Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

טל אליהו מכין את הקרקע לבחירות 2023: “אין סיבה שחדרה תמותג כעיר סוג ב’, איתי היא תנצח”

טל אליהו מכין את הקרקע לבחירות 2023: “אין סיבה שחדרה תמותג כעיר סוג ב’, איתי היא תנצח”

חבר המועצה מהאופוזיציה החל למעשה בקמפיין הבחירות שלו עם סלוגן חדש, ומעביר ביקורת חריפה על התנהלות העיר. העירייה: "מביך שמי שהיה סגן ראש עיר מלין על נושאים שעל חלק גדול מהם הוא היה אחראי באופן ישיר"

האם חבר מועצת עיריית חדרה טל אליהו פתח את קמפיין הבחירות שלו לשנת 2023? בפרסומיו האחרונים ברשתות החברתיות, כבר ניתן להבחין בסלוגן חדש המתנוסס בתחתית השיתופים: “איתי חדרה מנצחת”.

כזכור, אליהו שפתח את הקדנציה הנוכחית (שהחלה ב-2018) בקואליציה יחד עם ראש העיר צביקה גנדלמן, עזב אותה לאחר חילוקי דעות ובעיות לאחר כשנה וחצי – מה שהוביל להדחתו. בסביבת ראש העיר טענו אז כי אליהו משמש כסוג של “אופוזציה” בתוך הקואליציה ולא אהבו את חלק מהתנהלותו.

מאז חודש יולי 2020, אליהו עבר לאופוזיציה ומשמש חבר מועצה ביקרותי מאוד שמפרסם את דבריו דרך קבע לתושבים באמצעות פלטפורמות שונות. עם ההחלטה להגיש כתב אישום נגד גנדלמן, פרסם אליהו סרטון בו הוא מסביר על האפשרויות בפניהן ניצבת העיר חדרה נכון להיום.

אליהו מסר השבוע ל’מגדלור ניוז’: כי “האפאטיות של נבחרי הציבור מהציבור, ההתעלמות מצרכי הציבור, הניתוק העצום של נבחרי הציבור מהציבור הוא נגיף חדרתי נפוץ ואותו אני נחוש למגר. זאת בדיוק חדרה שנחוץ מאוד לשנות ואותה אני נחוש לשנות. על נבחרי הציבור להיות מחוברים לציבור ורק לציבור ולא לשלל אינטרסים זרים  ובטח לא להיות מכורים ללייקים וגניבת דעת. למאה אלף תושבי חדרה מגיע הרבה הרבה יותר. נולדתי בחדרה, בגרתי בחדרה ואת חדרה לא עזבתי ולא אעזוב אלחם כדי לשנות אילחם כדי שחדרה תנצח, שחדרה לא תתבונן על ערים כמו נתניה ותרגיש שתושבי נתניה מקבלים יותר.

עו”ד טל אליהו. צילום: פרטי

“אני רוצה שתושבי חדרה ירגישו גאווה בכך שהעיר שלהם טובה מנתניה ונחשבת מהערים המובילות בישראל. חדרה חייבת להפסיק להפסיד בכל השוואה של תושב העיר בין חדרה ובין עיר אחרת. התושב חש שחדרה מפסידה, שחדרה פחות טובה. שלחדרה פונטציאל לא ממומש. איתי? חדרה תפסיק להפסיד, איתי חדרה תנצח, אנו נצטיין בכל הפרמטרים. חינוך, ניקיון, שקיפות, ערכים, ערכיות, שליחות, איכפתיות ומחוברות. אני אדאג לכך שכמו שמדברים על באר שבע כך ידברו על חדרה, אני אביא את חדרה למקומה הטבעי, עיר מובילה, כראש לאריות.

“אין סיבה שחדרה תמותג כעיר סוג ב’, זו חדרה שמפסידה. אצלי לא יהיה אולם כדורסל ללא רישיון עסק, לא ייסלל כביש שייהרס, לא יהיו חקירות שחיתות, לא הזנחה בתשתיות, לא מינוי מקורבים, אני אשווה את מד האושר למד האושר של תושב רעננה. אני אפסיק את היותה של חדרה פריפריה ,אהפוך אותה לעיר ראשה, למרכז השרון. אנו בחבל ארץ מהמשובחים במדינה ואין שום סיבה שלא ננצח. יש לי חזון מאוד מאוד ברור, כיצד לנצח וכך יהיה”.

מעיריית חדרה נמסר בתגובה: “עצוב עד כדי מביך, שמי שהיה ממלא מקום ראש עיר וסגן ראש עיר, עד לפני כשנה והודח מתפקידו, מלין על נושאים שעל חלק גדול מהם הוא היה אחראי באופן ישיר. כנראה שהזיכרון והיושרה הם לא החלק החזק אצלו. עם עובדות לא ניתן להתווכח. והעובדות הן  שהעיר חדרה נמצאת בתנופה אדירה, הכלכלן הראשי במשרד האוצר קבע  כי חדרה היא אחד היעדים המועדפים על זוגות צעירים והעיר חדרה קלטה אלפי תושבים חדשים, שחלק הלא מבוטל, הגיע גם מנתניה. כנראה, שמערכת בחירות, הנייר  או הפייסבוק “סובלים” הכל. אנחנו מקווים כי את דבריו של חבר המועצה המודח, לא כתב מי שלאחרונה טען שהוא מנהל אותו”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן