Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

רב סרן (מיל’) יונתן למפרט מבנימינה – קיבל מצטיין הרמטכ”ל במערך המילואים

בטקס המצטיינים הוענקו תעודות הצטיינות ל-40 קצינים וחיילים במערך המילואים מיחידות צה"ל השונות, על תרומתם הבולטת ביחידותיהם ועל היותם דוגמה ומופת בצה"ל. למפרט: מילואים נותנים פרופורציה, כשכבר נראה שהפילוג בעם הגיע לקיצון, אתה מגיע למילואים. המכנה המשותף ברור"

כבוד לתושב בנימינה: טקס מצטייני הרמטכ”ל במילואים נערך בשבוע שעבר, במסגרתו הרמטכ”ל, רב-אלוף אביב כוכבי, העניק תעודות הצטיינות לקצינים וחיילים מצטיינים במערך המילואים

בטקס הוענקו תעודות הצטיינות ל-40 קצינים וחיילים במערך המילואים מיחידות צה”ל השונות, על תרומתם הבולטת ביחידותיהם ועל היותם דוגמה ומופת בצה”ל. בין המצטיינים: מפקד פלוגת החוד בגדוד 5030 בחטיבת הנח”ל הצפונית (228), רב סרן (מיל’) יונתן למפרט, תושב בנימינה-גבעת עדה, מצטיין הרמטכ”ל לשירות מילואים פעיל ומשמעותי לשנת 2021.

למפרט (34), נשוי לרונית ואב לחמישה ילדים: עידו, יובל, אורי, נעה ועומר חיים שנולד לפני חודש וקרוי על שמו של חבר של יונתן מהשירות באגוז, סרן עומר רובינוביץ’ ז”ל, אשר נפל בקרב ברצועת עזה במהלך מבצע עופרת יצוקה.

ללמפרט שמונה אחים, כולם עשו שירות משמעותי בצבא או בשירות לאומי (שני אחים שירתו בשלדג, אח טייס, אחות קצינה במחוו״ה אלון, ואח שהשתחרר מאגוז). יונתן מגיע מבית דתי, והוא ואחיו הם נכדים לניצולי שואה.

בשנת 2005 התגייס ליחידת אגוז כלוחם, יצא לקורס קצינים וחזר ליחידה כמפקד צוות וכמפקד בביה״ס באגוז. במילואים התחיל כסמ״פ בגדוד 5030 למשך 8 שנים, וכיום מזה 4 שנים שהוא מכהן כמ״פ בגדוד.

צילומים: דובר צה”ל

למפרט נולד בארץ וההורים שלו עלו מארה״ב, בתיכון למד בישיבת בני עקיבא בכפר הרא״ה. יש לו תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים ובאזרחות הוא יזם ומשקיע בתחום הסייבר.

“כיום מיעוט של אנשים עושה מילואים”, הוא ציין עם קבלת ההצטיינות. “החיילים המסורים שלי, שלא מפספסים אף שירות מילואים הם המצטיינים באמת. מילואים נותנים פרופורציה, כשכבר נראה שהפילוג בעם הגיע לקיצון, אתה מגיע למילואים ופתאום כולנו לובשים את אותם המדים, מתאמנים כתף אל כתף ואוכלים מאותו המסטינג, המכנה המשותף ברור. מייחל ליום שהאחדות והאחווה יורגשו בחברה הכללית ושהמשותף בין כולנו יגבר על השוני”.

בזמנו הפנוי, למפרט הוא חלק מהוועד המנהל של העמותה ליוצאי יחידת אגוז “הסיירת הצפונית” – העמותה מטפלת ותומכת בבוגרי היחידה, מסייעת למשתחררים בהכוונה ללימודים, ליווי מנטורי וההתמודדות עם חיי האזרחות. כמו כן יונתן מכהן בוועד המנהל של עמותת ״עושים שכונה״ שמטרתה לקדם נוער בפריפריה ולפתח מנהיגות חיובית בשכונות קשות.

“מילואימניק זה לא סטטוס, זו לא מילה שרלוונטית רק כשמקבלים צו. זו זכות לשרת במילואים. מילואימניק הוא אכפתניק, הוא זה שתמיד ישמח לעזור בכל דבר שצריך בסביבה שלו והוא הראשון שיקפוץ כשמישהו ידבר רעה על המדינה שלנו”, סיכם.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

לראשונה: תוכנית גרנדיוזית להתחדשות עירונית בלב עתלית

התוכנית כוללת 625 יחידות דיור חדשות, כ-2,330 מ”ר עבור שטחי תעסוקה ומסחר, כ-4,670 מ”ר עבור מבני ציבור וכ13,000 מ”ר עבור שטחים ציבוריים פתוחים | כדי להבטיח את כדאיות התוכנית, התוכנית כוללת קרקע צמודת דופן בבעלות רשות מקרקעי ישראל, המהווה מנוע למתווה בינוי-פינוי-בינוי, מייצרת רווחיות ובכך מבטיחה את ההיתכנות למימוש

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן