Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

תלמיד מאור עקיבא הלומד בבית ספר לחינוך מיוחד בפרדס חנה מאחר מדי יום – והאם כבר אובדת עצות

ה', אימו של התלמיד, עברה להתגורר בשכונת אור ים בעיר | ההסעה של הבן מגיעה לאחר השעה 8:00, שעת תחילת הלימודים בפרדס חנה | העירייה: "לא התקבלה אף תלונה של האמא נשואת הפנייה באגף או דרך גורמים אחרים"

תלמיד מאור עקיבא, הלומד בחינוך המיוחד, לא מצליח להגיע בזמן לתחילת יום הלימודים בבית ספרו בפרדס חנה-כרכור. הסיבה: ההסעה מגיעה מאוחר. 

ה’, אימו של התלמיד, עברה להתגורר בשכונת אור ים בעיר מחדרה, שם לדבריה הדברים היו מאורגנים יותר, ומתחילת השנה – נותרה אובדת עצות. ההסעה של בנה מגיעה מדי יום לשכונת אור ים בין השעות 08:00-08:10, כאשר יום הלימודים בפרדס חנה מתחיל ב-8:00.

הבן מאובחן כאוטיסט בתפקוד מאוד נמוך. “דיברנו עם אחראית ההסעות באור עקיבא, דיברתי עם עוזר ראש העיר, הופניתי לדבר גם עם חבר מועצה. אמרו לי שהכל יעבור לידיעתה של מנהלת אגף החינוך, והעניין יטופל. עד היום עדיין לא דיברו איתי.

צילום המחשה: PEXELS. למצולם אין קשר לנאמר בידיעה

היא מוסיפה: “גם מנהלת בית הספר בפרדס חנה ניסתה לדבר עם העירייה, פנתה, דיברה – וכלום”. האם מציינת כי לא רק שבנה מאחר ליום הלימודים, היא עצמה לא יכולה למצוא עבודה בתנאים הללו. “לא אתקבל לשום מקום עבודה בשעה 09:00”, היא אומרת. “אני יושבת בבית בלי עבודה, הילד בסטרס, מאחר לשיעורים. זה לא נורמאלי”.

בנוסף, מציינת האם שההסעה לא מתאימה לצרכיו של בנה. “הבן שלי קטן פיזית. המלווה של ההסעה אמר לי שההסעה הזו לא מתאימה לו. נוסעים איתו תלמידי תיכון והוא ילד בכיתה ב’. הוא צריך ילדים קטנים בגיל. מאוד קשה לו עם רעש”.

מעיריית אור עקיבא נמסר: “על פי בדיקה שקיים אגף החינוך, לא התקבלה אף תלונה של האמא נשואת הפנייה באגף או דרך גורמים אחרים. מי שפנה בנושא איחורים הוא אב הילד. השבוע ספציפית התקבלה בקשה של האב להורדת הילד בפתח הבית, דבר אשר לא מאושר על ידי הנהלים, אלא העלאה והורדה בתחנה סמוכה בליווי הורה.

“בנוגע לאיחורים, על פי הנהלת בית הספר – התלמידים מגיעים לרוב בזמן (8:15) ולא נרשמו עיכובים משמעותיים. חשוב להדגיש כי נסיעה מאור עקיבא לפרדס חנה טומנת בחובה פקקי תנועה לעיתים. בנושא זה מבצעת העירייה בדיקה והערכת מצב מול חברת ההסעות על מנת לוודא כי אין איחורים בשעות ההסעה. בנוגע לתלמידים אשר נוסעים בהסעה – על פי חוזר משרד החינוך, אין מניעה להסיע ילדים בגילאים שונים בהסעות מסוג זה ואנו פועלים על פי הנהלים”.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן