Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

היכה את המלצרית ב-M הדרך: גזר דין לתושב פרדס חנה שהתפרע בבית הפנקייק

היכה את המלצרית ב-M הדרך: גזר דין לתושב פרדס חנה שהתפרע בבית הפנקייק

תושב פרדס חנה שהגיע שיכור למסעדת "בית הפנקייק" באם הדרך לפני כמעט שנתיים, התפרע במקום, תקף, איים וקילל את המלצריות והעובדים במקום. הוא אף השליך חפצים, פצע וגרם לנזק במסעדה. לאחר שהוגש נגדו כתב אישום גזר בית המשפט השלום בנתניה השבוע את עונשו

12 אלף שקלים פיצוי ושנת מאסר: בית המשפט השלום בנתניה גזר את עונשו של צעיר בן 38, תושב פרדס חנה, שהתפרע לפני כמעט שנתיים במסעדת בית הפנקייק שב-M הדרך בויתקין, השתמש באלימות נגד צוות המקום, קילל, השליך חפצים וגרם נזק.

על פי כתב האישום, ב-15.6.19 בשעות הערב, הגיע הנאשם עם חבריו למסעדת “בית הפנקייק” בכפר ויתקין כשהוא תחת השפעת אלכוהול. בזמן שהמתין להושבה בשולחן פנוי, התנהל דין ודברים בינו לבין העובדים במקום. הנאשם פנה למלצרית מרינה בבקשה כי תפנה עבורו שולחן, וזו הסבירה כי ייאלץ להמתין מכיוון שאחרים הגיעו לפניו. בתגובה אמר לה הצעיר – “יאללה יאללה תפני”. זו השיבה כי זה לא יקרה, ובתגובה איים עליה הנאשם כי “יעיף לה סטירה”. לאחר שהשיבה כי אם יעשה כן, תזמין משטרה למקום, היכה אותה הנאשם בידו בלחיּה, והתיישב בשולחן הממוקם בכניסה למסעדה.

בעקבות זאת פנתה אליו דורון, אחראית המשמרת, ואמרה לו כי לא מרימים יד על בחורה, ושאלה מדוע התנהג כך. בתגובה קילל הנאשם את האחראית. במהלך חילופי הדברים ביניהם קם לפתע הנאשם במהירות לכיוונה של העובדת הנוספת, ולאחר שהצליחה להימלט לקח קערה עשויה נירוסטה וזרק אותה לעברה.

בהמשך רדף אחריה בעוד עוברי אורח ניסו למנוע ממנו מלהתקרב לדלת הכניסה למסעדה. אחראי משמרת נוסף ועובדים נוספים הצליחו למנוע מהנאשם מלהיכנס לתוך המסעדה, תוך שהוא דוחף אותו ומעיף את ידו. כעבור זמן קצר שב הנאשם ונכנס לתוך המסעדה כשהוא אוחז כפכף בידו, וחיפש את אחראית המשמרת בצעקה “איפה המתולתלת הזאת?”, ואילו היא נמלטה מפניו למטבח המסעדה. הנאשם נכנס אחריה למטבח כשהכפכף בידו, ואילו עובדי המסעדה חצצו בינו לבין דורון והדפו אותו אל מחוץ למסעדה, כשמי מהם בעט בנאשם והלה היכה בידיו שניים מהם.

צילומי ארכיון: מד”א, משטרה. למצולמים אין קשר לידיעה

אך כאן זה עדיין לא נגמר. הצעיר השיכור ניסה להיכנס למסעדה שוב, זאת תוך שהיכה את אחראי המשמרת במכות אגרוף בפלג גופו העליון. הוא נטל חפצים שונים לרבות סכו”ם, כוסות, קפה חם ועוד, אותם השליך לעבר עובדים במסעדה והמשיך להכות בהם. כתוצאה מהאירוע נפגעו מספר עובדים ובעקבות הבהלה שנוצרה במסעדה עזבו סועדים את המקום.

על פי פרטיו של הגבר, בן 38, הוא רווק ואב לשני ילדים. לדבריו, סבל בילדותו מאלימות שהופנתה כלפיו וכלפי בני המשפחה על ידי אביו. הקשר עם האם מורכב, כשבשנת 2008 נדון הנאשם למאסר בפועל בעקבות עבירת אלימות כלפי אמו. מגיל צעיר עבר הנאשם בין מספר מסגרות חינוך לרבות פנימייה, פרש בכיתה ח’ מלימודים ומאז הסתובב ברחובות, חבר לנערים שניהלו אורח חיים שולי וביצע עמם עבירות שונות לרבות שימוש בסמים. הנאשם גויס לצה”ל, אך ערק בחלוף כמחצית השנה, נדון למאסר ושוחרר בשל חוסר התאמה. הוא התגורר בגפו, עבד בשיפוצים באופן מזדמן והתקשה לשמור על יציבות תעסוקתית. בגיל 35 העתיק את מקום מגוריו לאילת, שם התגורר עם בת זוג, ובחלוף כשלוש שנים לאחר שנפרדו חזר להתגורר בעיר הולדתו פרדס חנה.

השופט אבנון ציין בגזר הדין כי תיאור האירועים גילה כי היו לנאשם הזדמנויות רבות להימלך בדעתו, “הכל החל בכך שהנאשם סירב להמתין כאחד האדם לכך שיתפנה עבורו מקום, והתעקש להקדים את האורחים שהגיעו לפניו והמתינו בסבלנות לתורם. אלא שהנאשם לא הסתפק בהתנהגות גסת רוח למלצרית “יאללה יאללה תפני”. הוא איים עליה כי “יעיף לה סטירה”, וכשניסתה להרתיעו בהודיעּה כי אם יעשה כן תזעיק משטרה, לא נסוג בו. נהפוך הוא. הנאשם איים, וביצע, סטר למרינה על לחיּה והתיישב בשולחן לא לו…קצינת המבחן התרשמה מעבריין חוזר בתחום האלימות, כזה שטרם הפנים את חומרת התנהגותו, איננו מגלה אמפתיה לקורבנותיו, איננו מסוגל להתבוננות פנימית, דחה הצעות לשילוב בהליך טיפולי, וכזה שנשקפת ממנו מסוכנות גבוהה. קצינת המבחן לא רק נמנעה מהמלצה טיפולית, אלא שבאופן חריג מצאה להמליץ להשית על הנאשם עונש מאסר מוחשי שיציב בפניו גבול והרתעה מפני הישנות מעשיו”.

השופט גזר עליו שנת מאסר בפועל, חצי שנת מאסר על תנאי (ל-3 שנים מתום מאסרו), ופיצויים של 12 אלף שקלים ל-4 קורבנות האירוע מהמסעדה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן