Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

חוזר למקומות מוכרים: יו”ר חדש נבחר לאיגוד ערים לסביבה שרון כרמל

חוזר למקומות מוכרים: יו”ר חדש נבחר לאיגוד ערים לסביבה שרון כרמל

ראש מועצה מקומית זכרון יעקב עו"ד אלי אבוטובול, נבחר לתפקיד יו"ר איגוד ערים לסביבה שרון כרמל. עו"ד אבוטבול יחליף בתפקיד את ראש מועצה אזורית חוף הכרמל אסיף איזק, אשר סיים את תפקידו עם תום הקדנציה

ראש מועצה מקומית זכרון יעקב עו”ד אלי אבוטובול נבחר לתפקיד יו”ר איגוד ערים לסביבה שרון כרמל. אבוטבול יחליף בתפקיד את ראש מועצה אזורית חוף הכרמל אסיף איזק אשר סיים את תפקידו עם תום הקדנציה.

הבחירה ביו”ר החדש הייתה פה אחד במסגרת הסכמה רחבה של כל נציגי הרשויות באיגוד. עו”ד אלי אבוטבול, 56, ראש המועצה המקומית זכרון יעקב, כיהן בתפקיד ראש המועצה בשנים 2003–2016 ובבחירות האחרונות נבחר שוב לראשות המועצה. שימש בעבר יו”ר הוועדה לתכנון ובניה של הגליל המזרחי והועדה המרחבית יישובי הברון. הוא עו”ד בהשכלתו והיה בעל משרד עורכי דין.

אסף איסק, אלי אבוטבול וניר סהר.צילום: איגוד ערים לסביבה שרון כרמל

איגוד ערים לאיכות הסביבה שרון כרמל מוביל את הפעילות הסביבתית ב- 19 רשויות מקומיות בשטח שמחוף הכרמל בצפון, מגידו ומנשה במזרח ועד לנתניה בדרום. אוכלוסיית האיגוד מונה כמיליון איש.

במהלך ישיבת המליאה – הראשונה לקדנציה זו, הציג מנכ”ל האיגוד ניר סהר, את פעילות האיגוד. האיגוד מפעיל מערך של 23 תחנות ניטור אוויר אשר מנטרות את איכות האוויר בתחנות הכוח במרחב ובתעשיות ובכלל זה תחנת הכוח אורות רבין, תחנת ניטור- היחידה בישראל על אסדת גז- לוויתן ותחנות חופיות לחופי האסדה, תחנת הכוח אורות פנינה ועוד.

האיגוד מפעיל מעבדת שפכים מתקדמת המשרתת את הרשויות במרחב ומעבר לו, מקדמת היבטים סביבתיים ומונעת הקמת מפגעים סביבתיים במרחב האיגוד במסגרת ועדות התכנון הארציות והמרחביות, מפעילה מחלקת פיקוח ואכיפה ומובילה פעילות רבה לחינוך וקיימות ובכלל זה פרוייקטים בסך מיליון ש”ח בשנה ברשויות האיגוד.

היו”ר היוצא, ראש מועצה אזורית חוף הכרמל אסיף איזק: “אני מודה למנכ”ל האיגוד ניר סהר ולצוות העובדים המקצועי של האיגוד. הכוח של האיגוד הוא במקצועיותו ובאחדות -ראיה משותפת של כל הרשויות המקומיות והחברים בו את טובת המרחב. במהלך הקדנציה קדמנו נושאים משמעותיים, בהם: ניטור על גבי האסדה וניטור חופי, מאבק בלתי מתפשר לסגירת יחידות 1-4 ששיאו בהיתר הפליטה אשר קבע סגירה של היחידות בסוף 2025, התמודדות עם אסון הזפת – אסון אקולוגי מהגדולים שידעה המדינה, גיוס 3.7 מיליון ש”ח לפרויקט התייעלות אנרגטית ברשויות החברה הערבית, העמקת החינוך לקיימות בבתי הספר ובקהילה והטמעת אנרגיות מתחדשות. האיגוד הוא המוביל והמשפיע בישראל ואני סמוך ובטוח שכל יימשך”.

היו”ר הנכנס עו”ד אלי אבוטבול: “אני מודה על האמון. זכות גדולה נפלה בחלקי להבחר לתפקיד באיגוד המוביל והמקצועי בישראל. אני מודה לאסיף על הפעילות הרבה והמרשימה שהוביל בקדנציה בה כיהן כיו”ר. אתרום מכל ניסיוני ויכולתיי על מנת להמשיך ולקדם את פעילות האיגוד לטובת תושבי המרחב”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן