Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

כתב אישום הוגש לפני ימים אחדים נגד תושבת בנימינה-גבעת עדה באשמת איומים על עובדת בכירה במחלקת רווחה במועצה.
הנאשמת, ק***** **** (22), נעצרה והועמדה לדין בבית משפט השלום בחדרה על עבירות של איומים והיזק לרכוש במזיד. מהחקירה של  שוטרי תחנת זיכרון יעקב עולה כי ב-31.7.23 התקשרה עובדת בכירה של מחלקת הרווחה לנאשמת, שהיא ומשפחתה היו מטופלים על ידי הרווחה,  וביקשה לקבוע עמה פגישה. בתגובה לכך, כפי שעולה מכתב האישום,  איימה הנאשמת על המתלוננת בכך שאמרה לה: “אני ארביץ לך, תעופי לי מהעניין, את רוצה מכות? את רוצה אבן בראש?”.

בהמשך אותו יום, הגיעה הנאשמת למחלקת הרווחה, צלצלה באינטרקום של דלת הכניסה למבנה ומשענתה לה המתלוננת, דרשה הנאשמת  לקיים כמה פגישה במיידי. העובדת הבכירה סירבה לדרישתה ואמרה לה כי יקבעו מועד אחר לפגישה, או אז נטלה הנאשמת מקל של מגב בידה ודפקה באמצעותו על דלת הכניסה למבנה.

מיד לאחר מכן, נטלה הנאשמת אבן בידה וגרמה נזק במזיד לחלון, בכך ששברה אותו והעיפה חפצים שהיו על השולחן שעמד בסמוך לחלון. כתוצאה מכך, נשבר מסך מחשב בסך 380 שקלים שהיה על השולחן וכן עלות התיקון של החלון היא 150 שקלים.

מכתב האישום עולה כי באותן נסיבות, איימה הנאשמת על המתלוננת בכך שאמרה לה שהגיעה עם סכין. בעקבות כך, הזעיקה המתלוננת את המשטרה. כאשר הגיע למקום שוטר ושאל את הנאשמת מדוע מחזיקה אבן בידה, היא איימה עליו בכך שאמרה לו שרוצה לתקוף את המתלוננת. בעקבות כך, היא עוכבה לתחנת המשטרה.

איימה כי תרביץ לעובדת הרווחה | צילום להמחשה בלבד: פיקסביי

על פי כתב האישום, כשהגיעה הנאשמת לתחנת המשטרה ובזמן ששוחח עמה הקצין התורן, הנאשמת איימה עליו בכך שאמרה לו “כשהיא תצא מפה היא תלך לחפש את הקורבן ותהרוג אותה, שתרצה אותה ושאף אחד אחד לא יפגע בילד”.

כתב האישום מתבסס על עדויות שנגבו, דוחות פעולה משטרתיים, צילומי מצלמות אבטחה וגרסתה של הנאשמת שהודתה במיוחס לה.

לצד כתב האישום, הוגשה בקשה להארכת התנאים המגבילים בהם שהתה עד תום ההליכים. מהבקשה עולה כי באמתחתה הרשעות קודמות בעבירות אלימות, וכן הרשעה האחרונה משנת 2022 בגין איומים וניסיון להיזק לרכוש  כלפי אותה עובדת בכירה במחלקת רווחה.

עקוב
Notify of
guest
3 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
26/08/2023 04:22

צריך להעיף את העובדת הזו לעזאזל
רצתה לשלוח ילד של שכנה למשפחה חרדית בבית שמש במקום לסבתא שלו שכבר מגדלת אותו שנתיים (האמא נפטרה) בטענה שהסבתא נרקומנית כי השיניים שלה לא לבנות ויפות.

דילוג לתוכן