Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

“לבריאות” / מאת אדרת טרכטינגוט ● מהי מחלה ומהי רפואה?

בגוף שלנו מצטברת פסולת רעילה מהמזון שאנחנו אוכלים, ומתהליכים שקורים בתוך הגוף. הפסולת הזו מסוכנת לאדם, והגוף בוחר מאיפה לפלוט אותה. פריחה על העור לדוגמא, זו דרך של הגוף לפלוט רעילות, כמו גם נזלת, שלשול, הקאות, ליחה וכדומה

בילדותי סבלתי מכל מיני בעיות רפואיות, ביניהן בעיות עור ונזלות. זה היה מעיק מאד והפריע לי בשגרת החיים, וכל מה שרציתי היה להעלים את אותן תופעות. איך? היה לי מגוון של משחות לעור ותרופות, כגון: משאף, טיפות אהיסטון לאלרגיה ועוד. מה שקרה זה שהבעיות הללו לא נפתרו ולא נעלמו, אלא להפך עם השנים הן הלכו והחמירו והפכו ליותר עוצמתיות ובתדירות גבוהה יותר.

בגיל 32 כבר סבלתי מדלקת בפרקים וזה היה “הקש ששבר את גב הגמל”. זה גרם לי לצאת מאזור הנוחות שלי ולהחליט לעשות שינוי. בחיפושי אחר פתרון אמתי מהשורש הגעתי לגישת “הבריאות הטבעית,” ואז הבנתי שבמהלך כל השנים ההסתכלות שלי על מהי מחלה ומהי רפואה הייתה הפוכה לחלוטין. הוסבר לי שכל התופעות מהן סבלתי הן לא המחלה, הן רק הסימפטום. והתרופות שלקחתי לא ריפאו אותי, אלא רק העלימו את הסימפטומים והנציחו את המחלה. מבולבלים? גם אני הייתי מבולבלת לחלוטין. הרגשתי שמפריכים לי דפוסים שבהם האמנתי כל השנים…אז בואו נסביר הכול בצורה מסודרת.

בגוף שלנו מצטברת פסולת רעילה מהמזון שאנחנו אוכלים, ומתהליכים שקורים בתוך הגוף. הפסולת הזו מסוכנת לאדם, והגוף בוחר מאיפה לפלוט אותה. פריחה על העור לדוגמא, זו דרך של הגוף לפלוט רעילות, כמו גם נזלת, שלשול, הקאות, ליחה וכדו’.

כל סוגי ההפרשות הן דרך של הגוף לחזור לאיזון. למשל אדם שאכל מזון מקולקל אם המזון הזה נשאר במעיים זה מסוכן מאד כי כל רגע שיש רעילות במעיים, היא נספגת בזרם הדם, ומשם מגיעה למוח, ללב ולכל האיברים. אז מה גוף בריא יעשה? יפתח מיד שלשול חזק כדי לפלוט החוצה את הרעילות. אם אני אדכא את השלשול ע”י תרופות הרעילות תישאר בתוך הגוף ותרעיל את כל הדם והאיברים.

דוגמא נוספת: אדם עבר במקום בו נעשות עבודות בניה ושאף אבק לקנה הנשימה, גוף בריא ירצה לפלוט אותו ויפתח שיעול, לצורך העניין גם מוצרי חלב שמייצרים ליחה יכולים לגרום לשיעול. מטרת השיעול היא להוציא את הרעילות החוצה, ולכן השיעול הוא בעצם תהליך ההבראה של הגוף, אם אני אדכא את השיעול עם סירופ או תרופות, האבק או הליחה לא יצאו החוצה, ימשיכו להפריע לנשימה ויהפכו, לא עלינו, למחלה חמורה יותר.

כלומר מה שאנחנו רגילים להתייחס אליו כחולי (שלשול, שיעול, נזלת, פריחה) זה בעצם תהליך ההבראה של הגוף, ריפוי הוא תהליך פליטת פסולת. ומה שחשבנו שזו הרפואה- תרופות, זה בעצם מה שמונע מהרעילות לצאת ומנציח את המחלה.

הרעיון הזה מובא מאד יפה בברכת “אשר יצר,” שאותה אנו מברכים ביציאה מהשירותים.

בָּרוּךְ אַתָּה ה’ אֱלֹהֵינוּ מֶלֶךְ הָעוֹלָם, אֲשֶׁר יָצַר אֶת הָאָדָם בְּחָכְמָה, וּבָרָא בוֹ נְקָבִים נְקָבִים, חֲלוּלִים חֲלוּלִים . גָּלוּי וְיָדוּעַ לִפְנֵי כִסֵּא כְבוֹדֶךָ, שֶׁאִם יִסָּתֵם אֶחָד מֵהֶם, אוֹ אִם יִפָּתֵח אֶחָד מֵהֶם, אִי אֶפְשַׁר לְהִתְקַיֵּם אַפִלּוּ שָׁעָה אֶחָת .
בָּרוּךְ אַתָּה יי, רוֹפֵא כָל בָּשָׂר וּמַפְלִיא לַעֲשׂוֹת:

מה יקרה לאדם שיסתמו לו את האף ולא יוכל לפלוט פחמן דו חמצני? או אדם שיסתמו לו את צינור השתן ולא יוכל לפלוט שתן? יקבל הרעלה וימות! הקב”ה שהוא רופא כל בשר, בחוכמתו ברא את הגוף שלנו עם פתחים חיוניים, שדרכם הגוף מפנה פסולת כל הזמן (שתן, צואה, עור, נשימה).

אם יש תובנה שחשוב לי שתצאו אתה מקריאת טור זה היא ההבנה שהפרשות היוצאות מהגוף הן חשובות ומסייעות לגוף לחזור לבריאות, ועל כן מסוכן מאד לעצור אותן באופן לא טבעי. אם מדובר במחלה אקוטית: לילד יש נזלת, פריחה, אתם משלשלים פתאום, מקיאים או נוצרת לכם ליחה, רצוי לאפשר לגוף לפלוט את הפסולת עד להקלה. אם מדובר במחלה כרונית שחוזרת על עצמה או מתמשכת כדאי לפנות לייעוץ אישי כדי לברר מהי הסיבה להצטברות הרעלים בגוף.

שבת שלום ולבריאות!


הכותבת הינה יועצת בריאות טבעית, מנחה סדנאות לבישול ומעבר לאורח חיים בריא. להערות ושאלות: [email protected].
להצטרפות לקבוצת הוואטסאפ החינמית למתכונים ותכנים נוספים – הקליקו כאן.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

בור חזר ונפער בשכונת אורות באור עקיבא לאחר תיקון תשתיות – סכנה לרכבים

נהגים מתלוננים כי הבור הגדול מהווה סכנה ממשית ועלול לגרום נזקים רציניים לרכבים ומבקרים את איכות העבודה הירודה שהובילה להיווצרות הבור מחדש | כעבור שבוע: העירייה הודיע כי תבצע עבודות לתיקון הבור במקום

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן