Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגזין שישי ● “בשולחן של יום שישי כשכולם נפגשים, הם מדברים בשפה של הצבא וצוחקים מהחוויות. אני ואבא יושבים בשולחן ומאושרים”

ארבעת ילדיהם של איריס וגבי גאוי מאור עקיבא משרתים יחדיו בצה“ל: רב סרן שיראל, הבכורה, היא קצינת הדרכה, סגן חן משרת בחצרים, מיתר מפקדת גדנ"ע שהיום עושה גם חקירות אפידמיולוגיות ונוי התגייסה ממש לאחרונה למשמר הגבול ● איריס התראיינה לפני שבועיים בתכנית הצה"לית "קולה של אמא" - וריגשה מדינה שלמה

איריס גאוי הפכה בחודש האחרון ל”אמא של צה”ל”. לא במקרה ניתן לה הכינוי הזה. רק לאחרונה  התגייסה ילדתם הרביעית של איריס וגבי גאוי מאור עקיבא – וכעת, כל ילדיהם משרתים בצבא.

לפני כשבועיים כל האחים חזרו הביתה למפגש משפחתי ראשון בהרכב מלא, וזו היתה סיבה למסיבה – וטיימינג מושלם לספר על הכל תכנית הצבאית הנוסטלגית “קולה של אמא” המשודרת בימי שישי בגלי צה”ל.

“אני יודעת ומכירה מה כולם אוהבים”, סיפרה איריס לקראת הגעת הרביעייה, כשהסירים לשבת כבר היו מוכנים. “אבל, בכל זאת אני שואלת. כולם אוהבים קוסקוס, פרוסות בשר, חריימה, דג מרוקאי, קציצות עם אפונה, לחם בית קבוע. ועוד המון מטעמים”.

הבת בכורה, רב סרן שרה שיראל, היא קצינת הדרכה לאימונים ומשאבים בעוצבת הבזק. הבן השני, סגן ויקטור חן, משרת בבסיס חיל האוויר בחצרים. הבת השלישית, מיתר, היא מפקדת גדנ”ע ונוי, בת הזקונים, התגייסה לפני כחודש וחצי וחזרה הביתה לראשונה לאחר 28 יום. נוי התגייסה למשמר הגבול.

“חן התחיל את הקריירה הצבאית בפנימייה הצבאית לפיקוד בבית הספר הריאלי בחיפה”, מספרת איריס. “הוא התחיל את הקריירה הצבאית שלו כבר בגיל 15. הוא סיים שם בהצלחה, עבר למסלול גולני לוחם, עשה את המסלול והתחיל עם הקצונה”.

תוך כדי שחן בפנימייה צבאית, שיראל התגייסה. “כולם ידעו שהם רוצים שירות כמו שצריך. ישר ידעו שילכו למסלול קצונה. הכל מושרש מהבית. תמיד לימדנו אותם שבכל דבר שהם רוצים לעשות בחיים שיעשו אותו על הצד הטוב ביותר ולא בבינוניות”.

שיראל עברה מספר תפקידים, ובכל מהלך השירות שמרה על רצף של הצטיינויות. “מבחינתנו ההורים, אני ובעלי גבריאל, אנחנו תומכים בהם בכל מה שצריך, אם צריך כל דבר, להביא דברים, לארח, גיבוש, כך לימדנו אותם מאז שהיו ילדים”.

חן הצטרף לא הרבה אחריה. “זה היה המסלול שלו, כשהגיע לפנימייה הצבאית, ישר פיקוד. הוא התחיל מסלול לוחמים, ולאחר מכן מסלול פיקוד. במהלך קורס קצינים הוא לא רק הכיר את החוקים הפיקודיים אלא הוא הכיר עוד משהו שיהיה לו חשוב לעתיד במידה לא פחותה – את אהבת חייו, קצינה בצה”ל, מ”פ, סרן. בעזרת השם היא קיבלה הצעת נישואין ממנו”.

צילומים: באדיבות המשפחה

מיתר, הגדנ”ע – והקורונה

אצל מיתר, הקורונה לקחה תפקיד בשירות שלה. “בגלל שהתחילה הקורונה, לא באים תלמידים בגלל בתי הספר וההגבלות”, מסבירה איריס, “ולכן בכל פעם שיבצו אותם לתפקידים אחרים. נכון להיום היא נמצאת בצריפין, היא חוקרת אפידמיולוגית. היא בסדר גמור, מרוצה. מגיעה בדרך כלל בסופי שבוע, כל סופ”ש שני, לפעמים האחים לא נפגשים הרבה זמן, כי אחד סוגר והשני מגיע הביתה”.

לפני כחודש בת הזקונים, נוי, עזבה את קן המשפחה. “היא מראש רצתה להתגייס למשמר הגבול, זה מה שרשמה במנילה כמקום ראשון מבחינתה וזה מה שקיבלה”.

גאוי האם מספרת שהאחים תמיד מדברים על הצבא ומחלקים טיפים האחד לשני. “בשולחן של יום שישי כשכולם נפגשים, הם מדברים בשפה של הצבא, בקיצורים, וצוחקים מחוויות מהצבא. אני ואבא יושבים בשולחן ומאושרים.

“אני רוצה לאחל לילדים שלי, כל אחד בשמו, וגם לכלה העתידית בעזרת השם, שיצליחו בכל דרך שהם הולכים, שבכל דבר שהם רוצים שילכו עד הסוף ולא בבינוניות, שיאהבו אחד את השני, שיהיו מגובשים, שישמרו תמיד אחד על השני ושיבינו – גם כשאני ואבא שלהם בחיים האלה וגם בעולם הבא, תמיד אנחו למעה שומרים עליהם, נשמור עליהם ונדאג להם.

“לכל חיילי צה”ל במדינת ישראל, שאלוהים ישמור אותם, שיעשו את התפקיד כמו שצריך, שיחזרו הביתה בשלום להורים שלהם, ואני אוהבת את כל עם ישראל”.

בסוף הראיון, ביקשה האם הגאה להקדיש (“מכל הלב”) את “חיים שלי”  ששרה זהבה בן, עם המשפט המוכר היטב לכל אמא: “כי אין אהבה בעולם כמו אהבה של אמא”. גאוי הוסיפה ש”בוודאי אבא גם אהבה של אבא. הוא עמוד התווך לשיתוף פעולה”.

לראיון המלא בתכנית “קולה של אמא” עם נעמי רביע בגלי צה”ל – הקליקו כאן. 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן