Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אור עקיבא | “מחיר מופקע של 40-50 ש”ח לגלידת קראנצ’ של נסטלה”. זו תגובת החברה

אור עקיבא | “מחיר מופקע של 40-50 ש”ח לגלידת קראנצ’ של נסטלה”. זו תגובת החברה

חבר מועצת העיר אור עקיבא בעבר, גולן מסיקה, התייחס ברשתות החברתיות למחירים המופקעים המבוקשים עבור גלידה, רולאפס וכדומה. "איפה היצרנים של המוצר בכל הסיפור הזה? איך לא שומעים מהם מילה אחת? איפה משרד הכלכלה" | נסטלה בתגובה: "מגנים תופעה חריגה של מכר המוצר. אין לנו השפעה על המחיר הסופי לצרכן"

מרגישים שהכל נורא יקר? כן, זו אכן תחושה של רבים, ולקראת הקיץ יש הסבורים שיוקר המחיה הגיע גם לתחום הגלידות – ואפילו בהגזמה. 

“חייבים לעצור את הטירוף הזה!”, כותב חבר מועצת העיר אור עקיבא בעבר גולן מסיקה, בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות וזכה לתגובות רבות ואפילו לתגובת חברת הגלידות המוכרת, בעקבות טענתו למחירים מופקעים.

“ראשית אומר שאני נגד חרמות. אך זה בסוף יהיה גורלה של חברת נסטלה. שערוריית המחירים של ארטיק קראנץ’ מזעזעת. הניצול הבוטה של בתי העסק גורמת לרבים להטיל ספק באתיקה של מי שמייצר ומוכר את המוצרים הללו. שערוריית המחירים של ארטיק קראנץ’ החלה כאשר שווק לראשונה קראנץ’ פיסטוק. הארטיק נמכר במחירים לא סבירים על ידי ספסרים סוחרים והמשיכה על ידי בתי עסק רבים.

“מה שמדאיג במיוחד בשערוריה הזו, הוא שלא מדובר באירוע בודד. אלא בשיגעון חדש שמגיע כל שבועיים כמו ה-“רולאפס” והקראנץ’ פיסטוק. לא כל אחד יכול להרשות לעצמו לקנות ארטיק במחיר מופקע של 40- 50 שקלים”.

מסיקה ציין עוד כי “לתדהמתי, שמעתי ממספר חברים על מחירים מטורפים של הארטיק בבתי העסק, ואני שואל את עצמי, איפה היצרנים של המוצר בכל הסיפור הזה? איך לא שומעים מהם מילה אחת? או לפחות גינוי על ניצול בתי העסק במוצר שהם מספקים להם במחירי עלות! איפה משרד הכלכלה?”.

לסיום, פרגן לעסק מקומי באור עקיבא שמוכר את המוצר במחיר שפוי. “עם זאת, אני חייב לעדכן שאני נכנסתי לחנות ארטיקים “שיווק ארין” אצלנו בעיר אור עקיבא, לא היה שם פיסטוק וקורנפלקס. הם נחטפים ציין המוכר. ורכשתי ארטיק קראנץ’ במחיר של 9 שקלים. אומנם לא קראנץ’ פיסטוק או קורנפלקס, אך במחיר שפוי.

“נאמר לי מפי בעלי החנות שגם את קראנץ’ פיסטוק וקורנפלקס קיימים במלאי, הם נמכרים במחיר הגיוני של 9 שקלים. אני בטוח שיש עוד בתי עסק רבים אשר מתנהלים בהוגנות כלפי לקוחותיהם כפי שצריך להיות. אל תתנו יד לניצול”.

מחברת גלידות “נסטלה” שלחו למסיקה התייחסות לפוסט. “חשוב לציין שעל פי חוק, לגלידות נסטלה אין השפעה על המחיר הסופי לצרכן והמחיר נקבע אך ורק על ידי הקמעונאים. עם זאת, אנו מגנים כל תופעה חריגה במכר של המוצר.

“כדי למנוע את תופעות שליליות, ייצרנו כמות גדולה של מהדורת קראנץ’ החלב של הקורנפלקס והפצנו אותה לכל חלקי הארץ כך שהצרכן יוכל למצוא את המוצר כמעט בכל חנות בקרבת ביתו. אנו עושים את מירב המאמצים כדי שכולם יוכלו להנות מהמוצר שהשקענו בו כל כך הרבה. מאחלים קיץ טעים ושמח”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

החמץ של אור עקיבא – נמכר

כמיטב המסורת, קיימה עיריית אור עקיבא את מכירת החמץ העירונית בלשכת רב העיר הרה”ג הרב אליהו אילוז שליט”א, על מנת לעמוד בהכשר ולשמור על העיר מכל חשש חמץ. ראש העירייה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן