Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

פעיל הרשת מבנימינה תובע דיבה את דניאל עמרם ושורת עיתונאים בחצי מיליון שקל

פעיל הרשת מבנימינה תובע דיבה את דניאל עמרם ושורת עיתונאים בחצי מיליון שקל

על פי כתב התביעה, עמרם פרסם סדרת ציוצים בהם טען שגבעוני "החליט שאינו רוצה לשרת עוד" לקראת סיום שירותו בצי וכן הפיץ שקרים כי גבעוני טען לקיומם של "בוגדים מבפנים"

הפעיל ברשתות החברתיות עידו גבעוני (24), תושב בנימינה, הגיש תביעת דיבה בסכום של חצי מיליון שקלים נגד עיתונאי הרשת והבלוגר דניאל עמרם ואחרים בגין פרסומים לכאורה שקריים אודות שירותו הצבאי והפצת “תיאוריות קונספירציה”.

על פי כתב התביעה, עמרם פרסם סדרת ציוצים בהם טען שגבעוני “החליט שאינו רוצה לשרת עוד” לקראת סיום שירותו בצי וכן הפיץ שקרים כי גבעוני טען לקיומם של “בוגדים מבפנים”.

עידו גבעוני | צילום מסך: טוויטר X

על פי התביעה, העיתונאים יוסף ישראל, ענת קם, בן כספית והפעילה ברשת רויטל סלומון הודהדו את הפרסומים ותקפו את גבעוני באשר לשירותו הצבאי.

מנגד, גבעוני טוען כי טענות אלו הן שקריות לחלוטין וכי למעשה הוא “האריך את שירותו והתגייס לקבע”. הוא אף מכחיש כי אי פעם הפיץ טענות על “בוגדים מבפנים”.

בעמוד הפייסבוק שלו פרסם גבעוני לאחרונה: “אני תובע את דניאל עמרם על חצי מיליון ש”ח! לא רק אותו, גם חלק ממי ששיתף את הפוסט המרושע והשקרי שלו או הוציא עליי דיבה כאילו השתמטתי משירות ועוד. ביניהם – בן כספית, רויטל סולומון, ענת קם וכתב ערוץ 13 יוסף ישראל.

“אני עשיתי שירות מלא, בנוסף אליו, חתמתי קבע והשתחררתי כדין קצין בחיל הים בדרגת סגן ולא הייתי ג’ובניק. דניאל עמרם ניסה להפוך קצין מצטיין ומסור למשתמט / נפקד. לא ילך להם. אני לא אוותר על זה, אף אחד לא יעליל עליי עלילות שקריות ומרושעות. תודה לעורך הדין הכריש שלי אוריאל חור נזרי”.

גבעוני, שהפך לכוכב בקרב מצדדי “הרפורמה המשפטית”, דורש מעמרם וכלי התקשורת השונים פיצוי של חצי מיליון שקלים בגין “שקרים שנועדו להשפיל ולבזות אותו”.

עורך דינו של עמרם השיב למכתב ההתראה במילים “אם אתה רוצה לירות, תירה, אל תדבר”.
הידיעה פורסמה לראשונה באתר העין השביעית.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

המחטף של “ביג” באור עקיבא? התנגדות לתוכנית חדשה במתחם – “יהיה אסון למרכז העיר”

התוכנית, שהוגשה לוועדה המחוזית לאחרונה, כוללת בניית שלושה מגדלים בני 21 קומות, בהם יהיו 300 יחידות דיור חדשות | אולם, העירייה טוענת ששינוי יעוד השטח מתעשייה ומסחר למגורים יפגע באיזון העירוני ויגרום למחסור בחניות ובעיות תחבורתיות קשות | ראש העיר יוסיפוב: “אם היא תאושר זה יהיה אסון, מכה קשה למרכז העיר”

קרא עוד »

האיטלקיה ברחוב הרצל: המסעדה שמשנה את הנוף באור עקיבא

מאז שנפתחה “חלביה” ברחוב הרצל, נראה שמשהו חדש קרה באוויר של אור עקיבא | הבעלים, עמית אסדו, מביט בגאווה על המקום שיצר מתוך תשוקה ואהבה לתחום: “התחברתי לצורך להביא את איכות חווית האוכל אל האנשים הביתה. ממש להביא את התחושה של ‘דייט’ במסעדה באיטליה אל הבית”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן