Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

עיריית אור עקיבא פנתה לשרי הממשלה: העניקו פטור ארנונה למגוייסים בצו 8; איך הגיב יוסיפוב שהגיש את ההצעה לפני שבועיים?

עיריית אור עקיבא פנתה לשרי הממשלה: העניקו פטור ארנונה למגוייסים בצו 8; איך הגיב יוסיפוב שהגיש את ההצעה לפני שבועיים?

במכתב ששלח ראש העיר אלי אנקונינה אל שר האוצר ח"כ בצלאל סמוטריץ' ולשר הפנים ח"כ משה ארבל, ביקש כי הממשלה תיתן מענה לנושא קליטת משפחות המפונים בעיר באופן מיידי ומתן פטור מארנונה למילואימניקים שגויסו | המועמד לראשות העיר וחבר המועצה שמחה יוסיפוב העלה את ההצעה לסדר יום כבר לפני שבועיים: "מברך, אבל אפשר להבא להתייחס מהר יותר"

נוכח המערכה המתמשכת פנתה לפני מספר ימים עיריית אור עקיבא לשר הפנים ולשר האוצר בבקשה לתת פטור מארנונה עבור בעלי בתים שפתחו את ליבם ונתנו לתושבים מפונים לגור בעיר ללא כל תמורה.

במכתב ששלח ראש העיר אלי אנקונינה אל שר האוצר ח”כ בצלאל סמוטריץ’ ולשר הפנים ח”כ משה ארבל, הוא ביקש כי הממשלה תיתן מענה לנושא קליטת משפחות המפונים בעיר באופן מיידי.

“אור עקיבא קלטה כ-80 משפחות המתגוררות בבתים שהעמידו לרשותם חינם ללא תשלום שכר דירה, קבלנים ובעלי דירות פרטיות”, כתב ראש העיר במכתבו, “במקביל תושבים רבים גויסו בצו 8 לאור המלחמה שנכפתה עלינו.

“בשל המצב המיוחד בו מצויה אור עקיבא והרצון שלנו לספק למפונים את השירות הטוב ביותר, אני פונה אליכם בבקשות כדלקמן”, הוסיף ראש העיר.

אנקונינה ויוסיפוב

בפנייתו ביקש אנקונינה לאשר מתן פטור מארנונה לתושבים המפונים המתגוררים בבתים שהעמידו התושבים והקבלנים חינם, זאת על מנת להקל עליהם כלכלית. “גם כך חלה פגיעה קשה בהכנסתם ומנגד עלו מאוד הוצאותיהם בשל תנאי המחיה שנכפו עליהם”, כתב.

עוד ביקש ראש העיר לאשר מתן פטור מארנונה למגוייסים בצו 8 על פי קריטריון של תקופת גיוס בפועל כך שיבוא לביטוי הכרת הטוב שלנו כלפי מי שמסכן את חייו לטובת אזרחי המדינה. “כידוע בימים אלה חלה עליה בהוצאות המשפחתיות בשל הצורך להפעיל את הילדים מעבר למצב רגיל והוצאות המשפחה גדלות בהתאם”, ציין והוסיף: “נכבדי, בימי מלחמה אנו נדרשים לתת את המירב למדינה, ראוי שהמדינה תיתן לאזרחיה אותו יחס”.

הבוקר (5 בנובמבר) התבשרו חלק נוסף מיישובי 40 ק”מ מרצועת עזה על צירופם למתווה הסיוע לתושבים ולבעלי העסקים של משרד האוצר. יש לקוות כי באוצר ינהגו באותה הצורה גם ביישובי הפריפריה אשר מסייעים למאמץ המלחמתי בעזרת תושבים יקרים בשלל צורות.

לפני כשבועיים (23.10.2023) פרסמנו כי המועמד לראשות העיר אור עקיבא וחבר מועצת העיר שמחה יוסיפוב, יחד עם חברו לרשימה וחבר מועצת העיר עו”ד נוח שמאילוב הגישו הצעה לסדר יום לישיבת המועצה, לפיה יינתן פטור מתשלום ארנונה לתושבי אור עקיבא שמגוייסים בצו 8.

יוסיפוב כתב בחשבון הפייסבוק שלו בתגובה לפנייה שנעשתה לשרי האוצר והפנים: “אני רוצה לבשר לכם שממלא מקום ראש העיר, אלי אנקונינה, העביר דרישה לשר הפנים ושר האוצר בעניין ההצעה שהעלינו לסדר יום של שולחן המועצה. ההצעה שלנו מתאריך 25/10/2023 דרשה לתת פטור מארנונה לתושבי העיר שמגויסים בצו 8, שבעקבותיה הוא פנה למשרד הפנים והאוצר כדי לקבל את אישורם.

“אני מברך על ההסכמה המלאה עם הדרישות שלנו למען התושבים. אני גם אנצל את ההזדמנות כדי לקרוא לו מכאן שבפעם הבאה יתייחס מהר יותר להצעות ענייניות וטובות למען התושבים שלנו. ״וְנֶאֱמָן הוּא בַּעַל מְלַאכְתְּךָ שֶׁיְּשַׁלֶּם לָךְ שְׂכַר פְּעֻלָּתָךְ״”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן