Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

נתונים חדשים מגלים: מה השכונה הכי מבוקשת באור עקיבא וכמה חדרים הם הכי מבוקשים?

מערכת yzer מבית האתר ‘יד2’ חושפת השבוע נתוני נדל”ן על העיר אור עקיבא בסקירה שהובאה באתר ‘ישראל היום’.

תחילה נודע כי בעיר יש כיום כ-15 פרויקטים בכל השלבים, מתכנון מקדים ועד בנייה. כך למשל, השכונה הכי מבוקשת היא היובל באופן לא מפתיעה, הנחשבת לשכונה הצומחת והאטרקטיבית ביותר באור עקיבא. ומי מקום שני? על פי המדד, אורות מככבת אחריה, אור ים החדשה והעתידית במקום השלישי, שכונת נוף ים במע”ר במקום ה4 ואחריהן שז”ר וגני אור.

עוד מתברר כי שכונת היובל מובילה בכמות החיפושים הייחודים בלוח יד2 בשנה האחרונה, עם מעל 11,730 חיפושים לרכישת דירה, שבוצעו בשכונה זו בלבד.

בנוסף, דירות 4 חדרים הן הנכס המבוקש ביותר באור עקיבא, עם 32.6% מכלל הביקושים בעיר ועם מעל 3,800 חיפושים בשנה האחרונה בלבד. התפלגות החיפושים בשנה האחרונה על פי סוגי הדירות, מתוך כלל החיפושים: 2 חדרים – 4.7%, 3 חדרים – 14.0%, 4 חדרים – 32.6%, 5 חדרים – 28.5%, 6 חדרים – 20.2%.

“על פי נתוני מערכת yzer , במחצית השנייה של 2020, עמדה כמות הדירות מיד שנייה המוצעות למכירה בעיר על כ-370 עד 450 דירות בחודש. השכונות בעלות היצע הדירות הגדול ביותר (לפי סדר יורד): היובל > נוף ים – מע”ר > אורות > שז”ר > גני אור > קנדי”.

לכתבה המלאה באתר ישראל היום

דילוג לתוכן