שמחה יוסיפוב מאיים בתביעה על שלום שבתאי בעקבות פרסום הסכם לכאורה עם חבר מועצה אחר טרם הבחירות



חבר מועצת עיריית אור עקיבא והמועמד לראשות עיריית אור עקיבא שמחה יוסיפוב , שלח השבוע מכתב התראה בטרם נקיטת צעדים משפטיים לעו" ד שלום שבתאי, מועמד לראשות העיר בעצמו, ונגד העיתון אותו הוא מוציא לאור – "חדשות אור עקיבא ". זאת בעקבות טענות של יוסיפוב ללשון הרע מצד שבתאי לאחר ידיעה חדשותית שפרסם. שבתאי מצידו טוען כי בפרסום לא היה כל לשון הרע ובכל מקרה – הפרסום מתבסס על עדויות, תצהירים והוכחות . 

במכתב מציין עו"ד רביב רוזנברג, כי בחודש אפריל פורסמה ידיעה בעיתון בו יוחס הסכם בין יוסיפוב לחבר מועצה אחר לפיו הוא יתמוך ביוסיפוב לראשות העיר ובתמורה ימונה לתפקיד בסגנות ראשות העיר לאחר הבחירות .

יוסיפוב ושבתאי. צילומים: יח"צ, עצמי

הידיעה הופצה גם בעמוד הפייסבוק של שבתאי, כך על פי עורך הדין, וגם בפלאיירים שהופצו בעיר בשפה העברית והרוסית.

"מרשי דוחה מכל וכל טענות אלה, אשר אינן מבוססות על ראיות ו/או עובדות ומהוות הוצאת דיבה ולשון הרע", כתב עורך הדין רוזנברג במכתב לשבתאי.

רוזנברג מוסיף במכתב וכותב: "מרשי הבהיר לך כי ידיעה זו הינה ידיעה שקרית ולא הובטח ל…. כל תפקיד ברם למרות הבטחותיך לתקן את המעוות ולפרסם תיקון, לא עשית כן והמשכת להפיץ ידיעה שקרית זו תוך ניסיון לפגוע ביושרה של מרשי".

יוסיפוב באמצעות עו"ד רוזנברג דורש להסיר את הידיעות מהאינטרנט, לפרסם התנצלות בעיתון "חדשות אור עקיבא" ובפייסבוק ובאתה התפוצה כפי שהופצו בפלאיירים. עו"ד מאיים כי אם לא יבצע שבתאי את הדברים תוך שבועיים (מתאריך 5 / 30), הוא יפעל להליכים משפטיים ותביעת פיצוי בגין לשון הרע על סך 100 אלף שקלים.

מכתב הדרישה ומכתב התגובה (משמאל) – ליחצו על התמונה להגדלה

שבתאי: יש עדויות ותצהירים המוכיחים את האמור

עו"ד שלום שבתאי הגיב השבוע על הדברים באמצעות מכתב נגדי. "איננו מבין מאימתי הודעה על קיום הסכם בין שמחה יוסיפוב לבין….מהווה לשון הרע?", כתב עו"ד שבתאי.

שבתאי הוסיף: "הידיעה על קיום ההסכם…נמסרה מפיו של מרשיך לפני כחודשיים בשיחה שקיים עם מר אלי אנקונינה, חבר מועצת העיר ומי שעמד במקום השני בבחירות האחרונות ברשימתו של מרשך. מר יוסיפוב נימק את קיום ההסכם בכך ש'בבחירות האחרונות עשיתי טעות והפעם הייתי חייב לסגור הסכם…'. נמצא בידי תצהירו של מר אנקונינה".

בין היתר מוסיף שבתאי כי על קיומו של ההסכם חזר יוסיפוב גם בפני אבי שלוש , מו"ל העיתון השני בעיר – "זרקור". לדבריו של שבתאי, דבר ההסכם נודע גם לחברי מועצה נוספים ובכירים בעיר.

"עדות נוספת שהגיעה לידי אומרת שההסכם בין השניים נעשה בלחיצת יד", הוסיף שבתאי. "יש בידי עדויות ותצהירים המוכיחים את האמור…אני מציע למרשיך להיות צמוד לאמת".

תגובות

echo do_shortcode('[fbcomments]');

יש לכם סיפור מעניין שתרצו שיתפרסם? שתפו אותנו במייל [email protected] 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

המשטרה: "המחאה בקיסריה – בלתי חוקית" ; שני מוחים נעצרו [וידאו 🎥]

מאות מפגינים חסמו אתמול (21.3) את ציר התנועה הראשי בקיסריה במחאה ליד בית ראש הממשלה | המשטרה הגיעה למקום בכוחות מתוגברים ובמהלך הערב נעצר חשוד לאחר שקרא למפגינים לחסום את הציר | בנוסף, רכב עמוס במאות אבוקות נתפס בחשד שיועדו לשימוש במחאה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן