Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

השיטור העירוני באור עקיבא יועבר לרשות לביטחון קהילתי; מנהל אגף הביטחון: “המהלך מונע משיקולים זרים”

השיטור העירוני באור עקיבא יועבר לרשות לביטחון קהילתי; מנהל אגף הביטחון: “המהלך מונע משיקולים זרים”

מנהל אגף הביטחון בעיריית אור עקיבא, יהודה מימון, מביע התנגדות חריפה למהלך: "לא ניתן כל נימוק או הסבר המניח את הדעת למהלך קיצוני וחד צדדי" ● בפניה ליוסיפוב מציין מימון: "גורמים מבקשים את רעתי" ● מ"מ ראש העיר, יוסיפוב: "מדובר בריענון האגף. מפקדים במשטרה מוחלפים כל 4 שנים, ולא בכדי"

מהלך מטלטל בעיריית אור עקיבא: מ”מ ראש העיר שמחה יוסיפוב החליט להעביר את האחריות על השיטור העירוני בעיר מאגף הביטחון המנוהל על ידי יהודה מימון לרשות לביטחון קהילתי ומניעת אלימות סמים ואלכוהול (“עיר ללא אלימות”) המנוהלת על ידי שלומי שגב.

מימון, שהביע התנגדות נחרצת למהלך, טוען כי מדובר במהלך ש”מונע משיקולים זרים, לא ענייניים ולא מקצועיים, בלי כל נימוק או הסבר המניח את הדעת למהלך קיצוני וחד צדדי ללא יכולת להגיב לה”, במכתב אותו שיגר למ”מ ראש העיר יוסיפוב, והגיע לידי מגדלור ניוז שלא באמצעותו.

“אין לי אלה להסיק כי גורמים כאלה ואחרים המבקשים רעתי הצליחו איתך מה שלא עלה בידם עם קודמיך בלנסות לשפוך את דמי, להכפיש את שמי וכבודי ובכך לא רק לערער מעמדי שנבנה בהלך כעשר שנים האחרונות בעשייה מקצועית ומשמעותית לתועלת העיר אור עקיבא אלה גם לפגוע במקום עבודתי ולהתיר כלון בשמי, ללא יכולת להתגונן ולהוכיח יושרי וצדקתי, מאחר וגם אתה בוחר למלא פיך מים ולא לאפשר לי להגיב”, מציין מימון.

“אני נכון להתייצב בפני כל גורם אשר אדרש לו על מנת לתת תשובות והוכחות מול כל סוגיה אשר תועלה כנגדי, ללא משוא פנים וללא מורא, יושרי שמי ואמינותי חד המה, אמינותי כבר נבחנה רבות בעבר ולא בכדי אני נושא על כתפי בגאון את דרגת הסא”ל, משמש כמג”ד במיל’ כעשר שנים אשר מוביל את הגדוד על חייליו וקציניו להישגים אשר קוצרים שבחים והוקרה בקרב הפיקוד הבכיר ולא בכדי זכיתי להיות קצין מצטיין לרמטכ”ל עם תעודות הוקרה והערכה רבות מספור.

“אדוני ראש העיר מר שמחה יוסיפוב, אנא אל תיתן ידך לאלה החורשים רע ומדון, אל תולך שולל מול עסקנים כאלה ואחרים, הצלחתם הינה תעודת עניות לרשות, למנהל תקין ולמבקש לעשות טוב לעיר, השתלטותם ברזי השלטון המקומי יוביל לאנרכיה וכאוס ובהכרח יוביל לשחיתות ציבורית מהרמה הגבוהה ביותר אשר לבסוף תוצאותיהם ברורות גם בימים אלה.

“מרגע החלטתך אינני יודע מנוח והפגיעה האישית בי היא הצלחת הרוע והרשע ואתה אדוני ראש העיר שם חותמך למעשים הללו ללא מתן הסבר וללא מתן לי אפשרות להציג ולפרט, כזכות בסיסית הניתנת לכל אדם באשר הוא עומד לפני שחורצים דינו”.

Image may contain: 1 person
שלומי שגב, מנהל הרשות לביטחון קהילתי (עיר ללא אלימות) באור עקיבא. צילום: עמוד הפייסבוק, השיטור העירוני אור עקיבא

לטענת מימון, אגף הביטחון בניהולו תפקד באופן רציף בתקופת הקורונה, מרבה בעשייה ברוכה ומשמעותית לתועלת העיר ופועל 24/7. “אבקשך לשקול בשנית החלטתך, הנני מוכן כאמור להתייצב בפני מי שתחליט ולענות על כל סוגיה כי נקי כפיים אנוכי”, כותב עוד מימון.

מ”מ ראש העיר שמחה יוסיפוב מסר בתגובה: “בהתאם לצרכים וכחלק מהמדיניות שלי לרענן אגפים, החלטתי לרענן גם את אגף השיטור העירוני והניהול שלו. מפקדים במשטרה מוחלפים כל 4 שנים, ולא בכדי. זהו נושא חשוב וריענון השורות חשוב גם במקרה הזה”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן