם. צער עמוק. ראובן מוסט (67), האיש, חבר ילדוּת שלי עוד מתקופת גן הילדים של הגננת אסתר בגבעת אולגה כשרכבנו על סוס העץ ונסענו בקטר בחצר הגן והימים הטובים שיבואו אחר כך בעיר חדרה במכבי חדרה, בקפה חרמון בפוליטיקה המקומית – הלך לעולמו בטרם עת.

"הזיכרון הטוב, נמהל היום הארוּר הזה, בדמעות אמת על האיש שאתם יכולים להגיד עליו הכל, אבל על עוּבדה אחת אין איש יכול להתווכח; אי אפשר היה להתחרות בטוּב ליבו הענק. אוהב משפחתו ואת האנשים כולם, סתם ככה. אני לא ניפרד ממך, סתם ככה אלא עם צער עמוק מאד".

עוגן יוחננוב, תושב חדרתי פעיל, יו"ר עמותת הורים שווים ויו"ר מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל, כתב לאחר שהשתתף בהלווייתו של מוסט ביום חמישי האחרון כי "הלוויות מעולם לא היו דבר קל עבורי. המפגש הבלתי נמנע עם המוות והגעה לבית העלמין, מציפים בי זכרונות וגעגועים לאנשים טובים שכבר לא עימנו זכרונם לברכה.

"אך פטירה בטרם עת, ערב נר שמיני של חנוכה, של חבר יקר אשר האיר בחייו על כולנו, קשה לי במיוחד. נרו של ראובן מוסט ז״ל כבה היום, שעות לפני שכולנו נדליק את החנוכיה במלוא הדרה, וכך לעד אזכור את ראובן היקר.

"אזכור אותו בדיוק כפי שהיה, אדם מאיר פנים, אוהב את הבריות ואהוב על כולם, בדיוק כמו החנוכיה שכל נרותיה דולקים. תהא נשמתו של ראובן צרורה בצרור החיים. יהי זכרו ברוך לעד".

חבר מועצת העיר אור עקיבא, משה ביטון ציין כי "רובן היה אדם יחיד במינו עם הרבה אהבת חינם וערבות הדדית. רצית סיוע או עזרה במשהו רובן היה הכתובת, נזכור אותו כך ושיליץ על כל ישראל יושר וטוב מהמרומים".

מוסט היה פעיל גם במטה הבחירות של ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי, בקמפיין בשנת 2013, והיה מגיע למטה סיעתו של אדרי "ביחד" ברחוב עשרת הרוגי מלכות.

מוסט הותיר אחריו אישה, ילדים ונכדים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

הנער ממעגן מיכאל שעשה היסטוריה

עומר ורד השיג את הקווטה הראשונה אי-פעם לישראל בדגם ILCA7! עומר ורד וילנצ'יק (16) ממעגן מיכאל בחוף הכרמל, המתאמן במועדון השייט בשדות ים, הגיע ליוון כדי להשתתף בתחרות הבינ"ל הראשונה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן