Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

דואגים לחתולי הרחוב: חדרה תקבל 200 אלף שקלים לעיקורים וסירוסים ממשרד החקלאות

השבוע (12.1) אישר שר החקלאות אלון שוסטר כי חדרה קיבלה את התקציב המיוחל במסגרת בקשת המימון שהוגשה על בסיס קול קורא שפורסם על ידי משרד החקלאות.

קצב ההתרבות המהיר של חתולי הרחוב בחדרה, בנוסף על תנאי מחייה ירודים ותחלואה גבוהה, הופך את הבשורה הזאת למשמחת במיוחד: בהמשך ישיר לעבודה משותפת של חבר המועצה ומחזיק תיק שרות לתושב רונן הילף והוטרינר העירוני ד”ר יורם ולטר מול הגורמים המקצועיים במשרד החקלאות, אושרה בקשה לתקציב ייעודי על סך 200 אלף שקלים לטובת עיקורים וסירוסים של חתולי הרחוב בחדרה, אליו אף תתווסף תוספת תקציב עירונית.

זאת, במטרה לבצע מעל לאלפיים עיקורים וסירוסים, וכן להגדיל משמעותית את מספרן של פינות ההאכלה בעיר. אמש (12.1) התקיימה פגישת זום בהשתתפות שר החקלאות אלון שוסטר וצוות משרדו, חברי סיעת מחוברים, ד”ר ולטר וכן פעילים בתחום שהנושא קרוב לליבם. במהלך הפגישה הסביר השר כי השנה, בניגוד לשנים קודמות, קבלת התקציבים נעשתה מול חשבות משרד האוצר והבקשות שהתקבלו מהרשויות, ביניהן גם חדרה, הגיעו למעשה ב’דקה התשעים’.

עיקר עיסוקו של משרד החקלאות הוא אל מול המגזר החקלאי/כפרי ואולם ישנם מספר ממשקים עם רשויות מקומיות. כחלק מהעבודה השוטפת מול השלטון המרכזי, נוצרו קשרי עבודה טובים בין יו”ר סיעת מחוברים עו”ד יניב דרי, לבין הצוות המקצועי במשרד החקלאות, ונפתחו בפני חדרה כמה דלתות בתחומים בהם עוסק המשרד, ביניהם גם נושא העיקורים והסירוסים.

מימין: יניב דרי, רונן הילף ושר החקלאות אלון שוסטר. צילומים: מחוברים, יובל קרני (לע”מ)

לאור הצורך המהותי הקיים בעיר, ובהמשך לפגישות שערך חבר המועצה מסיעת מחוברים רונן הילף עם גורמים עירוניים ופעילות חדרתיות הפועלות רבות לרווחתם של חתולי הרחוב בהתנדבות, הוגשה הבקשה לתקציב על ידי הוטרינר העירוני דר’ ולטר, באמצעות ‘קול קורא’ שהוציא המשרד לרשויות המקומיות. בשנים קודמות, חדרה לא עמדה בקריטריונים המתחייבים לקבלת בקשת התקציב, אך השנה בוצעו התאמות, תוספות ועדכונים לקול הקורא, שכאמור, זיכו את חדרה בתקציב הנרחב, שצפוי לצמצם את הגידול המשמעותי במספרם של חתולי הרחוב בעיר, להקטין את רמת התחלואה ולשפר את תנאי המחיה שלהם.

במהלך פגישת הזום בה הודיע השר שוסטר על קבלת התקציב, אמר השר ליו”ר סיעת מחוברים עו”ד דרי כי הנושא של רווחת בעלי החיים נמצא בתחום אחריות משרדו וכי הוא מכיר באחריות הכבדה והודה לו על כך שהחליט להתמקד בנושא שקשור בהוגנות כלפי חסרי ישע. “עקרון השוויון וההוגנות הוא בעיניי ערך חיוני ואני מודה לך יניב שנרתמת למען בעלי החיים ולמען העיר כולה.” גם הפעילים והפעילות שמחו לשמוע על קבלת התקציב. הפעילה עדי יעקובובסקי שהשתתפה בפגישה ואף שוחחה עם השר כתבה: “אנחנו נמשיך לדאוג לרווחת חסרי הישע ברחובות ומקוה שנקבל תמיכה מנבחרי הציבור שהיו איתנו לאורך הדרך ואפילו השיגו תוצאות מעולות. סומכים עליכם, בהצלחה בהמשך העשייה לשיפור איכות החיים בעיר שלנו. תודה”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

ישיבת מועצה חגיגית בזכרון יעקב לפתיחת הקדנציה החדשה 2024: אלה האתגרים במושבה [וידאו🎥]

ישיבת מועצה חגיגית התקיימה בזכרון יעקב לציון פתיחת הקדנציה החדשה (2024) | ראש המועצה הנבחר, אלי אבוטבול, חברי המועצה הנכנסת והיוצאת, ועובדי המועצה השתתפו באירוע. אבוטבול הביע נרגשות רבה ופירט את תוכניותיו לעתיד המושבה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן