שישי אישי ● ”אני רואה כמה קבוצת ’זכרונות ילדות בנימינה‘ מחברת בין אנשים. תמיד כיף להזכר בימים של אז, בחוויות מהילדות“

בשנת 1984, בשירות מילואים, כמעט מצא את מותו כשהרכב שנסע מלפנים עלה על מטען ● אבל צביקה אביב הוא אדם אופטימי שמאוד אוהב להיזכר בדברים הטובים מפעם: במושבה, בילדות, ברגעים המיוחדים של ישראל הצעירה ● כ-2,200 החברים בקבוצת הזכרונות במושבה, אותה הוא מנהל, רק מבטאים את המבט החיובי שהוא מנסה להנחיל

צביקה אביב, תושב בנימינה, בן 58. נשוי לאתי, סייעת בגן חובה. אב לשלושה: מירן, ירין ואוריין. איש ציבור במושבה, עוסק בגינון, מקים מערך הספורט ומועדון הכדורגל בבנימינה, מנהל קבוצת "זיכרונות ילדות בנימינה" בפייסבוק בה חברים כ-2,200 איש. 


מהו הזיכרון הכי מוקדם שלך?
בילדות נסענו לחופשה אצל סבתא שלי בבאר שבע ואחי ואני רצינו לעבור לדודים שגרים באזור אחר. באיזשהו שלב אחי הצליח להגיע לדודים ואני הלכתי לאיבוד במשך כמה שעות, ולאחר 4 שעות המשטרה מצאה אותי והחזירה אותי לבית המשפחה.

מתי היית הכי מאושר?
ביום שהכרתי את אישתי.

מתי היית הכי קרוב למוות?
בשנת 84' במילואים הראשונים שלי, נכנסנו כשיירה לכיוון צידון ורכב שנסע לפנינו עלה על מטען. זה היה רגע שזכור לי כהכי טראומתי.

מה גורם לך שמחה?
לעזור לזולת.

מתי טיילת בפעם האחרונה ולאן?
לפני הסגר נסענו לפארק הלאומי באשקלון. יופי של מקום.

מתי בכית לאחרונה?
כשאמי נפטרה לפני 3 שנים. זה הדבר שהכי עצוב לי והכי חסר לי.

איפה אתה נוהג לבלות?
בתקופה שלפני הקורונה הייתי יושב בבתי קפה, פאבים.

מהי בנימינה בשבילך?
נולדתי בבנימינה, אני חלק מהמקום הזה ואני רואה את עצמי כאדם שתרם המון לקהילה. אם זה להנהלת המתנ"ס, הקמת מערך הספורט בבנימינה והבייבי שלי זה הקמת מועדון כדורגל בבנימינה. המשכתי לתרום בבית הספר, בוועד הורים, כחבר ויו"ר במשך 20 שנה.

אתה גנן. לא של ילדים, אלא ממש בגינה.
לפני 30 שנה הייתי שכיר בחברה של שיווק מזון, ובשלב מסוים הבנתי שאני מעדיף להיות עצמאי. מאחר וגדלתי בבית פרטי, הדבר שהכי דיבר אלי זה הגינון, אז אמרתי לעצמי: "אם אתה אוהב את זה אז למה שלא תתפרנס מזה?". מאז אני עוסק בגינון. היום אני מנהל קבוצת הפייסבוק של זכרונות בנימינה, קבוצה נוסטלגית ואני מאוד מחובר אליה. אני רואה כמה שזה מחבר בין אנשים. זו קבוצה המזכירה לכולנו את הזיכרונות מפעם. תמיד כיף להזכר בימים של אז, בחוויות מהילדות.

איפה אתה רואה את עצמך בעוד 20 שנה?
בפנסיה, מטייל בכל מקום בעולם עם הילדים, בעזרת השם גם עם הנכדים. מסתכל בכייף על החיים שעברתי ונהנה מכל העשיה שהייתה לי בדרך.


מעוניינים לשתף אותנו במקום האישי שלכם? יש לכם תובנות שתרצו לחלוק עם כולם? מוזמנים להשתתף במדור החדש שלנו "שישי-אישי". לפניות: [email protected]

העונש למנהל מסעדה בקיסריה שגנב ממנה מאות אלפי שקלים והוביל לסגירתה

הגניבה הגדולה הובילה לסגירת המסעדה | הנאשם נשלח לשירות מבחן לצורך קבלת תסקיר לפני גזירת עונשו. מתסקיר הראשון עלה כי למחייתו הוא עובד כסדרן מוניות, חב חובות כבדים לגורמים עבריינים בשוק האפור על רקע התמכרותו להימורים

קרא עוד »

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

"קמפוס הרכבת" בקיסריה מתקדם לקראת פתיחה: משרדים מוצעים להשכרה במתחם המסקרן

‏חברת נכסי קיסריה החלה בפרסום משרדים ושטחי מסחר ב"קמפוס הרכבת" החדש שלהם, מתחם היי-טק הכולל שלושה בניינים, אנרגיה מתחדשת, אודיטוריום ומסחר, המציעים מגוון שירותים | המתחם הממוקם בפארק העסקים קיסריה, בו שוכנות חברות מובילות רבות בתעשיות שונות

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן