בשורה קשה: עמית גיל מפרדס חנה, שרקדה בלהקת 'הורה' והייתה מוכרת ואהובה מאוד – נפטרה בגיל 42

עמית גיל, בת פרדס חנה-כרכור שרקדה בלהקת מחול ביישוב ומוכרת בקרב הקהילה - הלכה השבוע לעולמה אחרי מאבק במחלת הסרטן ● היא הותירה תינוקת בת שמונה חודשים וקהילה עצובה מאוד ● חבריה ומכריה ליוו אותה בהלוויתה בשבוע שעבר וישיבת המועצה נפתחה עם מספר מילים לזכרה מצד הגר פרי-יגור שרקדה איתה ויוני חכימי שליווה אותה במהלך חייה

עצב גדול: עמית גיל, בת פרדס חנה, הלכה השבוע לעולמה לאחר מאבק קשה במחלת הסרטן, כשהיא בת 42 בלבד. גיל הובאה למנוחות באמצע השבוע שעבר בבית העלמין המקומי בפרדס חנה, כאשר משפחתה, חבריה ומכריה מלווים אותה בדרכה האחרונה.

עמית חיה בשנים האחרונות בהרצליה ולימדה בבית הספר ברנדיס בעיר. היא נכנסה להריון לפני כשנה וחצי, כשהייתה במהלך הריונה – התגלתה המחלה בגופה. היא נלחמה בסרטן במקביל להולדת בתה הקטנה וכעת נפטרה – כשילדתה בת 8 חודשים בלבד ולה הייתה אם יחידנית.

עמית רקדה במשך שנים בלהקת הורה פרדס חנה כרכור ותושבים רבים מכירים אותה מהתקופה בה רקדה. בישיבת המועצה ביום חמישי האחרון, פתח את הישיבה יוני חכימי שרקד איתה ואמר: "אלה ימים קשים באופן אישי, לצעירנו הלכה לעולמה בת היישוב, רקדה הרבה שנים בהורה פרדס חנה, הייתה עובדת שלי הרבה שנים, בייביסיטר של הילדים. ימים קשים. עמית גיל ז"ל, השאירה ילדה כמעט בת שנה".

גם ראשת המועצה הגר פרי-יגור אמרה עליה מספר מילים: "רקדנו הרבה שנים ביחד, זו בשורה קשה מאוד. כשהיינו בכיתה ה' התחלנו לרקוד ביחד והיינו חברות מאוד טובות. אני וחבר משותף שלנו שרקד איתנו – אופיר היקרי ז"ל, נהרג בתאונת אופנוע לפני שנתיים וחצי. לי באופן אישי זו אבידה מאוד גדולה. נשלח מכאן תנחומים למשפחה וחיבוק גדול".

חברתה עדן קליין כתבה עליה ברשת החברתית: "בדיוק לפני שנה הוא הגיע לביקור אצלך, למרות שהיה כלל לא מוזמן ואף אחד לא חיכה לו. אני זוכרת את השוק והבהלה וההדים שהוא עשה גם למרחקים. הוא שינה משהו בך וגם משהו בסובבים, הכניס קצת לפרופרוציה את החיים ודרש שאם יש חלומות אז קודם כל מגשימים. נלחמת, לא וויתרת ואני זוכרת את האופטימיות שבך לפני שנה שנפגשנו לאחרונה. באתי לחזק וראיתי אותך מחוזקת, עטופה בהמון אנשים שאוהבים אותך ועוד מלווים אותך. תפסת מקום פה בהרבה לבבות ומשהו ממך ימשיך כאן, החינוך שהנחלת בתלמדייך הרבים והחום שהרעפת על כל הסובבים והמשפחה בפרט".

מלי בן כנען הוסיפה וכתבה: " לפתוח הבוקר את הפייסבוק ולראות מודעת אבל… עמית חיה גיל. בילדותנו היא ומשפחתה התגוררו תקופה בעין עירון והיינו חברות. משם דרכינו השתלבו לא מעט פעמים והיא היתה המוכרת האהובה עלי ב"בנוגע לגוף", ורקדנית מוכשרת בהורה פרדס חנה. לפני כשנה חלתה בסרטן וכל תושבי האזור נרתמו ותרמו לה באהבה על מנת שתוכל לגדל את הבת שבדרך. לפני כמה חודשים ראיתי כמה פוסטים שלה שהיא מחפשת עובדת זרה. כן תקופת קורונה אין מטפלים כמעט וזה אבסורדי… ועד שיש מטפלות פנויות רשות ההגירה לא מרככת את הכללים ולא אישרה לה להעסיק עובדת זרה שכבר עברה את מכסת השנים שהיא רשאית לעבוד. עצוב איפה לא עזרתי לה לחפש? מול המטפלת של אמא שלי והחברות שלה, בקבוצות פייסבוק של ילדים להורים סיעודיים, מול חברה מנהלת של חברת סיעוד… ניסחתי עבורה מכתבים לרשות ההגירה. ועד שכבר נמצאו כמה מטפלות עמית כתבה לי שהמצב שלה לא משהו ושהיא כניראה הסתדרה אז הרפתי. . שמעתי את קולה הכואב והכאוב בהקלטות שהקליטה לי ולמרות הקושי היא לא שכחה לאחל לי מזל טוב ביום הולדתי… והיום הייתי בהלוויתך וזה היה כואב…".

בבית הספר בו לימדה ב-15 השנים האחרונות, כבר מתכננים להנציח את זכרה כאשר יקראו למתחם בבית הספר על שמה. "אנחנו מאוד אוהבים אותה ולא נשכח, אמרו בבית הספר ל'מיינט הרצליה', "בונים לנו עכשיו כיתות חדשות בבית הספר ואנחנו נקרא להן כיתות עמית ונכתוב משהו לזכרה".

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן