Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

תחבורה ציבורית בסגר? פיצ’ר חדש יאפשר לכם להתמודד טוב יותר עם ההגבלות

אפליקציית "אוטובוס קרוב" מבית HopOn, הטמיעה שירות ייחודי המציג את מידת העומס באוטובוסים השונים בהתאם למגבלות הקורונה המעודכנות • בנוסף השיקה האפליקציה מערכת GPS לנהגי האוטובוס הפועלת כבר היום בקווי חברות "דן" ו"מטרופולין"

אפליקציית תכנון הנסיעה “אוטובוס קרוב” מבית HopOn, פיתחה פיצ’ר חדש המציג את מידת עומסי הקווים השונים בהתאם למגבלות אשר קבע משרד הבריאות. באמצעות השירות החדש, יכולים הן הנוסעים והן נהגי האוטובסים לסמן באפליקצייה את מידות העומס באוטובוסים, בהתאם להנחיות המתעדכנות על כמות העומס המותרת באוטובוסים בימי הקורונה בכדי לשמור על בריאות הציבור.

סימון מידת העומס מאפשרת לנוסעים אשר טרם עלו על האוטובוס לצפות מראש אילו מהקווים העוברים בתחנה פנויים ואילו צפוים “לדלג” עליהם, ובכך למנוע את עוגמת הנפש שנוצרת עקב המגבלות הצפויות.

במקביל ונוכח ההגבלות בתחבורה הציבורית מאפשרת “אוטובוס קרוב” גם ניווט עבור נהגי האוטובוס המתחלפים בין הקווים השונים וכן דיווח לחדר בקרה תפעולית המפעיל בדבר העומסים בקווים ספציפיים כך שיוכלו להוציא אוטובוס נוסף לדרכו. השירות כיום פועל בקווי חברת “מטרופולין” וחברת “דן”.

אמיר רוזנצביג, מנכ”ל חברת HopOn מציין כי “הפיצ’ר החדש שלנו נועד לסייע למשתמשי התחבורה הציבורית להימנע לעוגמת הנפש שיכולה להיווצר בעקבות ההנחיות. מטרתנו היא להנגיש ולייעל את כל תהליך הנסיעה, אשר מהווה חלק אינטגרלי ומהותי מחיי היומיום של מאות אלפי אנשים.

“בקרוב נוכל לספק לכלל הנוסעים בישראל את האפשרות לבחור בין תשלום דיגיטלי ובין תשלום ברב קו ואף לתכנן את מסלולם ולצפות בזמני הקווים בזמן אמת,  והכל דרך אפליקציית “רב פס” התרכז את כלל הפעילות לנוחיות הציבור.

לינק להורדת אוטובוס קרובאייפון ואנדרואיד.

קבוצת הופון הוקמה בשנת 2013 ע”י עופר סיני ודוד מזומן. החברה מעסיקה היום 30 עובדים והיא מפתחת מוצרי תשלום במגוון אמצעי תחבורה בארץ ובחו”ל והייתה לחברה הראשונה בישראל שאפשרה תשלום דיגיטלי בתחבורה הציבורית על ידי סריקת ברקוד.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן