Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

שוטר בגן משחקים בפרדס חנה? הפוסט שעורר סערה: “לא הגיוני שילדים צריכים לראות לובשי מדים בכל מקום”

שוטר בגן המשחקים – כן או לא? סוגייה זו עמדה במרכז פוסט שפורסם ברשת החברתית בפרדס חנה-כרכור בסוף השבוע ועורר תגובות רבות, חלקן הגדול תוקף דווקא את כותב הפוסט.

כידוע, משטרת ישראל עוסקת כבר שנה שלמה בנגזרות שונות של המלחמה בקורונה, בעיקר בצד האכיפתי, כשהממשק בין השוטרים לאזרחים היה הגבוה ביותר שידעה המשטרה בשנים האחרונות – מטבע הדברים. השוטרים עוסקים גם כיום באכיפת תקנות הקורונה בהתאם לסגרים אך לא פעם נשמעו נגדם תלונות לאכיפה בררנית, היטפלות לאזרח הפשוט שלא לצורך וחוסר אכיפה במוקדי מפירי הנחיות המוניים.

“היום בגן הציפורים”, כתב הגולש גילי, “בא שוטר עם טאבלט. לא ראיתי שהוא עשה משהו חוץ מלהסתובב בגן. אבל אם נראה לכם שזאת המציאות שהילדים שלנו צריכים לחיות, אתם טועים! לא הגיוני שילדים צריכים לראות לובשי מדים בכל מקום ובטח שלא בגן ציבורי”.

התושב הוסיף: “הילדים גדלים למציאות שהם צריכים לפחד מהמשטרה ולזה לא נסכים!! תתביישו לכם משטרת ישראל ותתביישו לכם מועצת פרדס חנה, על שהכנסתם לפה כזאת כמות של שיטור ופיקוח. לא על חשבון הילדים”.

צילום מסך: מהרשת החברתית

התגובות אותן קיבל התושב היו רבות מאוד, רובן תמכו בפעילות המשטרתית במרחב הציבורי. “אני מקווה שהילדים שלך שומרי חוק, אם כן אז הם יכולים לומר לשוטר שלום ולהמשיך הלאה”, כתב הגולשת דיקלה. “זה מה שקרה השבוע ליד ביתי וזה בסדר גמור, שיבואו מידי פעם..זה אמור להעלות את רמת הביטחון שלך כאבא ולא להיפך, מבחינתי שיבואו יותר..בעיקר כשכל החברה שורפי הפחים והמשתוללים עם הטרקטורונים כאן”.

הגולש דרור ביקר: “נשמע כמו האוייב מעבר לגדר , אולם איש חוק שוטר כשנוח לך הוא גורם חיוני שיפקח יהווה גורם הרתעה. וכשלא הוא מפחיד עם עיניים גדולות , תפסיקו לקרוא את כיפה אדומה”.

הגולשת סיגל סברה כי “זה עניין של גישה. למה לא להסביר לילדים שתפקיד המשטרה להגן ולשמור עלינו?! אכיפת החוק היא תפקיד נוסף שעל המשטרה לבצע. יותר אחווה פחות איבה תעשה טוב לכולנו”.

אך היו גם קולות שתמכו בפוסט. בואו לא ניתמם, השוטר הגיע לאכוף את חוקי הקורונה, בגן שעשועים, זה ללא קשר לוונדליזם או סוטים”, כתבה התושבת רחל. “על הנושא הזה יש לתת את הדעת. ילדים שברוב המקרים מסיבות פוליטיות נשארים בבית במקום ללכת לבית הספר או לגן, כבר הרבה מאוד זמן. מעניין אם בירושלים ששם התחלואה הגבוהה בארץ כרגע, יש גם שוטרים בגני השעשועים. לטעמי אין הצדקה”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן