האסון הכבד בנחל צפית: הלוויתה של רומי ממאור ביום ראשון, ההלוויה של אגם מחרות נערכה בשישי


 


עדכון ראשון: 27.4, 11:04

יממה קשה בישראל: 10 נערים ונערות שנסחפו בנחל צפית שבערבה, אותרו כשהם אינם בני החיים. בין הנספים – הנערות רומי כהן ממושב מאור (מועצה אזורית מנשה), אגם לוי (מושב חירות) ועדי רענן (מכמורת).

הרוגי האסון – צילום פרטי באדיבות המשפחה ומהפייסבוק

מהמשטרה נמסר הבוקר (27.4) כי "פעולות הזיהוי של הנערים והנערות שנסחפו אמש בנחל צפית וחולצו ללא רוח חיים, נערכו במהלך כל הלילה במכון לרפואה משפטית הסתיימו והודעה נמסרה למשפחות, אנו משתתפים בצערן. אנו מבקשים מכלל הנהגים, משתמשי הדרך והמטיילים להישמע להנחיות המשטרה ולא להגיע לאיזורים הסגורים עקב מזג האוויר ההפכפך והשטפונות".

במושב מאור שבמועצה אזורית מנשה מנסים לעכל את רוע הגזירה מאתמול. משפחתה של רומי התייחסה בקצרה לאירוע בה נספתה בת משפחתם. ב-102FM הביאו את הדברים וציינו לדברי המשפחה: "זהו אסון בקנה מידה גדול, חייהן של 10 משפחות נהרסו, מגיעות למשפחות תשובות על המחדל שהיה כאן, הכתובת הייתה על הקיר. נבקש תשובות אחרי שנקום מהשבעה".

איילת יגר, מורה ללימודי ארץ ישראל, בקריית חינוך דרור במועצה האזורית לב השרון , בית הספר בו למדה אגם לוי אמרה:  ״סימן הזיהוי של אגם האהובה, היה חיוך גדול. לאגם היתה אצילות מיוחדת גם כלפינו המורים, כל בקשה נפתחה בסליחה על ההפרעה והודתה על כל דבר. אגם תלמידה מצטיינת, לומדת במגמת פיסיקה ולימודי ארץ ישראל. כל משימה בוצעה על ידה בצורה מושלמת. השקיעה רבות בלימודים והצטיינה בכל המקצועות.תלמידה חכמה מאוד, מוכשרת ושקטה בהתנהלותה. סקרנית מאוד, עתיד גדול ציפה לה.

"קשה להאמין שחייה של ילדה נהדרת זו נקטעו בטרם עת. יותר מהכל בלט אצל אגם טוב ליבה. היה לה לב רחב עם מקום לכולם. את טוב ליבה הקרינה כלפי חוץ. היא התנדבה לפעול עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים, מדריכה בתנועת הנוער ובפרוייקטים שונים בחו״ל. אגם לא אהבה שמדברים הרבה בלי לעשות. היא פעלה תמיד לעשייה ונתינה. באחת הפעמים היא אמרה לי : 'קשה לי לדבר מה שהייתי רוצה לעשות , אני פשוט אעשה' ".

ראש מועצה האזורית לב השרון, עמיר ריטוב, אמר: "אנו כואבים ואבלים את האסון הנורא בו נהרגה גם אגם לוי, ממושב חרות, תלמידת קרית חינוך דרור. הכרתי את אגם והחיוך המאיר שלה לא מש מזכרוני. אנו מחבקים את המשפחה ואת חבריה לספסל הלימודים ושולחים תנחומנו למשפחות שאיבדו את יקיריהם באסון הקשה".

האסון בנחל צפית – דוברות מדא

מועדי ההלוויות:

  • – אלה אור ז"ל, תושבת מעלה אדומים. הלוויתה נערכה ביום שישי (27.4) בבית העלמין במישור אדומים.

  • – יעל סדן ז"ל, תושבת ירושלים. הלוויתה הלוויתה נערכה ביום שישי (27.4) בבית העלמין בגבעת שאול בירושלים.

  • – מעיין ברהום ז"ל, תושבת ירושלים. הלוויתה נערכה ביום שישי (27.4) בבית העלמין בגבעת שאול בירושלים.

  • – רומי כהן ז"ל, תושבת המושב מאור. הלוויתה תיערך ביום ראשון בשעה 12:00 בבית העלמין במושב מאור.

  • – צור אלפי ז"ל, תושב מזכרת בתיה. הלוויתה נערכה ביום שישי (27.4) בצהריים בבית העלמין במזכרת בתיה.

  • – שני שמיר ז"ל, תושבת שוהם. הלוויתה נערכה ביום שישי (27.4) בבית העלמין בית עריף סמוך לשוהם.

  • – גלי בללי ז"ל, תושבת גבעתיים. הלוויתה תיערך ביום ראשון: טרם נקבעה שעה.

  • – אגם לוי ז"ל, תושבת המושב חירות שבשרון. ההלוויתה נערכה ביום שישי (27.4) בבית העלמין לב השרון תל מונד.

  • – עדי רענן ז"ל, תושבת היישוב מכמורת. תובא למנוחות ביום ראשון בבית העלמין ביישוב בשעה 18:00.

  • – אילן בר שלום ז"ל, תושבת ראשון לציון. הלוויתה נערכה ביום שישי (27.4) בבית העלמין בראשון לציון.


האירוע: אחד הקשים בשנים האחרונות

ביום חמישי (27.4.18) בשעה 14:27 התקבלה במוקד 101 של מד"א שיחה שבה דווח על קבוצה של כ-25 מטיילים, נערים ונערות ממכינה קדם צבאית אשר נקלעה לשיטפון בנחל צפית באזור צומת הערבה. 8 נערות ונער שחולצו על ידי צוותי יחידות חילוץ ומסוקי יחידת 669 של חיל האוויר הועברו לטיפול צוותי מד"א ומותם נקבע בשטח.

13 נערים ונערות חולצו בשלום ולא נזקקו לטיפול רפואי. כמו-כן, נער ונערה שנפגעו במצב קל עד בינוני טופלו על ידי חובשים ופאראמדיקים של מד"א ופונו לבית החולים סורוקה כשהם סובלים מחבלות והיפותרמיה קלה. 2 נערות נוספות שלא אותרו תחילה, אותרו לאחר מכן כשהן לא בין החיים.


יש לכם סיפור מעניין שתרצו שיתפרסם? שתפו אותנו במייל [email protected] 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

סיירת מגדלור ניוז אור עקיבא – עוזרים לכם לפתור בעיות

יש בור בכביש ליד הבית? יש מפגע בשכונה? סיירת מגדלור ניוז אור עקיבא כאן בשבילכם. מוזמנים לפנות אלינו בערוצי האתר ולשלוח תיאור של המפגע ותמונה, אנחנו נפרסם ונהדהד על מנת שיקבל עוד חשיפה בדרך לפתרון. ניתן לפנות בוואטסאפ, במייל ובמסרים בפייסבוק

קרא עוד »

מהי העברה אגב גירושין של נכס מקרקעין?

בהליך גירושין עולה לרוב הצורך של מכירת דירת המגורים ולעיתים ההעברה של הדירה נעשית בין בני הזוג עצמם בתמורה או ללא תמורה | מה המשמעות של העברה כזו מבחינת המיסים? באילו נסיבות היא תיחשב העברה אגב גירושין? | טור משפטי

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן