Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

גן יהושע בחדרה ישודרג בהתאם להעדפות התושבים: מתקני נינג’ה בדרך

לקראת שדרוגו של גן יהושע בשכונת האוצר שלחה העיריה סקר העדפות לתושבים, ובעקבותיו תקים מתקני נינג'ה, טניס שולחן, ופינות ישיבה בגן

כחלק מההחלטה העירונית לשדרג את גן יהושע בשכונת האוצר הזמינה עיריית חדרה את תושבי השכונה וסביבתה להפוך לשותפים בתהליך קבלת ההחלטות לגבי העבודות העומדות להתבצע. במסגרת זו נשלח סקר באמצעות הודעת סמס לכ-1,000 תושבים, על מנת ששדרוג הגן יתבצע בהתאם להעדפותיהם. 

הסקר נשלח בהמשך לסיור שנערך לפני כחודש בגן יהושע שערכו ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן, מנכ”ל העירייה יעקב זיגדון, המשנה לראש העיר עו”ד יניב דרי, ומנהל אגף שפ”ע בוריס קוסינובסקי, הוחלט על שדרוגו של גן יהושע כולל מתקנים חדשים, משחקים, תאורה והצללה.

לקראת ביצוע השדרוג נשלח כאמור סקר קצר, המזמין את התושבים לקחת חלק פעיל בתהליך השדרוג ולקבוע מה ייכלל בו. תוצאות הסקר, אותו מילאו כ-20 אחוזים מהתושבים, הן חד-משמעיות וייושמו במלואן עם תחילת העבודות בגן בהובלת אגף שפ”ע.

הדמייה: עיריית חדרה

כפי שעולה מתוצאות הסקר, רוב מכריע של תושבים הצביעו בעד הוספת מתקני נינג’ה לפעוטות וילדים, התקנת שולחנות טניס לצד מגרש הכדורסל הממוקם בגן, וכן בעד הקמת פינות ישיבה לתושבים המבוגרים ברחבי הגן. 

בנוסף נשאלו התושבים האם יהיו מעוניינים בתיחום חלק מהגן לטובת גינת כלבים שתוקם במקום, אך במקרה הזה הצביעו רוב המצביעים נגד הקמת גינת כלבים בגן יהושע.

המשנה לראש העיר עו”ד יניב דרי: “לקראת שדרוג גן יהושע, אני רוצה ראשית להודות לתושבים שהשתתפו בסקר והשפיעו. המעורבות והשותפות שלכם תסייע להפוך את הגן לפנינה אמתית שעונה על הצרכים המגוונים של באי הגן, ילדים, הורים ומשפחות צעירות ומבוגרים. שדרוג הגן יבוצע תוך שימת דגש רב על איכות המתקנים וכן על תכנון ועיצוב הגן, הן ליצירת נוחות מרבית והן לנראות נעימה וצבעונית בלב השכונה. העבודות יחלו בקרוב, וכולי תקווה שנוכל לברך על המוגמר ולחנוך את הגן המחודש לצד חזרה מלאה לשגרה”.

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן