Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מחממים את הלב: היוזמות של תושבי חדרה וסביבתה למען תושבי הדרום והערים המעורבות

מחממים את הלב: היוזמות של תושבי חדרה וסביבתה למען תושבי הדרום והערים המעורבות

שלטים, סיסמאות, אירוח תושבים, אפיית עוגות ושליחת חבילות ודברים טובים לחיילים: בחדרה, אור עקיבא, פרדס חנה-כרכור, זכרון יעקב, בנימינה-גבעת עדה וחוף הכרמל מתארגנים במיזמים מקומיים ורשותיים להעלאת המורל האזרחי והצבאי

מחבקים את תושבי הדרום: באווירת המצב הקשה והירי הבלתי פוסק מכיוון עזה ואירועי האלימות הקשים של תקיפות ערבים נגד יהודים ולהיפך, מגוון של מיזמים התנדבותיים של תושבים ורשויות מקומיות התארגנו בימים האחרונים כדי לחזק ולשמח את תושבי העימות. הנה כמה מהיוזמות (יודעים על יוזמה נוספת ומעוניינים שנפרסם? שלחו מייל ל- [email protected]). 

חדרה: 

מפיצים אור ואהבה – בעקבות המצב הביטחוני המתוח בארץ מחלקת הנוער שבאגף נוצץ בשיתוף מועצת הנוער ותנועות הנוער נפגשו כדי לצייר ביחד שלטים עם מסרים של אחדות וקריאה להפסקת אלימות. את השלטים תלו על הגדר של מרכז הנוער העירוני- בית רם. חלק מהסיסמאות שנתלו- ״כדי להלחם בחושך עלינו להגביר את האור״, ״יש בנו אהבה והיא תנצח״.

התוצאה מרגשת: כל העוברים והשבים ברחוב עוצרים וקוראים את השלטים. תושבים רבים ביקשו להגיד תודה לבני הנוער שתלו את השלטים ואמרו כי הם נותנים להם תקווה למציאות אחרת.

אמיר צולמן יו”ר מועצת הנוער: ״ היום נוער חדרה בחר שלא לעמוד מנגד. במקום מחאות והפגנות אלימות, בחרנו, יחד, להגביר את האור ולהפיץ אהבה. יצרנו גדר של אהבה המורכבת משלטים עם מסרים מאחדים וקריאה להפסקת האלימות בארץ בכלל ובפרט בעיר חדרה. יש בכוחנו להשפיע על המציאות המורכבת. אני קורא לבני הנוער בעיר להוקיע אלימות מכל סוג”.

“ביחד” רשת בתי הורים מסייעת לקשישים במצבי סיכון מחדרה והסביבה – ביחד” רשת בתי הורים מתגייסת ופותחת דלתותיה לתושבי חדרה, נתניה, קדימה, עמק חפר, תל מונד, משמרת, פולג, בני דרור, עין שריג, פרדסיה, כפר סבא, הרצליה ורעננה.

בשל מצב החירום בו אנו מצויים, החליטה “ביחד” רשת בתי הורים, לאפשר לרשויות המקומיות האמורות, בהתאם לשיקול דעתן, להנות מטיפול ושירות מסור של בית האבות של רשת “ביחד” בקדימה ללא חיוב כספי.

ברשת “ביחד “בתי הורים ניתן יהיה לקבל את בני הגיל השלישי למחלקת תשושים, סיעודיים, תשושי נפש וחולים מורכבים. עבור בני הגיל השלישי שמצויים ברמת סיכון גבוהה ונדרשת השגחה ושמירה על ביטחונם מאחר ואין להם מטפל צמוד במשך 24 שעות ומיגון בביתם, גרים בקומה גבוהה ללא מעלית, מוגבלים בניידות וכד’.

 אור עקיבא 

באור עקיבא החלו באיסוף חבילות שי לתושבי העיר המעורבת רמלה שסובלים מהתפרעויות מתחילת השבוע – “לעודד ולחבק ולהראות להם שעם ישראל חי ואוהב אותם. מוזמנים לתרום כאן עוד היום. החבילות ישלחו בערב חג שבועות.

בנוסף, במסגרת קבוצת “אור לעקיבא” בוואטסאפ, תושבים מארגנים “תרומות לחיזוק שישמחו וייתנו כוחות לתושבי אחת הערים שמתמודדות עם פגיעה בגוף ובנפש בימים קשים אילו. מוזמנים לתרום כאן.

אמש (חמישי) נערך מפגן מורל בצומת אור עקיבא בהשתתפות עשרות בני נוער, צעירים ותושבים שהניפו דגלי ישראל. עוד על המפגן – כאן. 

 קיסריה 

פרוייקט ״עוגה לשבת – מחזקים את תושבי לוד!” יצא היום לדרך. “הרעיון פשוט: תכינו את העוגה הכי טובה שלכם. צרפו פתק עם השם שלכם. תוסיפו איזה איחול, תפילה, בקשה, ציור של הילדים -ותביאו לנקודות האיסוף השונות ברחבי הארץ ביום שישי עד השעה 12:00.

“המחלקים יצאו לעיר לוד ויפגשו שם את המתנדבים שיעברו בית בית אצל אחינו ואחיותינו ויתנו להם את העוגה והמכתבים שלכם. הזדמנות לעשות מעשה, לחבק, להראות שאכפת”.

בין נקודות האיסוף היו גם בקיסריה, הרב עוזי וליאורה לויאן המגדל 18, 0504849249 ובחדרה, משפחת קוניאק זיו ביאליק 26, 054-9290077.

 זכרון יעקב 

מתנדבות יחד למען החייל בסניף זכרון יעקב ערכו בימים האחרונים מבצעי התרמה לטובת חיילי צה”ל בדרום. “היום כבר יצאה הסעה ראשונה לפלחהן נחל ומחר יוצאות עוד שתי הסעות למקומות נוספים”, סיפרו המתנדבים. “לא פשוט למצוא דרכים להגיע אל החיילים שלנו בנוסף לכך שהם גם מוזזים לעיתים במפתיע.

“בעקבות המצב ממשיכות בהתרמה. כדי להקל עלינו נעדיף תרומות במוצרים, שיגיעו אלינו או לארגזים שבקרוב נעמיד בהנדלר ובשפע הברון. למי שיכול לעזור לנו ולהציב ארגזים בסופרים נוספים בזכרון, נשמח. ערגליות, וופלים, חטיפי אנרגיה ,נשנושים מלוחים, מגבונים, נגד יתושים וכדומה”.

אירוח משפחות – לאור המצב הביטחוני בדרום, המועצה נערכת לאירוח משפחות מישובי הדרום. לצורך כך, המועצה באמצעות יח’ ההתנדבות של המחלקה לשרותים חברתיים, פתחה מרכז מידע/חמ”ל למשפחות מתנדבות ותאום כשיידרש. משפחות המעוניינות לארח, מוזמנות לפנות ליחידת ההתנדבות בטלפון 04-6297181, או
לכתובת המייל: [email protected].

 בנימינה-גבעת עדה 

מחבקים את תושבי הדרום – משפחת בנימינה-גבעת עדה מחבקת ומחזקת את תושבי העוטף, הדרום והשפלה ומזמינה אותם להתארח במושבה בחג השבועות. לפרטים נוספים, רוית סימון, 054-8834083.

 חוף הכרמל 

אתמול, במסגרת חגיגות שנת ה 70 למועצה, נערך במרכז מיר”ב את שוק האיכרים של המועצה – למרות הכל. “שמחנו לארח במקום עשרות מתושבות ותושבי הדרום, שהגיעו אלינו לחוף הכרמל להפוגה – ונהנו יחד איתנו משפע של פעילויות לכל המשפחה, מופעים, קרקס, וכמובן… מיטב התוצרת המקומית שלנו”, נמסר מהמארגנים.
 פרדס חנה-כרכור 

אירוח משפחות – ראש המועצה, הגר פרי יגור ומטה המועצה נמצאים בקשר עם רשויות הדרום במטרה לסייע ולקלוט תלמידים לימי הפוגה בבתי הספר שלנו. המועצה הציעה כל עזרה נדרשת לרשויות. משפחות מהמושבה המעוניינות לארח משפחות תושבי הדרום מתבקשות להשאיר את פרטים במוקד 106.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן