Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

רוגלך או אולי לחמנייה טרייה? זו המאפייה שחוזרת לאור עקיבא

רוגלך או אולי לחמנייה טרייה? זו המאפייה שחוזרת לאור עקיבא

לאחר תום החג – דלתות המאפייה נותרו סגורות - אך בימים האחרונים חלה תפנית

במשך שנים פעלה “מאפיית אגמי” הוותיקה ברחוב רוטשילד באור עקיבא, מול העירייה, והפכה לאבן שואבת לחובבי הבורקסים, המאפים והקפה. בפסח האחרון, יצאה המאפייה לחופשת החג, לא דבר חריג כשמדובר במאפיות ופסח.

ואולם, אז נפל דבר ולאחר תום החג – דלתות המאפייה נותרו סגורות. הדבר לא השאיר אדיש את התושבים, שתהו ” מישהו יודע למה מאפיית אגמי עדיין סגורה?”.

לאחר בירור, מסתמן כי סכסוך בין בעלי המקום, הותיר את המאפייה סגורה – אך בשבוע האחרון התברר כי המאפייה החלה בהכנות לקראת פתיחתה המחודשת כבר בימים הקרובים. על פי השיח ברשתות החברתיות, מסתמן כי המאפייה לא תפעל בזכיינות אלא תהיה שייכת לאגמי ותפעל על ידה. זאת, בנוסף לסניף חדש של הרשת שעתיד להיפתח במתחם המסחרי החדש בשכונת אור ים.

מאפיית אגמי אור עקיבא | צילום: מגדלור ניוז

בחודש אפריל פרסמנו את התגובות המאוכזבות ברשת סביב סגירתה של המאפייה. “אין כמו אגמי באור עקיבא מספר 1 פה בכל מוצר שלהם!!! דיכאון שהם סגורים ועדיין לא ידוע מה הולך שם שום מאפייה פה לא משתווה לטעם שלהם”, כתבה תושבת. אחד התושבים ציין: “אגמי סגרו בגלל סכסוך פנימי בתוך העסק”.  תושבת אחרת הוסיפה: “חבל מאוד שמאפיית אגמי סגורה, היא מצוינת וקשה להחליף אותה למי שמתרגל לטעם”.

תושב אחר הוסיף: “כל המאפיות טובות כל אחד בדרכו , יש מבחר מהכל באור עקיבא לא חסר , כולם עובדים יפה ופרנסה מאת השם”.

No photo description available.
פרסומת של אגמי אור עקיבא לפני כשנה

שוק המאפיות באור עקיבא ידע דווקא תקופה יציבה בשנים האחרונות. לאחר סגירתה של “המאפייה של עינב” ברחוב הנשיא בעיר והעברתה לבעלות אחרת – נפתחה מאפיית “המוציא”.

המאפייה מציעה מגוון של מאפים, עוגיות, עוגות, לחמים, עוגות יום הולדת ובתקופות החגים – עוגות ומאפים מותאמים לחג. בחנוכה – ישנו דוכן סופגניות ייחודי ובו ניתן להזמין סופגניות בשלל טעמים, רטבים, תוספות ועוד ובמקום יש אווירה חגיגית.

מאפייה נוספת של אותם הבעלים נפתחה במתחם דויד סנטר בשכונת היובל – “המאפה הצרפתי”. בסניף כאן מוצעים מגוון של לחמים, מאפים מתוקים ומלוחים, עוגיות ועוגות, ואפילו מוצרי מכולת הדורשים מקרר כמו חלב, גבינות, שוקו וכדומה.

בית המאפה חדש יחסית, שבחודש יוני האחרון מלאו לו 3 שנים, הוא “דאלי” במתחם נוף ים סנטר. מדובר בבית מאפה בוטיקי, המציע מגוון של לחמים, מאפים מתוקים ומלוחים, לחמים מיוחדים, מארזי שי חגיגיים, עוגות ועוגיות טבעוניות ועוד. ב”דאלי” תוכלו גם לשתות קפה לצד כריכים וסלטים המיוצרים במקום.

עדכון ראשון: 30.4.2023

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן