Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

יו”ר הנהלת מתנ”ס אור עקיבא, שלום שבתאי, עוזב את תפקידו: “המתנ”ס התייצב כלכלית ועלה על דרך המלך”

יו”ר הנהלת מתנ”ס אור עקיבא, שלום שבתאי, עוזב את תפקידו: “המתנ”ס התייצב כלכלית ועלה על דרך המלך”

לאחר עשור של פעילות התנדבותית כיו"ר ההנהלה, מסכם עו"ד שבתאי את הפעילות הענפה במרכז התרבות המקומי שמיצב עצמו מחדש כמוקד פעילות תרבותית | "כיום אני נפרד די בסיפוק ממתנ"ס מיוצב כלכלית, ובקופתו מונחים למעלה ממיליון ₪, אותם הועדתי לשיפוץ המתנ"ס וריהוטו"

“מתנ”ס אור עקיבא הפך להיות הלב הפועם של הפעילות התרבותית בעיר, מעין מגדלור של תרבות”. כך מתאר עו”ד שלום שבתאי, יו”ר הנהלת מתנ”ס אור עקיבא, שעוזב את תפקידו לאחר 10 שנים בתפקיד, בעקבות הבחירות שנערכו לראשות העיר והחלפת חברי הנהלת המתנ”ס. 

“אלה מילים של פרידה מהמתנ”ס לאחר 10 שנות פעילות התנדבותית”, מציין שבתאי. “10 שנים חלפו מאז התחלתי לכהן כיו”ר הנהלת המתנ”ס, תפקיד אותו מילאתי בהתנדבות. 10 שנים חלפו מאז קיבלתי לידיי מתנ”ס שנשא על גבו חובות של מיליוני שקלים וגירעון של כ – 3 מיליון ₪. מתנ”ס שעובדיו קיבלו משכורות באחור של חודשים וחובותיו לשלטונות המס הרקיעו שחקים.

המתנ”ס

“אט אט המתנ”ס התייצב כלכלית ועלה על דרך המלך. כיום אני נפרד די בסיפוק ממתנ”ס מיוצב כלכלית, ובקופתו מונחים למעלה ממיליון ₪, אותם הועדתי לשיפוץ המתנ”ס וריהוטו”.

“תרבות למבוגרים: קיימנו פעילות אינטנסיבית למבוגרים. ערבי קריוקי – “שרים ונהנים”, טיולים ברחבי הארץ, מסיבות בחגים, חידון תנ”ך יישובי לנוער, הרצאות, טקסים בימי זיכרון , הדלקת משואות במעבר שבין יום הזיכרון ליום העצמאות, חגיגות יום העצמאות ועוד.

“הקמתי את חבורת הזמר העירונית “צלילי האור”, את התזמורת העירונית, החוג הדרמתי הקהילתי, התיאטרון המרוקאי ומקהלת הנערים “פרחי אור עקיבא”

“הקמתי את מערך הצהרונים בעיר, שהלך וגדל מידי שנה וכך, בשנה האחרונה עמד  על 23 צהרונים לעומת 13 בשנה הקודמת. .

“מפעל הקייטנות בחנוכה, בפסח ובעיקר בחופש הגדול היה סיפור של הצלחה.

“הספרייה, פועלת במלוא המרץ. מלבד החלפת ספרים ל –  3858 מנויים ( !! ), מתקיימים בה פעולות תרבות לילדים ולמבוגרים.

הספרייה העירונית

“מספר החוגים במתנ”ס עומד כיום על 25 לעומת 11 בשנה הקודמת. הקמנו 3 שלוחות, בבי”ס רוטשילד – בשכונת היובל, בשכונת אורות ובבי”ס “שירת הים” בשכונת אור ים

“ניהול יד לבנים: ליוויתי את שיפוץ מרכז יד לבנים, מיניתי מנהלת למקום  והמרכז עבר להפעלה ע”י המתנ”ס.

“תוכנית עמיתים: תוכנית לתשושי נפש מופעלת בשנה האחרונה בהצלחה רבה.

“המצב הכספי, ממצב גרעוני, הבאתי את המתנ”ס לייצוב כלכלי. מיליון הש”ח שנותרו בקופה, כאמור,  נועדו לשיפוץ וריהוט המתנ”ס ואני מקווה שכך ייעשה – לטובת ורווחת התושבים.

“צעדת אור עקיבא / קיסריה שבה לפעול לפני 9 שנים ובכל שנה נהנים כ – 1500 צועדים מהמפעל הקהילתי היפה הזה. חידשנו את מפעל בר המצווה הקהילתית לבני משפחות ברוכות ילדים.

“החברה למתנ”סים. החזרתי את החברה למתנ”סים לאור עקיבא, לאחר שעזבה לפני 12 שנים בטריקת דלת עקב ניהול כושל של המתנ”ס. הפעלת המתנ”ס נעשית בשיתוף פעולה פורה ומבורך.

טור הפרידה שפרסם עו”ד שבתאי במקומון “חדשות אור עקיבא” עם תמונות מהעשייה במהלך העשור האחרון במתנ”ס

“יותר ממילה טובה לעובדי המתנ”ס.  העובדים הללו הם עובדים עם נשמה.  עובדים שרואים שליחות אמיתית במילוי תפקידם. אני מלא הערכה לעשייה היפה של כל אחד ואחת מהם: ליוסי אבוחצירה ולצוות הספרייה על העשייה הערכית והמקצועית, , לפרי האלופה, מנהלת הצהרונים ופרויקטים מיוחדים. למנו שאין קץ למסירותו,  לאור מנהלת החשבונות, לחן רכזת החוגים, ללי, מרכזת תוכנית עמיתים, לדוד עמר, אב הבית על המסירות שאין לה קץ וליעל וטל המזכירות החרוצות.

“זה המקום גם להודות, מקרב לב,  ל – 3 מנהלי המתנ”ס המדהימים איתם עבדתי, לאשר ארביב, כיום מפקח על הנוער במחוז חיפה, למשה נקש, כיום מנהל סיירת הורים ולקולט ריימונד, מנהלת המתנ”ס כיום. האנשים הללו הם מלח הארץ. גאווה לעיר. כיף של ממש היה לעבוד איתם.

“תודה לחברי הנהלת המתנ”ס איתם עבדתי כתף אל כתף ויחד עשינו למען העיר היקרה והאהובה שלנו ותודה לתושבים ולבאי המתנ”ס ששבו והביעו את יחסם למתנ”ס ושביעות רצונם בעצם השתתפותם בכל האירועים. אני מאחל הצלחה רבה ליו”ר החדש ולהנהלה החדשה הנכנסת”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן