Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מינויים חדשים בחדרה: סגן שלישי לראש העירייה ויו”ר חדש לתאגיד “מי חדרה”

מינויים חדשים בחדרה: סגן שלישי לראש העירייה ויו”ר חדש לתאגיד “מי חדרה”

מועצת העיר אישרה את מינויו של חבר המועצה בועז ביטון לסגן שלישי בשכר. אושרו גם הסמכויות שהאציל ראש העירייה לסגנו החדש. בנוסף, במועצת העיר אושר נציג עירייה חדש בדירקטוריון התאגיד, וכן ממונה חדש על תיק אתו"ס. בנוסף אושרה הקמתה של קרן מלגות לחניכי תנועות נוער

בישיבת המועצה של עיריית חדרה אושר מינויו של חבר המועצה בועז ביטון לתפקיד סגן ראש העירייה צביקה גנדלמן. בנוסף, אושר המינוי של נציגי העירייה והציבור בתאגיד “מי חדרה” שהוצעו במועצת העיר וזכו לרוב קולות. כנציג העירייה אושר מ”מ ראש העיר ניר בן-חיים אשר מונה כדירקטור ויו”ר תאגיד “מי חדרה”. נציגת הציבור בתאגיד אושרה עו”ד קארין קרבצ’וק. כמו כן, אישרה מועצת העיר את מינויו של חבר המועצה הרב בנצי נורדמן כממונה על תיק אתו”ס, למעט אחריות למחלקות התורניות.

ביטון יכהן כסגן בשכר, וזאת על-פי חוק הרשויות המקומיות (בחירת ראש הרשות וסגניו וכהונתם) התשל”ה 1975, לפיו ניתן למנות שלושה סגנים בשכר לראש עירייה בעיר המונה מעל 100 אלף תושבים. ביטון מונה לסגן שלישי, והוא יכהן במקביל לשני הסגנים שמונו מתחילת הקדנציה, רומן גישר וניר בן-חיים המכהן גם כמ”מ ראש העירייה.

בנוסף לאישור המינוי, אישרה המועצה על-פי סעיף 17 לחוק הרשויות המקומיות גם האצלת סמכויות לסגן החדש. על-פי הסעיף האמור, “ראש רשות רשאי, באישור המועצה, לאצול מתפקידיו וסמכויותיו לסגן ראש רשות או לחבר ועדת הנהלה כמשמעה בפקודת העיריות או לעובד הרשות והכל דרך כלל או לענין מסויים או לסוג ענינים מסויים”.

הסמכויות שהאציל ראש העירייה לביטון כוללות אחריות על נושא תרבות תורנית בעיר; העמקת הידע ביהדות וטיפוח תרבות מורשת ישראל בהתאם להנחיות ראש העירייה (למעט נושאים שבאחריות מחזיקי התיקים הקיימים); אחריות לפיקוח והסדרה של בתי הכנסת בעיר; אחריות על תיאום מול אגף החינוך בכל נושאי התרבות בחינוך התורני; אחריות להפעלת המרכז הקהילתי התורני בשיתוף העמותה לתרבות הפנאי; ריכוז נושא ההנחות מארנונה בשיתוף אגף הכספים והלשכה המשפטית, ועמידה בראש ועדת ההנחות.

בועז ביטון ניר בן חיים ובנצי נורדמן – דוברות עיריית חדרה

אישור המועצה בא בהמשך לחוות הדעת של הלשכה המשפטית שקבעה כי אין מניעה במינויו של חבר המועצה בועז ביטון לסגן ראש העירייה וכי הואצלו לסגן החדש סמכויות כדין. 

אגף אתו”ס (אירועים, תרבות וספורט) מנהל ומקדם את מערך הספורט העירוני בעיר, וכן את כלל פעילויות התרבות והאירועים בעיר. אגף אתו”ס פועל כחלק ממינהל חברה וקהילה של עיריית חדרה.

בהמשך הישיבה אישרה המועצה גם את הקמתה של קרן מלגות עירונית שמטרתה לעודד הצטרפות חניכים לתנועות הנוער בעיר. הקרן מיועדת לתמיכה בילדים ובני נוער תושבי חדרה, המעוניינים להצטרף או להמשיך את פעילותם בתנועת הנוער אך מתקשים לעמוד בתשלומים. 

מועצת העיר אישרו כאמור את הקמת הקרן, וכן את הנוהל למתן התמיכה לחניכי תנועות נוער על-פי קריטריונים אחידים ושקופים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

בין נועה קירל לסטטיק ובן אל: הרקדנית מתלמי אלעזר לא מפסיקה לכבוש פסגות

מיה אגסי רוקדת היפ הופ מאז שהיא זוכרת את עצמה, ובגיל 23 בלבד הרזומה העשיר שלה כולל שיתופי פעולה עם כוכבים בארץ ובחו”ל ● עכשיו היא שוהה בארה”ב כדי להוציא ויזת אמן ולא עוצרת בדרך למעלה ● בראיון טרנס אטלנטי היא מספרת על הקליפים הנוצצים, הטורים ברחבי תבל, המרחק מהמשפחה והאמן הגדול שהיא חולמת לרקוד לצידו ● ריקוד בפול ווליום

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן