Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מעל 3 מיליון שקלים: הלכנו לחפש את הדירה הכי יקרה באור עקיבא



כשמדברים על מחירי הדיור, מדברים תמיד על הרצון לראות מחירים שפויים, דיור לזוגות צעירים ובאופן כללי – ירידה בבועת הנדל”ן. מה שלא מדברים זה דווקא על הדירות היקרות – אלה שרק עשירים יכולים לרכוש.

את המשבצת הזו אף פעם לא חשפנו – אז הלכו, ככה בשביל הספורט, לבדוק באתרי מכירות הבתים באינטרנט – מה הדירה הכי יקרה באור עקיבא (כן, זה מגיע ליותר מ-3 מיליון).

“מי שמגיע היום עם 2.5 מיליון שקלים – לא יוכל למצוא יותר מידי אופציות בשכונת היובל למשל”, אומרים בסוכנות “רימקס/אור קיסר” בעניין זה.

הדירות היקרות ביותר אם ככה, מצויות מן הסתם בשכונת היובל נכון להיות. הדירות היקרות מתחילות ב-2.8 מיליון שקלים. רק שני בתים נמכרו בשנתיים האחרונות בעיר במעל 3 מיליון שקלים – האחד ברחוב יאנוש קורצ’ק ובאהרון מגד.

 

את הבדיקה עשינו ב-28.12 עם הצצה גם בסוף השבוע וגילינו כי הרבה לא השתנה. אז הנה, צמרת הדירות הכי יקרות באור עקיבא.

קוטג’ בשכונת היובל – מחיר מבוקש: 3.5 מיליון שקלים

מדובר בקוטג’ בשכונת היובל המונה 7 חדרים. אז מה כוללת הדירה שמבקשת להיות הכי יקרה בעיר בשבועות אלו? מיזוג, מרפסת, סורגים, גישה לנכים, חניה, ממד ומחסן.

תוספות: בשכונת היובל וילה מפוארת במיוחד, מעוצבת, מושקעת, מטבח מדהים הכולל אי ענק, סלון עם תקרה גבוהה, סוויטת הורים מפנקת, מקלחות מעוצבות, יחידת דיור נפרדת, בריכת שחיה, עיצוב.

קוטג’ ברחוב הקסטל – מחיר מבוקש: 3.1 מיליון שקלים

מיזוג, מרפסת, משופצת, גישה לנכים, מרפסת שמש, דלתות פנדור, חניה, ממד, מחסן, יח”ד

תוספות: וילה יוקרתית פינתית עם 2 יחידות דיור מושכרות , שעוני חשמל ומים מופרדים .

פנטהאוז ברחוב הר סיני – מחיר מבוקש: 2.98 מיליון שקלים

פירוט ריהוט: מטבח חדש מושקע,כולל אי מרכזי איכותי. סלון איכותי חדש. פינת אוכל,פינת משפחה,חדר ילדים.ועוד

תוספות: פנטהאוז חדש על מפלס אחד בגודל של 260 מ”ר,מושקע ברמה גבוה, נוף נצחי לים ולקיסריה 180 מעלות. מיקום מיוחד. כולל מחסן ענק ושתי חניות מקבילות. שווה לראות.

והנה כלל המחירים הכי גבוהים במצאנו בסקירה (לחצו על התמונה כדי להגדיל אותה)

 

דודו בדש, הבעלים של סוכנות הנדל”ן המובילה באור עקיבא – “רימקס/אור קיסר” עם ניסיון של שנים במפת הנדל”ן בעיר, אומר כי לא כל הנוצץ זהב. “אתרים כמו יד 2 מדברים בדרך כלל על מחיר מבוקש על ידי בעלי הדירות”, הוא מציין ומוסיף: “יכול להיות שפלוני קם בבוקר ודורש 3-3.5 מיליון על הבית שלו. זה לא אומר שאלה מחירי הדירות באור עקיבא. בתים שמצליחים לבסוף להגיע למחירים כאלה הן וילות מפוארות עם בריכה, מהיותר יוקרתיות בשכונת היובל. אנחנו יודעים על העסקאות הגבוהות בעיר והפערים בין דירות שנמכרות לכאלה שמוצעות למכירה וזה מה שרלוונטי”.

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן