Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

ההצטרפות האיכותית החדשה לרשימתו של גיל חנניה בבנימינה: “התושבים ראויים לרמת חיים גבוהה”

ההצטרפות האיכותית החדשה לרשימתו של גיל חנניה בבנימינה: “התושבים ראויים לרמת חיים גבוהה”

המטרה - הבית: אחרי 40 שנה בתפקידי ניהול בכירים במערכת הביטחון, תג"ד (בדימוס) עפר בן שמואל נכנס לזירה המקומית כדי להפוך את המושבות למקום טוב יותר לחיות בו

עופר בן שמואל הוא מהדמויות המוכרות והאהובות בבנימינה. בשנים האחרונות יותר ויותר תושבים פונים אל עופר ומבקשים שיקח חלק בהנהגת היישוב. לאחר 40 שנה של שירות במדי המשטרה והשב”ס בתפקידים בכירים, בן שמואל החליט לרתום את הנסיון והכישורים הרבים שצבר במהלך חייו ולהצטרף לרשימת ‘לב אחד’ למועצת בנימינה-גבעת עדה בראשות גיל חנניה.

“היום יותר מתמיד בנימינה זקוקה למנהיגות אחרת”, אומר עופר. “האתגרים המשמעותיים העומדים על הפרק בכל הנוגע לצביון המושבות דחפו אותי לקחת חלק פעיל בקמפיין ולתמוך בגיל חנניה לראשות המועצה. אני מזדהה עם החזון של גיל וסבור שעם הינסיון שלו בתחום הבינוי, הפרויקטים הגדולים שהוביל והמעורבות הקהילתית במשך השנים, הוא המתאים ביותר לקידום המקום”.

עופר, נשוי לנטלי ואב ל-3 הוא יליד בנימינה בן למשפחה שורשית. סבו וסבתו ממייסדי השכונה הוותיקה גבעת הפועל. את הניסיון הרב שצבר בתפקידיו הבכירים מעמיד עופר לטובת אנשי המושבות.

הוא החל דרכו כמפקד המשמר האזרחי בבנימינה, היכולות הניהוליות והביצועיות של בן שמואל באו לידי ביטוי מהר מאוד והוא התקדם במהרה בסולם הדרגות. עופר פרש משב״ס בדרגת תת גונדר (המקבילה לדרגת תת אלוף) לאחר שניהל 4 בתי סוהר מרכזיים וסיים את שירותו בתפקיד סגן מפקד מחוז מרכז. במקביל לתפקידי הפיקוד מילא שורה של תפקידי מטה בכירים שלדבריו תרמו רבות להעשרת עולמו האישי והמקצוע.

“את ניסיוני הרב בניהול מערכות מורכבות אציג לטובת שיפור תהליכים במועצה”. עופר בן שמואל. צילומים: מטה הסיעה, אלה פאוסט

עופר בעל תואר שני במדעי החברה, בוגר המכללה לביטחון לאומי, בוגר קורס דירקטורים ובוגר קורס להב למצויינות ניהולית וייעוץ ארגוני באוניברסיטת תל אביב. כיום משמש עופר כבעלים של חברת כרמים העוסקת בפיתוח וייעוץ ארגוני. בנוסף, משמש כמרצה בכיר במרכז לניהול של המכללה האקדמית גליל מערבי.

״האדם הוא תבנית נוף הולדתו״ – לעפר חיבור עמוק לבנימינה, והוא מאמין שהערכים שספג במושבה עיצבו את אישיותו וליוו אותו במסלול חייו המרשים. כעת הגיע זמנו לתרום חזרה למושבות בהן גדל וצמח.

“היום יותר מתמיד אני מרגיש מוכן לקחת חלק בפעילות למען המושבות ולאפשר לתושבים איכות חיים גבוהה לה הם ראויים. אני מבטיח לרתום את ניסיוני הרב במערכת הביטחון ואפעל יחד עם גיל לחיזוק הביטחון האישי של תושבי ותושבות המושבות. את ניסיוני הרב בניהול מערכות מורכבות אציג לטובת שיפור תהליכים במועצה”, ומסיים: “העתיד של המקום הזה חשוב לי, אני קורא לתושבי בנימינה והמושבות לבחור ברשימת ‘לב אחד’ בראשותו של גיל חנניה. אני מתחייב להיות כתובת לתושבים ולתרום לקידום ומימוש החזון המוניציפלי.”

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
1 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
28/02/2024 14:05

עופר בן שמואל אדם שקט צנוע רב מעשים
אנחנו איתך

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן