Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

היכונו לעומסים ולסכנת תאונות: רחוב ביאליק דרום באור עקיבא ייסגר לתנועה

רחוב ביאליק צפוי להיסגר כולו לתנועה בימים הקרובים, ותנועת הרכבים תעבור לרחוב מנחם ציוני הצר, בו נמצא גם בית הספר הממלכתי-דתי רבי עקיבא ובקרבתו בית הדואר המרכזי

פרוייקט הרחבת רחוב ביאליק באור עקיבא ייכנס בימים הקרובים לשלב השני, וחלקו הדרומי של הרחוב צפוי להיסגר לתנועה. תנועת הרכבים תעבור לרחוב מנחם ציוני הצר, בו נמצא גם בית הספר הממלכתי-דתי רבי עקיבא ובקרבתו בית הדואר המרכזי. 

כזכור, רחוב ביאליק נסגר לתנועה בחודש נובמבר לפני כשנה, מרחוב הר הצופים בצפון עד רחוב דוד אלעזר בדרום (כיכר עני שלום), ובהמשך עד לרחוב הרצל, לצורך עבודות הרחבת הכביש לארבעה נתיבים. הצפי המשוער לסיום העבודות עומד על חודש ספטמבר 2021.

מדובר בפרויקט שנולד כתוצאה מקידום תכנית פינוי-בינוי שז”ר והנחיות משרד התחבורה להגדלת והרחבת תשתיות קיימות לאור הגידול הצפוי בהיקפי התנועה באזור.

קראו גם >>>

העבודות במקום ידעו עליות ומורדות, אם כי לאורך כל השנה עבדו במקום לצורך קידום הפרויקט, גם בתקופת הקורונה והסגרים. בשלב הבא כאמור, ייסגר רחוב ביאליק מרחוב הרצל ועד החיבור למחלף אור עקיבא, לבאים מדרום לצפון.

על פי מנהל אגף התחבורה בעיריית אור עקיבא, איציק פתיתו, המשמעות היא כי לפחות שבועיים ימים מרגע הסגירה של מקטע הכביש, לא תהיה אפשרות להיכנס
לאור עקיבא ממחלף אור עקיבא, ואוטובוסים לא יוכלו לחלוף ברחוב. כל התנועה תנותב לרחוב מנחם ציוני, רחוב צר, ובו בית ספר יסודי.

סגירת הכניסה מכביש החוף לאור עקיבא עלולה לגרום לתאונות רבות, כאשר מי שיתבלבל/יטעה בדרך לא ימשיך עד מחלף זכרון יעקב כדי לחזור לאור עקיבא וכנראה יבצע נסיעה אחורה ברוורס לכיכר חזרה. הדבר ידוע לפתיתו ותושבים מעורבים שצפויים להיפגש עם מ”מ ראש העיר שמחה יוסיפוב בנושא.

על פי התכנית, כביש ביאליק יורחב ל-4 נתיבים  – כאשר בשכונת היובל תוקם כיכר בחיבור בין רחוב ביאליק ורחוב הר הצופים. בהמשך אותה כיכר, לכיוון צפון (כיוון ג’סר א-זרקא ובית חנניה), ייסלל כביש חדש, שימשיך את רחוב ביאליק לכיוון צפון ובסופו תיסלל חניית כלי רכב. הכביש החדש יהיה דו מסלולי ולא עם ארבעה נתיבים. כמו כן, צפויים להיסלל בכביש ביאליק החדש מדרכות להולכי רגל בשני צדי הכביש, וכן שביל אופניים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

בן 22 נדקר בקטטה באור עקיבא

אלימות באור עקיבא במוצאי השבת. בשעה 18:05 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב שרון על פצוע מאירוע אלימות באור עקיבא. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן