Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

“קופסת האוכל” תוצרת פרדס חנה-כרכור: המיזם של נועה וליאור מביא אליכם אוכל טעים עד הבית

שתי נשים מעורבות לוקחות חלק במיזם קהילתי-חברתי אבל גם עסקי: קבלו את קופסת האוכל תוצאת פרדס חנה כרכור, ארוחות שנבנו היישר מעסקים שונים במושבה וכבר הגיעו לכל חלקי הארץ. טעים במושבה

מכירים מקום כזה שיש בו הכל? נשים וגברים מרקעים תרבותיים, חברתיים, אתניים ודתיים שונים שבוחרים כל יום מחדש- לחיות ביחד, לגור יחד, לבלות יחד וגם לאכול יחד. יוזמה חדשה של שתי נשים בפרדס חנה-כרכור הביאה להרכבת סוגים שונים של ארוחות משובחות וארוזות לחוויות קולינאריות תוצרת מקומית, “מגוונת, עשירה, בריאה וטעימה, בקופסאות בגדלים שונים, המגיעות עד הבית”.

בפרדס חנה כרכור, מסתבר, יש את הרבה כל טוב כזה. לפחות על פי נועה מלכוב וליאור לב ארי, שתי נשים מעורבות בקהילה של פרדס חנה כרכור כבר שנים רבות ומיוזמות הרעיון. במהלך השנים לקחו חלק בהנהגות בתי הספר ועד דרג מתנדב בתנועת הצופים. “מצאנו את עצמנו, שתי נשים עצמאיות, מסתכלות סביב, רואות עסקים ואנשים שאנחנו כל כך אוהבות מנסים להחזיק מעמד ולהמציא את עצמם מחדש, וחשבנו איך אנחנו משמרות את הערבות ההדדית שכל כך מאפיינת את פרדס חנה-כרכור? איך אנחנו מוציאות מחוץ למושבה את כל הטוב שיש פה?”.

השתיים החליטו כאמור, לצאת ביוזמה שבאה מהלב אך משלבת גם עסק מקומי. “יצאנו לפגוש את פסיפס האנשים דרך המסורות, התשוקות, האהבות והכישרונות”, הו מספרות.. “פגשנו אנשים שהחלו את דרכם הקולינארית מיד אחרי הצבא, וכאלו שהגישו מזון לראשונה בחייהם, אחרי גיל 40 . אבל הבנו שלכולם מכנה משותף – לב ענק! כל בעלי העסקים כאן מונעים מרצון לעשות טוב ללקוחותיהם ולכן הם אינם מתפשרים על איכות ומגוון.

“החלטנו להרכיב סוגים שונים של ארוחות משובחות וארזנו הכל לחוויות קולינאריות תוצרת מקומית, מגוונת, עשירה, בריאה וטעימה, בקופסאות בגדלים שונים, המגיעות עד הבית”.

העסק יצא לדרך דווקא בתקופת הקורונה הקשוחה.

“נכון. זה לא מובן מאליו להקים עסק חדש בשיא מגיפת הקורונה העולמית. היו הרבה שאלות ותהיות כמו- האם זה הזמן הנכון? האם זה יצליח? האם זה לא סיכון גדול מידי בתקופה כזאת? אבל את כל אלה ליוותה הבנה ברורה וחד משמעית שאם יש לנו דרך לעזור לעסקים המקומיים, להגדיל את החשיפה שלהם לעוד אנשים ברחבי הארץ, להעלות חיוך…. אז אנחנו שם.

“בנינו כמה קופסאות קונספט- קופסא אינטימית לזוג, קופסא פרדסחנאית ל- 4 סועדים, קופסא טבעונית, קופסא ליולדת הטרייה וקופסאות משתנות לפי אירועים – חגיגת ולנטיין, יום המשפחה ועוד, וכל אלו נשלחות פעמיים בשבוע עפ”י הזמנה מראש לרחבי הארץ (מחיפה בצפון ועד גדרה בדרום).

“כדי שהחוויה תימשך הרבה מעבר, מצורפים לקופסאות – צרור מתכונים ממסעדות מובילות באזור, קרש חיתוך בעבודת יד ותרומה לקהילה – שוקולד איכותי המיוצר על ידי נוער בסיכון הלומד בפנימייה בפרדס חנה”.

צילום: ניצן מלכוב

בין העסקים שנבחרו לקופסא במיזם הם מאפיית חנהל’ה-מאפייה קטנה של לחמי מחמצת בהשראת פריז, הנאפים בטכניקת שהיא שילוב של האפייה הצרפתית והגרמנית ; אדונית התבלינים– חנות המספקת תבלינים איכותיים ממקורות שונים בארץ ובעולם ומפיקה בעצמה מספר רב של תבלינים, טוחנת במקום קטניות ומבקבקת יין מחבית של יקב תשבי ; טבע כרכור– חנות טבע המשווקת בין היתר תוצרת של גידולים מקומיים, גידולים הידרופוניים כשרים, ירקות ופירות אורגניים ואף אגוזים חיים המיובשים בחדר ייבוש במקום ; המזווה– מעדניית בוטיק גבינות שבה תמצאו מעל 120 סוגי גבינות איכותיות ומיוחדות מכל רחבי העולם ומוצרי מדף עם כל מה שצריך במזווה ביתי ; המאפייה בחצר השוק, קליית יבגי  ועוד.

הקופסאות הגיעו כבר לעשרות מוקדים בארץ – ממושב קדרון שבדרום, דרך רמת השרון, אודים, כוכב יאיר ועד לטבעון שבעמק יזרעאל.

בהתאם למשבר הקורונה וכשיתאפשר, נתחיל לקיים גם סיורים קולינאריים בין המסעדות המקומיות ברחבי היישוב. עקבו אחרינו בפייסבוק ובאינסטגרם: pardes.hanna.eat

להזמנות: www.phe.co.il

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן