Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

צעירי בנימינה-גבעת עדה, שימו לב: עדן לוי מצטרפת לסיעת ‘לב אחד’ של גיל חנניה

צעירי בנימינה-גבעת עדה, שימו לב: עדן לוי מצטרפת לסיעת ‘לב אחד’ של גיל חנניה

על אף גילה הצעיר, לוי לקחה חלק במיזמים התנדבותיים רבים והייתה פעילה חברתית בכל מוסד חינוכי ואקדמי בו למדה | כל מה שמתכננת סיעת 'לב אחד' לקדם בתחום הצעירים, הסטודנטים ובני הנוער

הצעירים של היום חיים בקצב אחר. מתנהלים במקביל במספר פלטפורמות. עובדים, לומדים, מבלים, מתנדבים, עושים ספורט, יוצאים לטייל, או בפשטות: בדרכם לטרוף את העולם.

הנוער והצעירים של בנימינה-גבעת עדה הם לא רק העתיד של המושבות אלא גם האחראים ומחוללי השינויים הטובים ביותר במציאות הנוכחית. הצעירים לא פועלים ונלחמים רק בשביל צעירים, אלא משתמשים ב’צעירות’ שלהם כגורם שמביא שינוי.

“הצעירים שגדלו כאן הם מעורבים, אכפתיים, שבמשך שנים מחוברים לחיי הקהילה והפעילות”, כך אומר גיל חנניה העומד בראש רשימת ‘לב אחד’, “על מנת שאותם נוער וצעירים ירגישו חיבור חזק ועמוק לבית, המועצה חייבת לייצר עבורם את התנאים המתאימים ביותר להמשך החיים”.

גיל חנניה ועדן לוי. צילום: מטה הסיעה

גיל חנניה, המועמד לראשות מועצת בנימינה-גבעת עדה, יחד עם חברי רשימת ‘לב אחד’ יצרו תוכנית מיוחדת לצעירים ובה התייחסות לצרכים ולמטרות של הצעירים והנוער במושבה. בכל חודש תתקיים קבלת קהל ייעודית לילדים ונוער עם ראש המועצה על מנת לייעל את תהליך קבלת ההחלטות והיישום בכל הנוגע לאוכלוסיית הצעירים.

תנועות הנוער תהיינה שותפות מלאות בפעילות הקהילה, בין היתר על ידי תחזוקת הקשר הבין דורי, טיפוח ושימור אתרי מורשת, הנצחת נופלים, פעילות בנושא איכות סביבה וקיימות ועוד. תקצוב הנוער יהיה בהתאם לתוכנית נוער שנתית שתוכן ע”י מועצת הנוער ותנועות וארגוני הנוער בעבודה משותפת עם מנהלת יחידת הנוער. תבחן גם פתיחת מבני ציבור בימי שישי עבור פעילות נוער וקהילה, בהתאם לאמנה ולתוכנית שתגובש יחד עם הנהגות ההורים ומועצת הנוער.

במצע הסיעה ישנה התייחסות רחבה למשפחות וזוגות צעירים הכוללת דיור בר השגה עבור בנים/ות חוזרים/ות ובתוכנית המתאר כך שחלק מיחידות הדיור שייבנו יותאמו לזוגות צעירים. בנוסף, יקודמו פתרונות חינוך ופנאי מגוונים לכלל הגילאים.

הסטודנטים של בנימינה שיקחו חלק בפעילות התנדבותית למען הקהילה ייהנו מקבלת מלגה מקומית.

גיל חנניה פופאפ-חצי - חודש לבחירות

מי שתוביל את תוכנית הצעירים היא עדן לוי, נציגת הצעירים של רשימת ‘לב אחד’. עדן היא דוגמא לדור צעיר ואיכותי שגדל, למד והתחנך במושבה. על אף גילה הצעיר, לוי לקחה חלק במיזמים התנדבותיים רבים והייתה פעילה חברתית בכל מוסד חינוכי ואקדמי בו למדה.

היום, לוי היא סטודנטית לתואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני ועוסקת בתחום משאבי האנוש. “מאז שאני זוכרת את עצמי הייתי פעילה בתנועות נוער, הדרכות ומיזמים חברתיים. בזמן הלימודים לתואר הראשון התנדבתי בתפקיד הדרכה עם נערים בסיכון ובתוכנית סמ”ן (סטודנטים מנהיגים נגישות) לקידום נגישות ושוויון לסטודנטים בעלי מוגבלויות. בתואר השני נקלענו למציאות של סגרים בעקבות התפרצות הקורונה. הגיעה אלי ולעוד מספר סטודנטים רשימה של קשישים בקיבוצים שלא יכולים להסתכן ביציאה כדי להביא תרופות. מייד נרתמנו למשימה והתחלנו בחלוקת ציוד הומניטרי לאותם קשישים. הביקור שלנו גם הפיג להם את הבדידות הנוראה של אותה תקופה.”

עדן מגיעה עם הבנה עמוקה בצרכים ובמטרות של הצעירים בבנימינה והמושבות. יותר מהרקע והנסיון הרב בעולם החינוך, הנוער והצעירים – עדן מגיע עם כח צעיר כדי לכבוש כל מטרה.

“חשוב לי להיות הנציגה של הצעירים ולהוביל את בנימינה-גבעת עדה למקום מרכזי שבו הנוער והצעירים יוכלו לראות את המושבות כבית שלהם”.

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן