Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

“כואב הלב וכואב בעיניים”: וונדליסטים השחיתו בליל הסילבסטר את הכניסה למסעדת חנקין בגבעת אולגה [וידאו]

“כואב הלב וכואב בעיניים”: וונדליסטים השחיתו בליל הסילבסטר את הכניסה למסעדת חנקין בגבעת אולגה [וידאו]

צעירים שבילו באזור כפר הים בליל הסילבסטר החליטו להשאיר "מתנה" מכוערת: השחתת מסעדת בית חנקין שנמצאת במקום ● על פי תיעוד שהעלה בעל המסעדה - במקום רוססו גרפיטי, על שלטים, הכניסה ובתוך המסעדה ● חבר המועצה צ'יקו וקנין זעם: "הרגו לנו את ההיסטוריה, זה לא יעבור בשתיקה"

“כואב בעיניים, ובלב”: במילים עצובות אלה התייחסו עשרות גולשים בחדרה אל הוונדליזם אותו תיעד והעלה הבעלים של מסעדת “בית חנקין” בגבעת אולגה, ונדליזים שבוצע בכניסה למסעדה שלו, והכל בליל הסילבסטר ובלב הגבלות ארוכות וקשות לענף המסעדנות בעקבות נגיף הקורונה.

הבעלים העלה את הסרטון בו תעד כתובות גרפיטי על קירות המסעדה, על עציצי השולחנות וכן השחתה של תמונת יהושע ואולגה חנקין הנמצאת במקום.

“זה לא כל כך נעים לראות עסק סגור, זה ממש לא נעים למצוא עסק שהושחת”, כתב הבעלים לעוקבי המסעדה. “זה מקומם, מכעיס, מעציב, מתסכל, כואב. בעיקר כואב, והכאב הוא לא רק על מה שנעשה אלא בעיקר על עצם העובדה שזה נעשה קל יותר לשאת את הקושי הכרוך בלהיות בלי פרנסה כמעט ארבעה חודשים, מלשאת את כאב מראה העקבות שהותירו המסתננים שבאו ‘לחגוג’ את השנה החדשה.

“כי יש פה ונדליזם לשמו ואלימות נטו. תיקון הנזקים הוא שולי ביחס לתיקון המזיקים. הרבה עבודה יש לעשות ויפה שעה אחת קודם”.

הפוסט עורר אמפטיה רבה בקרב העוקבים והגולשים, חלקם מכירים היטב את מסעדת חנקין האהובה שמארחת סועדים רבים בימים שבשגרה. המסעדה הממוקמת על מצוק בגבעת אולגה היא אחת המיוחדות באזור, וקשה בהחלט לראות את המעשה השפל של המשחיתים.

“כואב בעיניים. ובלב. מחכה לרגע שנחזור לשיגרה ואוכל להגיע שוב מאחד המקומות הכי יפים בארץ”, ניסה לנחם אחד הכותבים. גולשת אחרת הוסיפה: “כמה רוע… ממש כואב לראות. מקווה שיתפסו אותם ומאחלת לכם להתגבר על הונדליזם לרכוש ולנפש ולפתוח דף חדש במקום הנפלא הזה”.

בית חנקין בימים יפים יותר. צילום: מגדלור ניוז

גולש נוסף כתב: “פשוט לא יאומן שיש אנשים כאלה, גם ככה יהיה קשה עד בלתי אפשרי למסעדנים לחזור לשגרה וזה נקרא ממש לרמוס אותם. למה לעשות את זה? זה מראה לא רק על חוסר חינוך מינימלי אלא גם על טיפת אנושיות אצל בני האדם. מקווה שזה צולם והפרצופים של הנבלות לא רק יועברו למשטרה ויוענשו אלא גם יפורסמו כאן שכולם יכירו בהם וזה יעשה להם בושות לכל החיים. אני בדרך כלל לא רושם פוסטים אבל על דבר כזה לא יכולתי לשתוק, זה שובר את הלב”.

צ’יקו וקנין מתייחס לאירוע הוונדליזים בחנקין. צילום מעמוד הפייסבוק של וקנין

חבר מועצת העיר חדרה צ’יקו וקנין זעם גם הוא על האירוע. “זה קרה כאן אצלנו בכפר הים”, שיתף בסרטון. “זה מקום שהשאיר לנו את ההיסטוריה, למדנו עליהם בבתי ספר. היום ליבי נצבט, בשנאה שיש במקום הזה ובשם הזה. זה רק מוכיח לי כמה מנסים לפגוע בתושבי אולגה, כל אלה שבאים מבחוץ ולא מעריכים את הערכים שלנו. לא נשתוק על זה ונתפוס את האחראיים”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

סיכום מתקפת הלילה האיראנית: ישראל יירטה מאות כטב”מים וטילים, חלק מהירוטים נצפו באזור חדרה

לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה באמצעות מערכת “חץ” ויחד עם המדינות השותפות האסטרטגיות את מרבית השיגורים טרם חצו לשטח הארץ | זוהו פגיעות בודדות, ביניהן בבסיס צבאי בדרום הארץ עם נזק קל לתשתית

קרא עוד »

זה המצב הרפואי המסוכן שיכול לקרות גם לאנשים בריאים

כשאתם שומעים את המונח היפוגליקמיה כנראה שמיד תקשרו זאת עם סוכרת. היפוגליקמיה הוא מצב בו רמות הסוכר בדם נמוכות מאוד, סיטואציה שמצבים רבים נוספים מלבד סוכרת יכולים להוביל אתכם אליה וחשוב שתהיו מודעים אל גופכם ותבחינו בהם

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן